Flormar Tropical Splash Paradise Parfüm

Eylül 22, 2017 4 Comments A+ a-

Merhaba...

Dün, burada bronzerını anlattığım Flormar Tropical Splash koleksiyonunun elimdeki ikinci ve son ürünüyle devam ediyorum. Flormar Tropical Splash Paradise parfüm, Zeynuşum'un bana doğum günü hediyesi, tam yazlık bir parfüm... 

Flormar Paradise

Tropical Splash koleksiyonunda iki çeşit parfüm var: Paradise ve Holiday. Kokuların isimleri de, koleksiyonun yaz temasına uygun seçilmiş. Damla şeklindeki renkli şişe tasarımları oldukça şık ve ilgi çekici... Ofiste masamın üzerinde tuttuğum Paradise parfümümün, şişesinin güzelliği ile herkesin en az bir kez incelemesine maruz kaldığını söylemeliyim. 
Flormar Tropical Splash Paradise parfüm, meyve ve çiçek kokularının karışımından oluşuyor. Üst notalarında ananas ve çarkıfelek meyvesi; orta notalarında pembe şakayık ve şeftali; alt notalarında ise, sandal ağacı, kehribar ve misk bulunuyor

Flormar paradise

Benim tenimde; hafif, fresh bir kokuya dönüşen Paradise, meyve kokusunu baskın şekilde hissettiriyor. Parfümlerde en sevdiğim nota olan şeftali kokusunu kısa süre sonra almaya başlıyorum. Zaman geçtikçe daha yumuşak ve çiçeksi bir kokuya dönüşüyor
Açıkçası, yaz mevsiminde parfüm kullanmayı sevmiyorum. Sıcağın da etkisiyle, parfümler yazın, bence bir süre sonra ekşimsi, bayat bir kokuya dönüşüyorlar.  Flormar Tropical Splash Paradise parfüm ise, sanırım çok hafif bir koku olduğu için, o dönüşüme uğramıyor. Etrafımda bir koku bulutu oluşturacak şekilde yoğun olmadığı için, asla rahatsız etmiyor. Bu sıcaklarda gönül rahatlığıyla ve severek kullanıyorum. 

Flormar paradise

Paradise parfümün bende kalıcılığı 3-4 saat kadar... Giysilerime sıktığımda tamamen kaybolmuyor ama gün içinde etkisi hafifliyor. Ben gün içerisinde 1-2 kez tazeliyorum. Zaten yazın aşırı kokular kullanmayı tercih etmiyorum.
50 ml, çok şık bulduğum cam şişesinde satılan Flormar Tropical Splash Paradise parfüm, boyutuyla da çantada taşımak için oldukça uygun... Her sıktığımda oldukça ilgi çeken ve beğenilen bir koku olan Paradise parfüm şu anda indirimli olarak 20 TL'ye satılıyor (Holiday de aynı şekilde). Meyve ve çiçek kokularını seviyorsanız, Tropical Splash koleksiyonu satıştan kalkmadan bakabilirsiniz. 

Flormar Paradise

Flormar Tropical Splash Paradise parfümü ve tüm Flormar ürünlerini, Flormar mağaza ve kiosklarından, online satış sitesinden bulabilirsiniz.

Sevgilerimle... 

4 yorum:

  1. ben de bu yaz bunu sık sık kullandım Blanacım pek kalıcı değil ama çantaya atıp sık sık tazeledim :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem'cim bence yaz için ideal olmuş. Ben de çantamda taşıyorum hala, tazeleyebilmek için :) Sevgiler...

      Sil
  2. Flormar parfümlerini bu sene çok merak edip hala koklayamama ne demeli Blana'mmm :D İki parfümü de en kısa sürede koklayacağım :) Ambalajı da tam yazı anımsatıyor bu arada :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokularını ben çok beğendim Mary'im, umarım denk gelip inceleme şansı bulursun :) Öpüyorum <3

      Sil