Shiseido Sun Protection Eye Cream Spf 25

Ağustos 18, 2017 5 Comments A+ a-

Merhaba...

Blogu açtığımdan bu yana, güneşten korunmanın ne kadar önemli olduğunu dilim döndüğünce anlatmaya çalışıyorum. Hala bu konudaki yazılarımın altına, "ben güneş koruyucu kullanmıyorum" yorumları gelse de; bir kişiye bile faydalı olabilsem ve farkındalık oluşturabilsem yeter, diye düşünüyorum. Bugün anlatacağım Shiseido Sun Protection Eye Cream iki senedir özellikle yaz mevsiminde kullandığım göz kremim...

Shiseido güneş korumalı göz kremi

Göz çevremiz, vücudumuzdaki en hassas bölgelerimizden biri... Sadece cildimizi ve yüzümüzü değil, göz çevremizi de güneşten korumamız çok önemli... Bu noktada, mümkün olduğunca yağ içermeyen ve SPF 30'dan çok yüksek olmayan, göz çevresi için özel olarak geliştirilmiş güneş koruyucular en iyi tercihleren biri olacaktır. Ancak, SPF içeren bir göz çevresi kremine bütçe ayıramayacaksanız, yüzünüz için kullandığınız güneş koruyucunuzu yukarı kadar çıkarabilirsiniz.

Shiseido güneş korumalı göz kremi

Shiseido Sun Protection Eye Cream, UVA ve UVB radyasyonunun sonucunda oluşacak kırışıklıklardan göz çevresini korumayı vaadediyor. UV hasarına karşı göz çevresini savunmayı ve cilt sağlığını korumayı hedefliyor. Konsantre yapıdaki bu göz çevresi kremi, SPF 25 UVB korumasının yanında UVA koruması da içeriyor. Orta seviyede güneş korumasına sahip...

Shiseido güneş korumalı göz kremi

Shiseido güneş korumalı göz kremi; beyaz renkli, yoğun yapıda bir ürün... Çok az miktarı yetiyor ve oldukça uzun ömürlü... Güneşten korumayı amaçladığından, sadece gündüz kullanmak gerekiyor. Nemli bir bitişi olmadığı için, çok kuru göz altlarınız varsa; altına nemlendirici göz kreminizi uygulayabilirsiniz. Açıkçası, yaz mevsiminde ben buna pek ihtiyaç hissetmiyorum. Göz çevremi kesinlikle kurutmuyor. Tampon hareketlerle uyguladığım bu krem, beyaz tabaka bırakmıyor ve makyaj altında da iyi duruyor.

Shiseido güneş korumalı göz kremi

İki senedir, özellikle yaz mevsiminde aksatmadan kullandığım Shiseido Sun Protection Eye Cream; göz çevremi güneşten oldukça başarılı koruyor. Kullanmaya başladığımdan beri göz çevremde yaz mevsiminde ekstra çizgilenmeler de yaşamıyorum. Mevcut çizgilere hiç bir kremin etkisi yok ancak, bu göz kremi güneş kaynaklı yeni kırışıklıkların oluşmasını bence engelliyor; güneşe gözlüksüz çıkıp gözlerinizi sürekli kısmazsanız tabi ki
Aktif madde olarak, %10 çinko oksit içeren Shiseido Sun Protection Eye Cream; gliserin, octinoxate (UVA ve UVB filtresi), Çin takkesi (serbest radikallere karşı koruyucu bir bitki) ve kayışkıran bitkisi içeriyor. Silikon, parfüm ve PEG içeren bu ürün, paraben içermiyor

Shiseido güneş korumalı göz kremi

15 ml, mavi plastik bir tüpte satılan Shiseido güneş korumalı göz kremi açıldıktan sonra 18 ay kullanım ömrüne sahip... İnce uçlu aplikatörü kontrollü ürün alabilmek için, oldukça iyi düşünülmüş. Oldukça da bereketli, kolayca bitmiyor. Göz çevremde pütürlere, milialara ya da her hangi bir olumsuz etkiye de sebep olmuyor. Açıkçası oldukça memnun olduğum bu göz kremini, daha iyi bir alternatif bulmadıkça değiştirmeyi düşünmüyorum. 
Shiseido Sun Protection Eye Cream SPF 25 ve tüm Shiseido ürünlerini Sephora, Sevil, Boyner gibi mağazalardan ve online satış sitelerinden (Makyaj Trendi gibi) bulabilirsiniz.

Güneşten korunma ve UV radyasyonu hakkındaki genel bilgilerden oluşan; SPF ve PA koruma derecelerinden bahsettiğim yazılarıma da, aşağıdaki bağlantılara tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Sevgilerimle...

5 yorum:

  1. Blana'cım güneş konusunda çok haklısın. Aslında ömrünün 18 ay olması da iyiymiş. İki yaz üst üste kullanılabilir böylece :) Seneye aklımda olsun! Öptüm çok!

    YanıtlaSil
  2. Gunes korumasinin altini bir kez daha cizdigin icin tesekkurler! <3 Iyi bir gozlukle ve goz cevresine spf kullanarak gunesin neden olabilecegi "erken yaslanmayi" onleyebilecegimize inaniyorum.

    YanıtlaSil
  3. güneş korumalı göz altı kremi iyiymiş Blanacım Shiseido'da çok iyi markadır güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil
  4. Bu ürünü yeni gördüm kuzum, bu aralar göz bakımını ihmal etmemeye çalışıyorum. Mutlaka bakacağım güzel Blana'mm <3 :)

    YanıtlaSil
  5. Göz çevresinde hasarlar oluşmadan bu kozmetik ürünlerini kullanmaya başlasam benim için de çok iyi olur, minimal ambalajı ve mavi renk güven veriyor. İnsanın satın alası geliyor doğrusu, güneş kremini ben de göz çevreme sürmeye çalışıyorum fakat güneş kremi göze kaçınca felaket bir şey oluyor. En iyisi spfli göz kremi kullanmak

    YanıtlaSil