The Body Shop Skin Defence Güneş Koruyucu

Temmuz 21, 2017 19 Comments A+ a-

Merhaba...

Güneş koruyucular benim yaz-kış aksatmadan kullandığım ürünler ve bence asla ihmal edilmemeleri gerekiyor. Güneşin zararları ve UV radyasyonu ile ilgili yazdığım iki yazıma buradan ve buradan ulaşabilirsiniz. Bugün anlatacağım The Body Shop Skin Defence güneş koruyucuyu bir süre evvel bitirdim ve artık yorumlarımı yazmanın zamanı geldi.

The Body Shop Skin Defence Güneş Koruyucu

The Body Shop Skin Defence, SPF50 uvb ve PA++++ uva korumasına sahip, yüz için bir güneş koruyuculu nemlendirici krem... Beyaz renkli, incecik ve oldukça akışkan bir yapısı var; adeta su gibi bir ürün. Yüz için şehir hayatında kullanmaya oldukça uygun, ciltte beyaz tabaka bırakmıyor. İnce yapısı dolayısıyla, çok kolay uygulanıyor ve cilde kolay yediriliyor. Makyaj altında iyi duruyor

The Body Shop Skin Defence Güneş Koruyucu

Göz çevresinden uzak tutulması gereken The Body Shop güneş koruyucu krem, şehir hayatının hasarlarına karşı cildi korumaya yardımcı olmayı hedefliyor. Cildin pürüzsüz, esnek ve nemli hissetmesini , 4 hafta düzenli kullanım sonunda cilt tonunu eşitlemeyi ve daha aydınlık göstermeyi vaadediyor. Hassas ciltler için de uygun olduğu belirtiliyor. İçeriğindeki kırmızı algler ve C vitamini ile, cilt donukluğu ile savaşmayı hedefliyor. 

The Body Shop Skin Defence Güneş Koruyucu

The Body Shop Skin Defence, günlük olarak bana yeterli güneş korumasını sağladı. Benim güneşe karşı alerjik cildimde gayet iyi performans gösterdi. Kullandığım süre içinde (ocak-haziran ayları arasında), herhangi bir güneş hassasiyeti yaşamadım

The Body Shop Skin Defence Güneş Koruyucu

Nemlendirmesi oldukça iyi, normal ciltler ekstra nemlendiriciye ihtiyaç duymayabilir Benim cildim çok kuru olduğu için, altına günlük nemlendiricimi uygulayarak kullandım. Ürünün oldukça aydınlık bir bitişi var. Cildiniz karma-yağlıysa gün içinde parlama yapabilir ve pudrayla sabitleme ihtiyacı hissedebilirsiniz. Cilt tonunu eşitleme vaadini ise, kendi cildimde gözlemlemedim; fakat benim belirgin cilt tonu eşitsizliklerim yok. 

The Body Shop Skin Defence Güneş Koruyucu

The Body Shop Skin Defence; ethylexyl methoxycinnamate (uvb), avobenzone (uva), octocrylene (uvb) güneş koruma filtrelerini içeriyor. Octocrylene içerdiğinden sivilcelenmeye meyilli bir cildiniz varsa, önce bir tester deneyebilirsiniz. Fakat, octocrylene içerik listesinin ortalarında olduğundan sorun çıkarmayabilir. Gliserin içeren The Body Shop güneş koruyucu; silikon, parfüm ve başka koku verici maddeler içeriyor. Çiçeksi, hafif ve bence güzel bir kokusu var; kokusu uygulandıktan hemen sonra kayboluyor. İçeriğinde bulunan, görmekten hiç hoşlanmadığım madde ise; alcohol denat... Bu alkol çeşidi, ciltteki yağı almak için kullanılıyor ancak; etil alkol olduğu için cilt yüzeyini ve cilt florasını bozabiliyor. İçerik listesinde ikinci sırada olması da, üründe yoğun miktarda olduğunu gösteriyor ki; açıkçası bu benim için hiç sevimli değil. 

The Body Shop Skin Defence Güneş Koruyucu

Kullandığım süre içerisinde, yapısından ve güneş koruma performansından memnun kaldığım The Body Shop Skin Defence 'a ve tüm The Body Shop ürünlerine markanın mağazalarından ve online satış sitelerinden ulaşabilirsiniz. 
Sevgilerimle...

19 yorum:

  1. Nedense TBS mağazalarına giresim gelmiyor. Halbuki rengarenk, ürünleri güzel... Ama...işte...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben The Body Shop'u, özellikle vücut ürünlerini ve markanın doğaya karşı duyarlı tutumunu çok beğeniyorum İlknur'cum. Destekliyorum da... Sevgiler..

      Sil
  2. ben hiç kullanamıyrum bi hevesle alıyor 3 4 defadan sonra dönüp bakmıyorum bile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güneş konusunda, blogu açtığımdan beri elimden geldiğince okurlarımı bilinçlendirmeye çalışıyorum. Güneşten korunmamak cilt kanserine davetiyeden başka bir şey değil ama tabi ki, ne yapacağımız hepimizin kendi kararı sonuçta. Umarım siz de çok geç olmadan alışkanlık edinirsiniz. Sevgiler...

      Sil
  3. hiç denemedim benim için biraz parlak parlak duracak gibi geldi bana ama cilt tiplerimiz farklı senin kuru cildinde harika durmuş olmalı :-)) sevgiler ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem'cim sende çok parlak durabilir gerçekten. Ben duruşunu sevdim ama içeriğinden dolayı tekrar almayacağım. Kocaman öpüyorum <3

      Sil
  4. Okurken hah tamam hemen aliyorum dedim ama icerikleri kafami karistirdi.. yani cildim bu tur konularda hemen yalisini degistirmeye cok musait. Hala kendime uygun gunluk kullanabilecegim guzel bi gunes kremi bulamadim Blana😔😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra'cım ben senelerdir Solante'den vazgeçmiyorum, vazgeçmeyi de düşünmüyorum. Sana da tavsiye ederim. Sevgiler...<3

      Sil
  5. Yapı olarak mağazada denediğimde çok hoşuma gitmiş olsa da alkol ve silikon benim için almamı engelleyen faktörler oldu. Oldukça kaprisli bir cilde sahipken risk almak istemedim. Keşke alkol içeriğini değiştirseler, sonuçta her cilt tipine zarar veren bir madde. Özellikle de ufacık tüpe biçtikleri fiyatı düşününce içerik iyileştirmeleri gerekliliği yandsınamaz bence.
    Kullandığın süre içerisinde cildine kötü bir tesir yapmamasına sevindim ama Blanam. =)
    Daha güzel güneş kremlerine diyorum,
    Öptüm kocaman!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynuşum, ben alelacele online sipariş verdiğim için içeriğini inceleyememiştim. İkinci sırasında alkol denat olan ürünü almazdım yoksa. Fiyat ve marka politikalarını düşünürsek TBS'nin içerikleri iyileştirmesi gerek zaten. Yine de markayı seviyorum. :)
      Solante'den şaşmamak lazım, artık neredeyse eminim yani.
      Teşekkür ederim canım benim, çok çok öpüyorum <3

      Sil
  6. Başarılı güneş koruyucularından biri, çok güzel yazmışsınız keşke alkol denat olmasaymış.

    YanıtlaSil
  7. TBS Tea Tree serisi benim için efsanedir. Ama diğer cilt bakım ürünlerine zerre elim gitmiyor. Benim için hayatımın güneş koruyucusu Darphin kesinlikle. Senden güneş koruması konusunda çok şey öğrendim blogunu tanıdığımdan beri , eline sağlık Blanacım<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nisa'cım bu sene DArphin'in renkli koruyucusu aklımdaydı ama elimdeki ürünler bana yettiğinden almadım. Harika olduğundan eminim :) Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim <3 Öpüyorum <3

      Sil
  8. Bu markanın duş jellerine bayılıyorum :D

    YanıtlaSil
  9. İçeriğindeki alkolü görünce acaba cildimde reaksiyona neden olur mu diye düşündüm Blana'm. Harika bir yazı olmuş, emeğine sağlık bitanemm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Risk almaya değer mi, bilemiyorum Mary'im; piyasada güzel alternatifler var. Yazın pek tercih edilmesini önermem tabi, kışa daha uygun gibi Teşekkür ederim canım, öpüyorum <3

      Sil
  10. Ürün krem formunda mı yoksa losyon formunda mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapısı losyondan bile akışkan Siri, baya ince, su gibi resmen. Sevgiler <3

      Sil