Maybelline Up In Smoke

Mayıs 03, 2017 26 Comments A+ a-

Merhaba...

Bugün anlatacağım Maybelline Up In Smoke paleti, geçen sene Carrefour'da tesadüfen görüp satın almıştım. Smoky eye dediğimiz; klasik, siyah, dumanlı göz makyajını yapmak için tasarlanmış bu palet ilk bakışta oldukça kullanışlı görünüyor. 

Dumanlı göz makyajı

Maybelline Up In Smoke, tek paletle siyah dumanlı göz makyajını ve onu tamamlayacak ten ve dudak makyajını yapabileceğimiz şekilde tasarlanmış. Palette 4 adet far, bir allık, bir aydınlatıcı, bir siyah göz kalemi ve bir de lipgloss bulunuyor. Ayrıca, benim için kullanışlı olmasalar da; çift taraflı sünger far aplikatörü, bir allık fırçası ve bir de (aydınlatıcıyı uygulamak için) sünger ped koyarak her ayrıntıyı düşünmüşler. 

Dumanlı göz makyajı
Dumanlı Göz Makyajı

Paletteki farlar, siyah bir dumanlı göz makyajı yapmak için oldukça uygun renklerden oluşuyor. Farların yapıları genel olarak yumuşak... Tebeşirimsi değiller, çok fazla tozutmuyorlar. Bu özelliklerini oldukça beğeniyorum çünkü, bu kadar koyu renkli farların tozutması ortalığı çok kirletebiliyor. Neyse ki, bu sorunu minimal düzeyde yaşıyorum.
Tüm farların pigmentasyonu, tek başına yeterli değil ancak; iyi bir far bazıyla oldukça başarılı ve kalıcılar. Fırçaya kolay alınıyorlar, kolay dağıtılıp karıştırılabiliyorlar. Farların 3 tanesi mat, biri simli yapıdalar...

Dumanlı Göz Makyajı

Bu farlar; baz rengi olarak düşünülmüş bir krem rengi, mat bir füme, mat bir siyah ve simli siyahtan oluşuyor. Simli siyah farın, simleri oldukça belirgin ve göz altına dökülebiliyorlar. 

Dumanlı Göz Makyajı

Siyah göz kalemi, tombul ve yumuşak yapıda bir ürün... Mat ve opak bir yapısı var. Kolay dağıtılıyor ancak, özellikle müdahale etmezseniz uyguladığınız şekilde kalıyor. Smoky eye makyaj için son derece uygun bir kalem ve bence paletin en başarılı ürünlerinden... Tek başına bile kullanılabilir ancak, göz içine uygulamak için çok uygun olmayabilir.

Dumanlı göz makyajı

Maybelline Up In Smoke paletin allığı, uçuk bir pembe renginde... Oldukça pigmentsiz ve hafif simli... Simleri sizi korkutmasın, çok hafifler ve uygulamada belli dahi olmuyorlar. Allık mata yakın bir görüntü veriyor. Göz makyajı, siyah ve yoğun tasarlandığı için, allığın özellikle pigmentsiz olarak formüle edildiğini düşünüyorum. Ancak, çok beyaz tenli değilseniz, sizde hiç belli olmayacaktır. Ben allığı kullanmayı seviyorum çünkü, yüzümde patlamayan ve hafif görüntü veren nadir allıklardan.

Dumanlı göz makyajı

Aydınlatıcı ise, palette kullanamadığım ürünlerden biri... Yapısı, yumuşaklığı, dağıtılması oldukça başarılı ancak, o kadar simli ki!.. İçinde simler olan bir transparan pudra, diyebilirim. Aydınlatıcı olmaktan, benim için çok uzak... Sabitleme pudrası olarak da kullanmam imkansız çünkü, yüzümü simler kaplıyor. Aydınlatıcı gibi kullanılmaya çalışınca da, simler yine tüm yüzüme dağılıyor. Oysa ki, o kadar incecik ve yumuşacık ki, o simler olmasaymış harika bir sabitleme pudrası olabilirmiş

Dumanlı göz makyajı

Paletin dudak ürünü olan lipgloss, pembe bir nude... Beni tanıyanlar dudak parlatıcıları ne kadar sevdiğimi bilirler ancak, bu gloss en hoşlanmadığım yapıda olanlardan. Yapısı benim için çok kalın ve dudaklarımda yapış yapış bir his bırakıyor. Dolayısıyla da, harika rengine rağmen, kullanamıyorum.

Dumanlı Göz Makyajı

Maybelline Up In Smoke paletin kutusunun arkasında, adım adım dumanlı göz makyajını ve onu tamamlayan ten makyajını nasıl yapacağımız anlatılıyor. Bu basamakları takip ederek, daha önce hiç smokey eye göz makyajı yapmamış olsanız bile, başarılı bir sonuç elde edebilirsiniz.


Fotoğrafta gördüğünüz göz makyajını, kutunun arkasındaki talimatlara bire bir uyarak yaptım. Önce far bazımı uyguladım ve farları kolay karıştırabilmek için, mat krem rengi farı tüm göz kapağıma uyguladım. Daha sonra, siyah göz kalemi ile kirpik diplerime gelişigüzel bir eyeliner hattı çizdim ve göz kalemini yukarı doğru dağıttım. Mat siyah farı; dağıttığım göz kaleminin üzerini kaplayacak şekilde, göz kapağımın katlanma bölgesinden yukarı taşmadan, tüm göz kapağıma uyguladım. Bundan sonra, temiz bir karıştırma fırçasına gri/füme rengi farı aldım ve göz kapağımın katlanma bölgesinde geçiş oluşturdum. Bu gri farı çok hafifçe yukarıya, kaş kemiğime doğru çıkardım. Gözümün katlanma bölgesinde, mümkün olduğunca fazla fırça darbesiyle siyah ve gri far arasında homojen bir geçiş oluşturdum. Aynı mat gri farı, alt kirpik diplerime de uyguladım.

Dumanlı göz makyajı

Krem rengi farı, aydınlık vermek için, kaş kemiğimin altına ve göz pınarıma uyguladım. Son adım olarak da, simli siyah farı göz kapağımın ortasına uyguladım ve maskaramı da sürüp göz makyajımı bitirdim. Bu makyajı simli bir far kullanmadan da yapabilirsiniz, simli far daha dikkat çekici bir sonuç elde etmeyi sağlıyor.

Dumanlı göz makyajı

Dumanlı göz makyajı yapmak aslında oldukça kolaydır. Bence, tek püf noktası, farları birbirine bıkmadan yumuşak fırça darbeleriyle karıştırmak...
Paletin kutusunun arkasında; aydınlatıcı, allık ve lipgloss ile makyajı tamamlamamız öneriliyor.

Dumanlı göz makyajı

Maybelline Up In Smoke paletteki farların her biri, 1,5 gr... Aydınlatıcı 6,5 gr, allık 4 gr olarak tutulmuş. Göz kalemi 1,5 gr ve dudak parlatıcısı 2,5 gr ürün içeriyor. Paletin açıldıktan sonra 24 ay kullanım ömrü var. 

Dumanlı Göz Makyajı

Mantık olarak, yanına fondöten ve maskara ekleyerek tüm makyajınızı yapabileceğiniz bu palet; bence güzel düşünülmüş. Eğer, içindeki tüm ürünleri kullanabilseydim, özellikle şehir dışındaki nişan, düğün gibi organizasyonlarda harika bir kurtarıcı olabilirdi. Yine de; yanına bir kaç ürün ekleyerek tüm makyajımı yapabildiğim ve özellikle farlarını ve allığını sevdiğim bir palet bu ve koleksiyonumda olmasından şikayetçi değilim. Sadece, benim için olmazsa olmaz kategorisinde değil. 
Geçen sene 20 TL gibi bir fiyata satın aldığım Maybelline Up In Smoke palet uygun fiyatıyla, bu tarz bir makyaj seti arayanlara alternatif olabilir. 

Sevgilerimle...

26 yorum:

  1. aslında güzel de bir palet ama makyajda siyah tonlar bana göre olmadığı için pek kullanamadığım bir palet ne yazık ki.. ama siyahseverler için harika maybelline'in son çıkardığı paletlerden daha iyi hatta bence.. güle güle kullan canım sevgiler ..:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem'cim ben de siyah tonları sıkça tercih etmiyorum, fiyatı çok uyguna gelince almıştım. Fakat, farlarının yapısı gerçekten, son çıkan paletlerden daha iyi... Çok teşekkür ederim, öpüyorum <3

      Sil
  2. Ben bu palete çok baktım; açıkçası bana da çok kullanışlı geliyordu. Mesela bakır tonlarında olan bir versiyonu olsa kesin alırdım (misal MAC Rebeca Moses paleti almıştım). Fakat gri rengi göz makyajımda o kadar nadir tercih ediyorum ki, çok istememe rağmen kendimi mantıksız olduğuna ikna ettim (tebrikler). Göz makyajını çok güzel yaptığını söylemeden geçemeyeceğim, bayıldım!!! O allığın sana çok yakıştığını da tahmin ediyorum. Bir kaç olumsuzluğuna rağmen işine yaramış gibi, güle güle kullan canım, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım, palet ilk bakışta bana da feci kullanışlı gelmişti. Ben de siyah ve gri tonlarını çok nadir kullanıyorum ama düğün dernek için haftasonları şehir dışına çıkarken çok pratik olur, diye düşünmüştüm. Fakat, tüm ürünler kullanılabilir değil, dolayısıyla iyi bir karar vermişsin. Farların yapısı aslında çok başarılı, keşke kahveli versiyonu olsaymış gerçekten. Makyajı palette yazana göre yaptım ki, bir fikir verebilsin, çok teşekkür ederim :) Kocaman öpüyorum <3

      Sil
  3. çok işlevsel bir palet ama renkler olarak günlük kullanıma çok ta uygun değil sanırım gece makyajlarına daha uygun gibi....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu palet özel günlere uygun, zaten sadece tek tip makyaja göre tasarlanmış :) Sevgiler...

      Sil
  4. Blana'm çok bakmıştım bu palete. Siyah tonlarını pek kullanmıyorum diye almamıştım. Çok da güzel görünüyor. Makyajın süper olmuş, güle güle kullan canım. Kocaman öpücükleer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben fiyatı çok uyguna gelince, almıştım Gökçe'm. Çok teşekkür ederim, çok öpüyorum <3

      Sil
  5. merhabaaa güzeller güzeli kokoşumuz blanacımız :) sabah ziyareti yapayım bakayım kozmetik dünyasında neler var dedim :) renkli gözlere bu koyu farları çok beğeniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. FeLady hoşgeldin :) Çok teşekkür ederim, elimden geldiğince takip ediyorum kozmetik dünyasını :) Sizleri de instagramda keyifle izliyorum. Çok öpüyorum, sevgiler...

      Sil
  6. şekerparee...ne guzel anlatmışsın

    YanıtlaSil
  7. Ayy bayıldım böyle hepsi bir arada ürünleri çok seviyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah tonları sevenler için güzel bir palet Yeliz'cim :) Sevgiler...

      Sil
  8. Smokey eyes olayına bayıldığım için makyajına da bayıldım Blanacim...

    YanıtlaSil
  9. oo çok havalıı. şeye benziyoo, böyle bir bar, sigara dumanı ve sahnedeki kız şarkı söylüyor makyajı böylee :)

    YanıtlaSil
  10. Çok ilgi çekici bir palet ama siyah tonları kullanmayı hiç beceremediğim için almaktan uzak durdum.Sen hakkını vermişsin bence.Güle güle kullan;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Palet uygun fiyatıyla ilgimi çekmişti aslında :) Siyah ve gri tonlarını ben de pek kullanmıyorum ama arada düğün dernek olunca pratik geliyor :) Teşekkürler Filiz'cim, sevgiler <3

      Sil
  11. Çok güzel durmus Blanacim 😊

    YanıtlaSil
  12. sağlıkla kullan canım.
    Ben bu yaşıma kadar ruj ,kalem ,nemlendirici ötesine çok nadir geçiyorum o yüzden yorumlara katkım fazla olmuyor:))) deneyimlerini yazan arkadaşlara da hep yazıyorum bu markanın söylenişine hastayım ben çok melodik:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hatice Hanımcım :)
      Maybelline söyleniş olarak bence de güzel :) Çok sevgiler...

      Sil
  13. Blana'mmm göz makyajına bayıldım <3 Çok işlevsel duran fakat nadir kullanabileceğim bir palete benziyor canım Blana'mm, emeğine sağlık çok güzel incelemişsin bitanemm benim <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mary'im aynı dediğin gibi; çok işlevsel duruyor ama nadiren kullanılabiliyor :) Çok teşekkür ederim canım benim <3

      Sil