Tony Molly Panda's Dream So Cool Eye Stick

Nisan 23, 2017 19 Comments A+ a-

Merhaba...

Bu yazımda Tony Molly Panda's Dream So Cool Eye Stick, göz altı stick ürününden bahsedeceğim.
Tony Molly, ülkemizde Sephora'larda satılan bir Kore markası... Ben cilt bakımında Korelilere ve Japonlara çok güvendiğim için, ürünlerini çok merak etmiş ve denemek için sabırsızlanmıştım. Sephora'ya ilk yolum düştüğünde de, bu sevimli ambalajlı göz altı stiğini satın aldım. 

Tony Moly göz altı stik

Tony Molly'nin stick göz serumu olarak tanımladığı bu ürün, yeşil renkli, yumuşak yapıda bir stick... Oldukça güzel, fresh ve hafif bir kokusu var. Göz altlarını soğutup, ferahlatıp, kuru cildi nemlendirmeyi vaadediyor.
Bu ürün; göz çevremiz kuruduğunda ya da bunaldığımızda uygulamak için tasarlanmış. İçten dışa uygulama yapılması ve en iyi sonuç için parmaklar kullanılarak hafifçe tampon yapılması öneriliyor.
Ben bu ürünü çoğunlukla geçen yaz mevsiminde, serinlemek amaçlı kullandım. Hala da buzdolabında saklıyorum.

Tony Moly göz altı stik

Ürünün kullanım talimatında yazdığı gibi, stiği göz altımda, iç kısımdan dışa doğru uygulayıp, parmaklarımla tampon yaparak yedirdim. Bu ürünün, benim göz altlarıma nem verdiğini söyleyemeyeceğim; hatta göz altlarımı biraz kuruttu ve bir süre sonra nemlendircimi sürme isteği hissettim. İlk kullandığım günlerde, serinletme etkisi ise gerçekten çok iyiydi. Zaten benim bu üründen en büyük beklentim de, göz altlarımı serinletip rahatlatmasıydı. 
Tony Molly göz altı stik, sebebini anlayamadığım şekilde, çok kısa süre sonra serinletme etkisini kaybetmeye başladı. Kullandığımda yaz aylarındaydık ve ben ürünün etkisini kaybetmesini sıcak havalara bağladım. Böyle olunca da, ürünü buzdolabına koydum. Bir gece buzdolabında beklettim ve ertesi sabah denediğimde sonuç çok fazla değişmedi. Ürün soğumuştu zaten fakat, verdiği serinletici etki bir-iki dakika bile sürmedi. Ancak, ürünü bir hafta kadar buzdolabında bekletince bu sorun kısmen çözüldü. Serinletme etkisi daha uzun sürmeye başladı.

Tony Moly göz altı stik

Tony Molly Panda's Dream So Cool Stick, buzdolabında saklayıp göz altlarını arada sırada serinletmek için iyi olabilir ancak, çantada taşıyıp sürekli kullanmak isterseniz beklentinizi karşılamayabilir. Gerçi, benim ürünüm mü bozuldu, onu da bilemiyorum. 
9 gr ürün miktarıyla satılan Tony Moly göz altı stik; alkol ve silikon içeriyor.

Tony Moly göz altı stik

Ambalajı panda şeklinde, oldukça sevimli... Kapağını açtığınızda, ürünün kurumaması için bir tıpa ile karşılaşıyorsunuz. Gayet sağlam bir ambalajı var ancak, benim ürünüm ambalaj içerisinde biraz sallanıyor ama bu durum kullanımda bir zorluk oluşturmadı.

Tony Molly Panda's Dream So Cool Eye Stick ve markanın diğer ürünlerini Sepholar'larda bulabilirsiniz.

Sevgilerimle...

19 yorum:

  1. Blana'mm ambalajı çok güzel olsa da vaatlerini yerine getirmemesine üzüldüm. Aklımda olan bir üründü, oldukça kuru göz altlarım sanırım bana da iyi gelmez. Harika bir yazı olmuş her zamanki gibi, çok öpüyorum güzel gözlümm <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mary'im malesef bendeki etkisi çok iyi olmadı. Ben de ambalajının sevimliliğine dayanamayıp satın almıştım. Çok teşekkür ederim, kocaman öpüyorum <3

      Sil
  2. Alkol ve silikon içermesi,birde beklentini karşılamadığından ürüne yanaşmayalım pek :) teşekkürler bilgi için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakım ürünü olarak değil ama serinletme etkisini kaybetmeseydi, benim için iyi bir ürün olacaktı. Sevgiler...

      Sil
  3. Burada Sephora yok maalesef. Olsa sadece ambalajı için bile alabilirdim :))

    YanıtlaSil
  4. ambalajı çok şirin, hemen almak istedim, ama yazdıklarınızı okuyunca biraz düşündüm, fiyatı uygun mu bilmiyorum, rastlarsam denemek için alabilirim, arkasından nemlendiricimi de kullanmak şartıyla, sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ambalajı gerçekten çok şirin :) Fiyatını hatırlayamıyorum ama çok uygun fiyatlı değildi fakat aşırı pahalı da değildi sanırım. Sephora'ya yolunuz düşerse bakabilirsiniz. Sevgiler...

      Sil
  5. Serinletme etkisini kaybetmesi beni hayal kırıklığına uğrattı; halbuki gözlerimin şiştiği bahar aylarında kullanırım, rahatlarım diye düşünmüştüm. Öpüyorum çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım ben de yaz günlerinde serinleme hayali kurmuştum ama ne yazık ki etkisini kaybetti. Şu anda buzdolabında tutuyorum sürekli ama asla ilk günkü performansında değil, anlık bir serinleme veriyor. Ben de çok öpüyorum <3

      Sil
  6. Çooook sevimli ama o serinletici etkiyi kaybetmesi üzücü olmuş. Tam da sıcak havalara iyi gelir derken :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için sevimli ambalajından bir artısı olamadı Gökçe'm, bu mevsimde ne güzel olurdu halbuki. Çok sevgiler <3

      Sil
  7. bu ürünün aydınlatıcı versiyonu var ama ülkemize gelmedi:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aydınlatıcı versiyonu umarım bundan başarılıdır :) Sevgiler...

      Sil
  8. Ayy bu ne seker ambalaj 😊

    YanıtlaSil
  9. Tony Molly'ler ambalajlarıyla cezbetse de bir türlü elim gitmedi almak için. Göz altlarını da kuruttuysa, sanırım uzak durmalı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül'cüm aslında Tony Moly'nin çok güzel ürünleri var diye duydum ama ülkemize sadece cicili bicili ambalajlı olanları gelmiş. Ben pek sevemedim açıkçası, zaten etkisini de kısa sürede kaybetti. Çok öpüyorum <3

      Sil
  10. içerik ıyı degıl malesef. yalnız ebayden aldığım gunler geldı aklıma şeker....

    YanıtlaSil