Essence Camouflage Palet

Ocak 03, 2017 15 Comments A+ a-

Merhaba...

Bugün Essence markasının camouflage paletini anlatacağım.
Göz altları neredeyse her zaman mor olan biri olarak, kapatıcılar günlük hayatımın bir parçası, diyebilirim. Hiç makyaj yapmasam bile, göz altlarımı mutlaka nötürleme ihtiyacı hissediyorum.

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Essence'in kapatıcı paleti, krem yapıda iki ayrı üründen oluşuyor. Bir açık bir koyu renkten oluşan bu palet, açık tenliler için kullanışlı olabilir. Her iki renk de yumuşak yapıda ve kolay alınıyorlar. Fırçayla uygulamayı da denedim ancak, en iyi ve en kolay sonucu parmaklarımla uygulayarak alıyorum.
Essence camouflage paletteki koyu rengi, gözümün iç kısımlarındaki morluklara corrector olarak uygulayıp, açık rengi de göz altlarıma aydınlık vermek için kullanıyorum. Morluklarımın çok arttığı zamanlarda bu palet, benim için kullanışlı olmasa da, normal zamanlarda ve özellikle dinlenmiş olduğum tatil dönüşlerinde işimi görüyor. 

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Kapatıcılar krem yapıda olduğu için, bir likit kapatıcının inceliğinde değiller. Üst üste uygulama yapmak, kat kat ve ağır bir görüntüye neden olabiliyor. Her iki rengi de ayrı ayrı uygulamak en iyi sonucu veriyor. Süpürerek dağıtmak yerinde, tampon hareketlerle kapatıcıları uyguladığımda istediğim pürüzsüz sonucu elde edebiliyorum. Bunun için de işaret parmağıma çok az ürün alarak uygulama yapıyorum ve ihtiyacım olduğunca ürünü yavaş yavaş arttırıyorum ki, kalın bir sonuç elde etmeyeyim. 

Essence camouflage palet, yüzdeki minik kusurları kapatmada, yapısı itibari ile, göz altındaki performansından bence çok daha iyi sonuç veriyor. Paletteki ürünlerin kapatıcılıkları orta seviyede ve uygulama sırasında, özellikle parmaklarla uygulanırsa bir sıkıntı oluşturmuyorlar.

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Essence camouflage paletin, kısa süreli seyahatler için çok kullanışlı olduğunu düşünüyorum. Ben de, haftasonu şehir dışına çıkmam gerektiğinde yanıma sürekli bu paleti alıyorum. Bence, iyi iş görüyor. 

Küçük, plastik bir kutusu var, ürünlerin toplamı 2,3 gr. Miktarına göre kıyaslayacak olursam, benim kullanım şeklimle oldukça bereketli olduğunu söyleyebilirim. Likit kapatıcılara göre çabuk azalıyor ancak, kendi klasmanında bereketsiz bir ürün değil bence. 
Essence camouflage palet, uygun fiyatlı ve iş gören bir krem kapatıcı arayanlar için iyi bir alternatif olabilir. Essence ürünlerini Rossmannlarda ve Kozmela'da bulabilirsiniz. İndirimsiz olarak 9-10 TL'ye satılıyor.

Sevgilerimle...

15 yorum:

  1. Blanacım güle güle kullan bu markanın ürünlerini bulmak çok zor ne zaman gitsem hiç bir ürün kalmıyorum ama bulursam denemek istiyorum😘💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübra'cım ben Rossmannlardan satın alıyorum artık, Rossmann da ne yazık ki, çok yaygın değil. Her ürününü beğenmiyorum ancak, bazı ürünleri gerçekten güzel. Bu palet de hiç fena değil, aklında olsun. :) Öpüyorum <3

      Sil
  2. güle güle kullan canım ben de almıştım ama çok da sevmedim sanırım ben likit kapatıcılar ile daha iyi anlaşıyorum sevgiler :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz altlarımda ben de likit ürünleri tercih ediyorum İrem'cim :) Bu palet bence yüzde daha iyi sonuç veriyor. :) Öpüyorum çok <3

      Sil
  3. Ausem, ben bitiremiyorum bunu :D Güzel ve yumuşak yapılı bir ürün yapmışlar ama göz altlarımda hep likit ürünler tercih ettiğim, bunu da yüzümdeki kızarıklıklara daha çok kullandığım için ömürlük oldu yahu :) Seyahatlerde göz altımda da kullanıyorum ve pratik oluyor. Teşekkür ederim canım <3

    YanıtlaSil
  4. Essence ürünlerinden kullanıpta memnun kalmadığım bir ürünü yok sanırım. Göz altlarımda sorun yok şükür ama cilt sorunlarını kapatmak için deneyebilirim. Essence ürünlerini migrostada gördüm haberin olsun. Çok öpüyorum seni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Essence'in bir kaç ürününü çok seviyorum. Bu kapatıcı bence yüzde daha iyi duruyor zaten Yasemin Hanımcım :) Migrosta gördüyseniz, harika haber, daha kolay ulaşırım ben de :) Kocaman öpüyorum <3

      Sil
  5. Blanam bana göre bir kapatıcı paleti zaten aklımdaydı almak istediklerimin arasında inşallah vakit bulduğumda diğer eksikliklerimle beraber alacağım :) Öpüyorum seni koskocaman ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu paleti sevebilirsin Gözdem. :) Umarım huzurla alışveriş yapacağın günlerin çok yakında gelir canım benim :) Öpüyorum ben de kocaman <3

      Sil
  6. Essence çok sevdiğim markalardan biriydi ama Gratislerden kalktıktan sonra ulamaşamaz oldum, bazı ürünleri hem başarılı hem görsel açıdan çok tatlı hem de oldukça uygun fiyatlı umarım yeniden gelir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence ambalajlarıyla, kendini satın aldırmayı çok iyi başaran bir marka gerçekten :) Umarım daha ulaşılabilir olur :)

      Sil
  7. Uzun zamandir aklimda olan bir üründü, bu ara morluklarim minimumken bir sans verebilirim ellerine saglik Blanacigim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Likitler kadar ince yapılı değil ama gerçekten güzel bir ürün Zey :) Çok teşekkür ederim canım <3

      Sil
  8. Blana'mmmm göz altlarımda çok sorun olmadığından genellikle aydınlatmayı seviyorum, essence'in de çoğu ürününden memnunum :) Mutlaka denemek istediğim paletlerden :)) Mutlulukla kullan güzel Blana'mmmm <3 :))

    YanıtlaSil
  9. Çok pratik bir ürün olduğunu düşünmüyorum özellikle uygulama açısından, sertliğinden ötürü. Lakin evet çantaya at 2 gün kurtarsın seni orası ayrı ^^
    Fiyatına göre bence orta kapatıcılığı da iyi.
    Henüz kullanmadım ama kullananlardan duyduklarım hep olumlu ^^

    YanıtlaSil