Quick Fix Facials Purifying Charcoal Mask (Arındırıcı Kömür Maskesi)

Aralık 23, 2016 45 Comments A+ a-

Merhaba...

Cilt bakım maskeleri, cilt bakımımın en sevdiğim parçalarından... Bana çok da eğlenceli geliyorlar, maske kullanmayı gerçekten seviyorum. Üstelik maskeler gerçekten işe yarıyorlar ve daha sağlıklı bir cilde kavuşmamıza yardım edebiliyorlar. Bugün, bir süredir kullandığım Quick Fix Facials Purifying Charcoal Mask ile ilgili düşüncelerimi paylaşacağım.


https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Benim cildim çok kuru ve hassas... Arındırıcı maskeler söz konusu olduğunda, bir çoğuyla anlaşamadığım doğru... Ya cildimi daha çok kurutuyorlar ya kızarıklıklarımı tetikliyorlar ya da peeling kısmını abartıp yüzümü çiziyorlar. 
Quick Fix maskeler uzun süredir ilgimi çekiyorlardı ve bir indirimde merakıma yenilip satın aldım. Purifying Charcoal Mask, arındırıcı bir kömür maskesi... Çevresel toksinler ve kirlerin cilde verdiği zararlara karşı kullanılması öneriliyor. Siyah noktalar, beyaz pütürcükler ve sağlıksız cilt görüntüsüne karşı kullanılabileceği ambalaj üzerinde belirtiliyor. 


https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Ben hassas cildimden dolayı, bir maskeyi ilk kez denemeden önce mutlaka yüzümün alt kısmında, çene kemiğim hizasında bir noktada test ediyorum. O bölgeye az miktar ürün sürüp, maskenin bekleme süresi kadar bekletip; sonrasında cildimi bir gün kadar gözlemliyorum. Bu maskede de aynı testi yaptım ve hiç bir sorun yaşamayınca tüm yüzümde kullanmaya başladım.
Quick Fix Facials arındırıcı kömür maskesi haftada bir kez ya da ihtiyacınıza ve cilt tipinize göre daha sık kullanılabiliyor. Kalın bir tabaka halinde göz çevresi hariç, tüm cilde uygulanıyor ve tercihen 5-10 dakika bekletildikten sonra ılık suyla ya da nemli bir havlu ile temizlenmesi öneriliyor. Maskeyi uygulamadan önce, cildinize sıcak havlu uygulaması yaparak gözeneklerinizi açmayı da deneyebilirsiniz ancak, ben bu yöntemi hiç denemedim.



https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Ben maskeyi uygulamak için genellikle kedi dili fırçalar kullanıyorum. Önerildiği gibi kalın bir şekilde, göz çevreme değdirmeden tüm yüzüme maskeyi uyguluyorum. Maske zamanla kuruyor. Onuncu dakikanın sonunda neredeyse tamamen kurumuş oluyor ancak kurumadıysa ben biraz daha bekliyorum. Sonrasında da, pamuk yüz temizleme pedlerimi kullanarak nazikçe, ılık suyla, kademe kademe cildimden maskeyi temizliyorum.
Maskenin, şekerli ve bana tipitip sakızlarını hatırlatan bir kokusu var. İlk uyguladığımda cildimde bir serinlik hissediyorum, maske kurudukça o serinlik hissi kayboluyor. Çoğu arındırıcı maske benim burun kenarlarımı yakar ancak, Purifying Charcoal Mask bana bu sorunu hiç yaşatmadı. Uygulama esnasında hiç bir rahatsızlık hissetmiyorum. Kurudukça bir kil maskesi kadar olmasa da yüzümde donuyor ve mimiklerimi kullanmakta zorlanıyorum. Maskenin içerisinde tanecikler yok; daha çok kum gibi mikro bir dokusu olduğunu söyleyebilirim. Tarif etmekte zorlanıyorum ancak; sulandırılmış, kıvamlı bir kum bulamacı gibi...



https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

İlk kullanımımda, bu maske beni epey şaşırttı, diyebilirim. Açıkçası uzun süredir siyah nokta sorunum yok fakat, bir buçuk ay evvel cildim bir isyan dönemi yaşadı. Olmayan gözeneklerim belirdi, derin olmasa da siyah noktalarım oluştu, cildimin altında pütürcükler hissetmeye başladım. Çok sıkıntılı ve stresli bir dönem geçirmiştim, moralim çok bozuktu ve sanırım cildim de buna tepki gösterdi. Maskeyi daha ilk kullanımda cildimdeki tüm siyah noktaları ve gözenekleri temizledi, gerçekten gözlerime inanamadım. Açıkçası, bir kaç dakika aynada kendimi inceledim, yanlış mı görüyorum, diye. Fakat şunu belirtmeliyim ki; benim siyah noktalarım derinleşmiş ve yerleşmiş değillerdi, yeni oluşmuşlardı. Maske sonrasında cildimde en ufak bir kızarıklık da olmadı.


https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Sonraki kullanımlarımda da, aynı şekilde tertemiz olmuş bir cilde kavuştum; kızarıklık ve hassasiyet sorunu hiç yaşamadım. Cildimi her temizleme ürünü gibi kurutuyor ancak, bu baş edilemeyecek seviyede değil. Genellikle arındırıcı maskelerden sonra nem maskesi uyguladığım için de sorun yaşamıyorum. Dürüst olmam gerekirse, bu maskeden bu kadar memnun kalacağımı hiç düşünmüyordum.


https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Quick Fix Facial Purifying Charcoal Mask, 100 ml bir tüpte satılıyor. Mavi-gri bir rengi var ancak, ambalaj üzerinde içeriğindeki doğal bileşenlerden dolayı üründe renk farklılıkları olabileceği yazıyor. İlk kullanımda hafif karıncalanmanın normal olduğu da belirtilmiş. Parfüm içerdiğini de belirtmeliyim. Açıldıktan sonra 12 ay kullanım süresi olan bu arındırıcı kömür maskesi, paraben içermiyor. 
Quick Fix Facials'ın farklı özellikte maskeleri de var. Bu ürünü Gratislerde bulabilirsiniz. Yanlış hatırlamıyorsam 15-20 TL arasında bir fiyata satılıyor olmalı.

Sevgilerimle...

45 yorum:

  1. Blana'm ne çok aradım da bulamadım bu maskeyi. Şahaneymiş, iyice aklım kaldı. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sıkça görüyorum Gökçe'm, eminim sen de bulursun :) Çok teşekkür ederim canım <3

      Sil
  2. aa ne güzel hem de ilk kullanımda memnuniyet süper ;)

    YanıtlaSil
  3. Blanacım bu yazın çok iyi oldu bende kuru ve hassas ciltliyim maske seviyorum fakat yıkadıktan sonra cildimi kızarttığı için kullanmıyordum ama buna bakacağım😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübra'cım, genellikle benim de cildim kızarır ancak bu maskede olmadı. Etkisinden de çok memnun kaldım. Umarım sen de beğenirsin :)

      Sil
  4. Blana bir yaraya parmak bastın, teşekkürler ;) Bu maskeyi yeğenim için düşünüyordum ama hakkında hiç yorum olmayınca Gratis'te sadece bakıp inceleyip yerine bırakıyordum. Bir indirim dönemi alıp denemeyi planlarken bu yazı harika oldu, ellerine sağlık. Hassas ciltlere uygun olması ayrıca güzelmiş, demek ki ben de kullanabilirim..
    Çok öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül'cüm, faydalı olmasına çok sevindim. Cildi hassassa yeğeninin benim gibi yama testi yapıp sonrasında deneyebilir. Ancak, ben hiç sorun yaşamadım, çok da memnun kaldım. Sen de deneyebilirsin bence :) Kocaman öpüyorum <3

      Sil
  5. Bana anlattığından beri çok merak ediyorum bu maskeyi, geçen Gratis'te de gördüm ama... Neyse bakalım, bir ara alırım gibi geliyor :)) Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk kullanımımdan itibaren çok memnun kaldım Başak'cım. :) Umarım sen de denersen, seversin. Çok teşekkürler, öperim <3

      Sil
  6. Hiç denemedim ama bende çok merak ediyorum canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok beğendim, güzel bir alternatif bence :)

      Sil
  7. çok merak ettim..ben de cildimin hassaslığından dolayı arındırıcı maskeleri kullanamıyorum, ama bunu mutlaka deneyeceğim. Güzel günlerde kullan cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sen de beğenirsin Nilgün'cüm. :) Teşekkür ederim <3

      Sil
  8. Aklımda bu ürün benimde, siyah noktalar için aklımda başka bir ürün daha vardı öncelik buna vereyim o halde.Ellerine sağlık canım arkadaşım benim <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok merak ediyordum ve çok da memnun kaldım Gonca'm :) Umarım sen de seversin canım arkadaşım. Teşekkür ederim, kocaman öpüyorum <3

      Sil
  9. gerçekten de ilginçmiş şu an elimde 2 ya da 3 kil maskesi var ama bunu da beğendim anlattığın kadarı ile alınacaklar denenecekler listesine eklendi Blanacığım güle güle kullan .-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de bu ara bolca maske birikti ama nasılsa sürekli kullanıyorum deyip avunuyorum :) Umarım denersen sen de seversin İrem'cim :) Çok teşekkür ederim, öpüyorum <3

      Sil
  10. Bende geçen gün etiktini görmüştüm ve merak etmiştim. :)

    YanıtlaSil
  11. Sanırım denenecekler listeme alıcam ben de bunu, bu kadar iyiyse denemek şart :)

    YanıtlaSil
  12. İlk kez gördüm bu maskeyi Blana'cım, fiyatı da uygunmuş. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok beğendim, aklında olsun Seher'cim. :) Teşekkür ederim <3

      Sil
  13. anaaaaaaaaaaaaaaaaaaammm seni şaşırtan etkiye ben de şahit olmak,bizzat yaşamk istiyorum blanacıııım, alayım ben de, çok sevindim şu an ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin Feno'cuğum :)) Ben çok memnun kaldım :) Teşekkür ederim <3

      Sil
  14. Maske kullanamıyorum ben pek Blanamm. Tek bildiğim maske yaş maya maskesi 😁. Ama bu kömür maskesini de yazdım aklımın bir ucuna 😊😙❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaş maya maskesi de güzel ama Zehram :) Öpüyorum çok <3

      Sil
  15. kömür maskelerine çok ilgi duyuyorum Blana =) bu markeyi de gördüm fakat alıp almamakta kararsızdım , iyiki yazmışsın ^^ bu kadar sorunsuz ve güzelse mutlaka deneyeceğim, sen beğendiysen ben de seveceğim gibime geliyor <3 eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene çok kömür maskesi görür olduk Evrim :) Ben çok memnun kaldım, umarım sen de seversin. Çok teşekkürler canım <3

      Sil
  16. Blana'mmmm tam ihtiyacım olan bir yazı hazırlamışsın ellerine sağlık :)) Benim de oldukça kuru ve hassas bir cildim var elimdeki stokları tükettim ve hazır indirim alışverişine çıkmadan okuduğum için şanslıyım :)) Kalırsa kesin alacağım Blana'mm :D Öpüyorum çook <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşine yarar bir yazı olmasına çok sevindim Mary'im :) Umarım bulursun :) Öpüyorum ben de <3

      Sil
  17. Blana'm bu maskeyi nip fab kutum bitince kullanıcam diye bekledim, o hafta bu hafta! Heycanla kullanmayı bekliyorum; yeni yıl öncesi kendimi şımartmış olucam kasıtsızca :)) aslında iyi oldu bu haftaki Gratis indiriminde bulabilirsem hemen de almış olurum!
    Çok teşekkür ederim şimdiden, cilt sıkıntılarımız benzer olduğundan memnun kalacağımdan oldukça eminim (:
    Kocaman öperim!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynuşum, umarım sen de seversin maskeyi. Ben hiç bir beklentim yokken deneyip çok memnun kaldım. Ben de haftaya verdiğin Nip Fabları denemeye başlarım sanırım. :) Watsons dolayısıyla beğenmekten korkuyorum tabi :D
      Kocaman öpüyorum <3

      Sil
  18. Bu yil ilk kez sizlerden okuduklarimla yola çikarak maske kullanmaya basladim. Ben en çok strese karsi olan ve canlandirici maskeleri seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya'cım, canlandırıcı maskeler harika oluyor :) Ben de seviyorum :)

      Sil
  19. Bu yıl nasıl moda bu maskeler. Memnun kalmana sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yıl çok fazla bu tarz maske piyasaya çıktı :) Teşekkür ederim Nilgün Hanımcım <3

      Sil
  20. Ayy benimde cildim böyle hassas ve bu şekilde bir ürün arıyordum bilgilendirme için teşekkürler 💕🙏🏻

    YanıtlaSil
  21. Blanamm senden cilt bakım rutinini paylaşmanı rica ediyorummmm :) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merve'cim o yazı ferman gibi olur yalnız, oku oku bitmez :D Not aldım canımcım, bir enerji bulduğumda yazacağım :)

      Sil
  22. Ausem, benden sonra duşa giren buhardan boğularak can veriyor zaten :D Buhar konusunda sıkıntım yok :)))) Ben çok memnun kaldım, sen de denersen seversin umarım. Teşekkür ederim <3

    YanıtlaSil
  23. Benim de cildim çok hassas olduğundan maske kullanmıyorum ama bu ürün aklımda olsun teşekkürler canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç sorun yaşamadım Yeliz'cim. İhtiyaç duyarsan, iyi bir alternatif olabilir. Öpüyorum <3

      Sil