Flormar Back To School Koleksiyonu - Blur Effect BB Krem

Aralık 12, 2016 36 Comments A+ a-

Merhaba...

Önceleri, Flormar'dan sadece oje satın alan biri olarak, bu sıralar oldukça sık Flormar ürünü yazmaya başlamam, markanın en azından benim üzerimdeki tüm önyargılarını yıktığı anlamına gelebilir. Elimdeki çoğu Flormar ürünü, markanın son zamanlarda çıkardığı koleksiyonlarından olunca; bu aralar sıkça bu yazılarla karşılaşabilirsiniz. 
Flormar'ın Back To School koleksiyonu, okul çağındaki genç kızlar için hedef alınarak tasarlanmış, ekoseli ambalajlarıyla bence oldukça sevimli görünümlü ürünlerden oluşuyor. Koleksiyondan seçtiğim maskaranın yazısına buradan ulaşabilirsiniz. Bu koleksiyondan satın aldığım ikinci ve son parça olan Blur Effect bb krem ise, bugünkü yazımın konusu...


https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Benim için fondötenlerin yerini hiçbir şey tutamasa da, özellikle son bir senedir günlük makyajımda genellikle bb kremleri ya da renkli nemlendiricileri tercih ediyorum. Hem hafif ürünler kullanıp mümkün olduğu kadar cildimi az yormak hem de kendimi tamamen kusursuz bir görüntüye alıştırmak istemediğimden tercihim bu yönde oluyor.

https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Blur Effect bb kremin üç rengi var, bendeki en açık rengi 01 Light. İçinde grilik bulunan, bence hem pembe hem sarı alt tonlu ciltlilerin kullanabileceği bir rengi var. Uyguladığımda cilt tonumla tamamen bütünleşiyor.
Kapatıcılığı bir bb kreme göre oldukça iyi... Benim yüzümdeki kızarıklıkları tamamen kapatıyor ve ufak tefek kusurları da gizliyor. Bana kalırsa, bir lise öğrencisi için yüksek bir kapatıcılıkta... 


https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Flormar, bu ürünü "çok yönlü bb krem" olarak tanımlamış. Cildi rahatlatıp, pürüzsüz ve mat bir görünüm sağlamayı hedefliyor. Aynı zamanda cilde aydınlık kazandırıp bakımlı bir görünüm elde etmeye de yardımcı olacağını iddia ediyor.
Blur Effect bb kremin, pürüzsüz ve mat bir görünüm sağlarken cilde aydınlık kazandırdığına katılıyorum. Bu bb krem mat bitişli ancak, bu matlık kesinlikle donuk bir görünüm oluşturmuyor. Oldukça sağlıklı bir görüntü veriyor. Benim cildim kuru olduğu için, gün içerisinde bende parlama yapmıyor ancak, yağlı ciltler böyle bir ihtiyaç hissederler mi, bilemiyorum. Cildimdeki kuruluklara tutunmuyor ve pullanmış bölgeleri de belirginleştirmiyor. Altına iyi bir nemlendiriciyle birlikte, bu ürünle kolayca anlaşabiliyorum.


https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Ürünün benim cildime oturması biraz zahmetli... Bu koleksiyonun daha çok karma-yağlı cilt tiplerini hedef alarak üretildiğini düşünürsem, aslında bu durum normal... Ben en iyi sonucu, nemli bir sünger kullanarak tampon hareketlerle ürünü uygulamakla alıyorum. Bb kremi süpürerek ya da dağıtarak uygulamaya çalışırsam benim cildime oturmuyor ancak, pıt pıt hareketlerle süngerimle tampon yaparsam elde ettiğim sonuçtan memnun kalıyorum.
Altına aydınlatıcı bir bazla kullanmayı daha çok sevdiğim Blur Effect bb kremi, likit aydınlatıcılarımla karıştırarak daha ışıltılı ve ıslak bitişli bir makyaj elde edebiliyorum.


https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Kalıcılığı bende oldukça iyi... Pudrayla sabitlemediğim halde, tam bir mesai gününü çıkarıyor. Havalar ısındığında sabitlememi gerektirir mi, bilemiyorum ancak; bu mevsimde tek başına benim için gayet yeterli performansı var.
Blur Effect bb krem 35 ml bir tüpte satılıyor. Ürünü kontrollü almak oldukça kolay ve tüpün bir kısmı şeffaf olduğundan, kalan ürün miktarını kontrol etmek mümkün olabilir. SPF 30 içeriyor ancak, UVA koruması yok, bu sebepten özellikle yazın altına bir güneş koruyucusu kullanılması gerekir. Kullanmadan önce tüpü çalkalamak gerekiyor. Tüpün üzerinde ürünün üretim ve son kullanma tarihlerini de görebiliyorum. 
Flormar Blur Effect bb krem, silikon ve parfüm içeriyor. Çok hafif, çiçeksi ve bana tanıdık gelen bir kokusu var ancak; o kokuyu ürünü uygularken almıyorum, özellikle koklamam gerekiyor. Bu yüzden kokusu beni rahatsız etmedi. Bu bb krem paraben içermiyor.


https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Yapısını ve formülünü başarılı bulduğum Blur Effect bb kreme koleksiyon satıştan kalkmadan, Flormar mağazalarından bakabilirsiniz. Şu aralar, Back To School koleksiyonu %32 indirimli satılıyor.

Sevgilerimle...

36 yorum:

  1. Flormar geliştirdi baya kendisini bu serinin testerlarını denemiştim ama nedense hiç bişey almadım😊Yazı için teşekkürler canım güle güle kullan💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormar özellikle son çıkan koleksiyonlarıyla kendini çok ilerletti Kübra'cım :) Ben teşekkür ederim canım, sevgilerimle...

      Sil
  2. Çok başarılı bir ten ürünü olmuş bence de; ben de senin gibi nemli BB ile uyguluyorum. Bu arada, bizim gibi kuru ciltlere oturması zor olan ürünleri bir kaç damla kuru yağ damlattığım BB ile uygulamak da yeni hobim :) Baya nemli nemli bitiş alıyorum hatta! Güle güle kullan, öpüyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım, ten ürünlerine yağ damlatma fikri cidden çok mantıklı ve sanırım hemen deneyeceğim. Ben genellikle likit aydınlatıcı karıştırıyorum azıcık, o da güzel sonuç veriyor, bir de azıcık parlak oluyor :)) Çok teşekkürler canım, öpüyorum çok! <3

      Sil
  3. ben de bir bb kreme göre oldukça beğendim ki tercihim genelde fondötenden yana senin gibi Blanacığım .-)) ama bunlar da oldukça kapatıcı ve kalıcı olunca sevgimi kazandılar .. güle güle kullan canım .-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fondöten candır İrem Hanımcım ama son bir senedir biraz daha uzak durmaya çalışıyorum. Verdikleri görüntüye alışınca, o kusursuzluğu sürekli arıyorum çünkü. Bu bb baya kapatıcı gerçekten ve ben hiç sabitlemediğim halde de kalıcı, baya sevdim. Güle güle kullanalım, öpüyorum <3

      Sil
  4. sen beğendiysen denemez miyim =) zaten içinde blur efect geçen şeyler karma ve gözenekli cildim den dolayı oldukça ilgimi çekiyor. ellerine sağlık canım benim, mağazaya gidip inceleyeceğim mutlaka <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evrim ya cansın, çok teşekkür ederim :) Bu bb karma cilt için ve blur görüntü vermek için üretildiği için, sende çok daha iyi durabilir. Baya da kapatıcı bence, bir bb ye göre... Mağazada inceleyip deneme şansın olursa özelden de olsa bana yaz canım, çünkü düşüncenimerak ediyorum :) Sevgilerimle... <3

      Sil
  5. Şu BB kremlerle cildim bir barışamadı benim.Memnun kaldıysanız güle güle kullanın....

    YanıtlaSil
  6. Bu bb kremlerden denemek istiyorum ama renk tonunu tutturamam diye almadim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya'cım aslında mağazalarda denemek lazım ama bbler cilt tonuna göre kendilerini adapte ediyor genellikle... Bir fırsat bulduğunda tester isteyip evde deneyebilirsin, orta tonları belki seni memnun edebilir.

      Sil
  7. çok güzel anlatmışsınız keyifle okudum. Ben de fondöten yerine BBkrem tercih ediyorum, ihtiyacım olduğunda bu ürünü de denemek üzere not alıyorum hemen, sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  8. yağlı ciltleri hep düşünüyorlarda kuru ciltler içinde olsaydı keşke
    güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim cildim aşırı kuru olmasına rağmen bu bb kremle anlaşabildim. Flormar bu koleksiyonu, okul çağındaki kızlar için çıkardığı için, ürünler hep sivilce ve yağlanmaya karşı düşünülmüş. Teşekkür ederim :)

      Sil
  9. I never used it, but I will try to find it in my local shopping malls. Thanks for sharing it :)

    http://ohladymania.blogspot.com/

    .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I hope, you will love this product :) Thank you :)

      Sil
  10. Great post!!! would you like to follow each other's blog dear? Please let me know, I am following you now.thank you :)

    YanıtlaSil
  11. Bu serisinin ambalajı çok şık gerçekten Blana'mmm :) Elimdeki maybelline dream fresh bb kreminden oldukça sıkıldım ve yeni ürünler denemek istiyorum bu aralar mutlaka bakacağım :)) Öpüyorum çok güzel gözlümm <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekoseli desenleri zaten hep sevmişimdir Mary'im :) Bu bb nin yapısını da çok beğendim, mağazada bir dene bence :) Ben de kocaman öpüyorum seni <3

      Sil
  12. your photos are just magic! follow! now waiting for U:)

    YanıtlaSil
  13. Blana'm bu seri çıktığından beri blur effect bb kremde gözüm var sırf kuru cildim anlaşamaz diye almıyordum, kaparım o zaman bi tane :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçe'm iyice nemlendirdikten sonra hiç sorun yaşamadım ben :) Bir de azıcık likit aydınlatıcıyla karıştırınca süper oluyor. :) Tek derdi, cildime oturtması biraz zahmetli o kadar, bence denemelisin :)

      Sil
  14. Kalıcı ve kapatıci olması iyi bir özellik. Teşekkür ederiz Blanacim paylaşım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevdim bu bbyi Nilgün Hanımcım :) Ben teşekkür ederim <3

      Sil
  15. Ya lise öğrencisi için bence de çok fazla kapatıcılıkta. Hatta serinin diğer ürünleri fazla renkliler. Benim lise zamanım için özellikle. Şimdi kırmızı ruju benden çok sürüyorlar :D Bende şu an Nars 'ın Velvet Skin Tint ile aşk yaşıyorum ,benim için fazla yoğun geldi Flormarın BB kremi :/ Güle güle kullan tatlım. Öpüyorum kocaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nisa, şimdiki lise öğrencilerini makyajını ben yapmıyorum ehehehe :) Şeffaf maskarayı bile tespit ederdi bizim öğretmenlerimiz :) Nars'ın renkli nemlendiricilerini çok merak ediyorum, kısmetse onlara da sıra getireceğim :D Sen de güle güle kullan canım, öpüyorum <3

      Sil
  16. Blur Effect BB krem hakkında hep olumlu yormlara rastladığı,benimde çok sevdiğim bir ürün oldu.Güle güle kullan canım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin sevmesine çok sevindim :) Teşekkür ederim Filiz'cim <3 <3

      Sil
  17. Ausem hem yapısını hem kalıcılığını çok beğendim. Bence sende çok daha iyi duracaktır çünkü, cilt tipin daha uygun. Ten ürününe ihtiyacın varsa bir bak, derim. Olmuş çünkü bu bb :) Çok teşekkür ediyorum <3 <3

    YanıtlaSil
  18. Merhaba bugun bu urunun sizin elinizdekibin aynisi aldim benimde cildim asiri kuru ve sari tonlu acik ten rengine sahibim fakat denedigim zaman kolumda baya nemli gorunmustu ama eve gelip arastkrma yapinca bi ikilemde kaldim hem rengi hemde cilt tipime uyup uyumamasi konusunda. Urunun renginden ve yapisinindan memenun musunuz bilgilendirme yaparsaniz cok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba...
      Back to School koleksiyonu genel olarak sivilcelenme sorunu yaşayan okula giden gençler için üretilmiş. Ben de kuru ciltliyim ve sarı alt tonluyum. Siz hangi rengini satın aldınız bilmiyorum ama bendeki renk grilik içeriyor yani açık tenli herkese uyabilir. Cilt bakımımı ihmal etmediğim sürece bu bb ile sıkıntı yaşamadım, severek kullanıyorum. Ancak, ıslak bitişli bir ürün değil ve ten ürünlerini bileğinizde değil, boynunuzla çeneniz arasında bir yerde denemenizi öneririm. Yukarıdaki inceleme yazımı okursanız, çoğu sorunuza cevap bulacağınızı düşünüyorum. İkilem yaşıyorsanız, mağazada aldığınız rengi uygulatıp bir süre geçirerek kesin kararınızı da verebilirsiniz. Sevgiler...

      Sil
  19. Evde farklı markalardan bb kremler var. Yarın dışarı çıkarsam bir de flormara uğrayıp bakayım. Belki aradığım ürün budur. Harika bir yazı olmuş canım :))

    YanıtlaSil