İlk Çekilişimin Sonucu

Mayıs 17, 2016 28 Comments A+ a-

Merhaba...

Bloğumun ilk çekilişinin duyurusunu burada yapmıştım. Çekilişim, 15 Mayıs günü bitiminde sonlandı. Yorumları, en eski tarihli yazımdan itibaren tek tek sıraladım ve numaralandırdım. Tüm yorumları excelde yazdım ve random.org ile çekilişimi gerçekleştirdim. Geçerli 1039 yorumla yaptığım çekilişi 83 numaralı yorum kazandı.



Kore Fenomeni'ni tebrik ediyorum.

Kendisinden iki gün içerisinde bana ulaşmasını rica ediyorum.

Bloğumu açtığım günden bu yana, beni destekleyen tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ederim.

Sevgilerimle...

28 yorum:

  1. O zaman ilk yorumu da ben yapayım Komşum az insaf et bee nolur hıı 😂😂Bundan sonra Feno'nun çekilişlere katılması yasak izin vermiyorum, valla alıp gideceğim başımı yitttterrr gari 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. feno bak 2 gün diyor Blana, ay dağınık nerede ya ayrı kaldık onunla yorumlarda 😂

      Sil
    2. Ulaştım hatta kanıt olsun diye blogumda bile yayınladım daha ne edeyim ki 😂😂😂

      Sil
    3. Kore Fenomeni bu sene gerçekten çok şanslı Gözde😊 Yakınında duralım da bize de bulaşsın😃

      Sil
  2. Olee eee isteyen bu! Nasıl sevindim şu ann anlatamam, beklediğim oldu ahahaaa... merhaba diyebileceğim wilbur Smith e... BLANA 😍😍😍😍😘😘😘😘😘
    Çok sevindim yaaa uyuyamam ben 😂😂😂
    Gözdem yaaa şimdi şansın azdı kabul et 😂😂😂
    Ulaşırım her türlü 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore Fenomeni tebrik ederim😊 Hak ettin de ayrıca, yorumlarda senin ve Gözde'nin üstünlüğü vardı. Mutlu günlerde kullan hediyelerini😊

      Sil
    2. Fenommmm canım benim azıcık geç bir yorum ama ne yapalım anca geldim işte. Kutluyorum seni:) güle güle neşeyle, sevgiyle oku kitabını. Valla çatır çatır nispet yapmışsın ya bize azıcık kıskanmadım değil yani :) . Azıcık kıskandım ama çokça sevindim haaa sakın yanlış anlama :) ne diyelim hakettin yani sonuçta :))

      Sil
  3. Fenocuğum tebrik ederim seni. Ama bu iş blogluyorum da, başkalarına hep çekiliş kazanıyorlar diye atıfta bulunmakla olmuyor :) Azcık öz eleştiri yapalım değil mi canım :)
    Bir İngiliz Atasözü der ki, neyse biz de Aşk'ta kazanırız :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hanımım 😉 Ahahaaa öyle 😂😂😂

      Sil
    2. İstanbul Hanımefendisi, şans bu sene Kore Fenomeni'nden yana görünüyor. Gerçi yorumlarda üstünlüğü de vardı. Beni bu güne kadar yalnız bırakmadınız, çok teşekkür ederim😊😊

      Sil
  4. Hak eden kazandı diye düşünüyorum :D Tebrik ederim Fenomen hatun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. he yani ben kazanmamalı mıydın Akela :(( arkadaş dedim peehhh bunlarıda mı görecektim :D

      Sil
    2. Hahah.. Ya neden öyle dedin ki sen şimdi :/
      Ama ben kendimi bile katmamıştım onu söylerken. Ne yapsak? O zaman "ayy Gözdem kazanmalıydı ya, nasıl olur :((" olarak düzeltiyorum. Ya arkadaşım, kovduracaksın beni haha :D

      Sil
    3. Sansı azdi yaa AKELA! Gözde yorum da beni nası geçsin ki 😂😂😂 bakma şimdi hiiiih peeh diye geziyor 😂 teşekkür ederim 😉

      Sil
    4. Akela ben de sana teşekkür ediyorum, beni yorumlarınla mutlu ettiğin için😊 Desteğin için...😘❤️

      Sil
  5. Nasıl şanslı yahu maşallah iyi günlerde kullansın:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler süslü! Evrene mesaj gönderdim, bana gelsin beni buldun diye... ama gönülden iç geçirdim ondan yani 😂

      Sil
    2. Süslü Püslü, bu sene pek şanslı Kore Fenomeni gerçekten😃 Fakat, hakkını da yememek gerek, yorumlarda da üstünlüğü vardı, şansı boldu yani😃😃

      Sil
  6. Teşekkür ederim AUSE! Random şaşmaz beni bulur güvenim tamdı 😂 çekiliş var mı çekiliş, nerde ??? 😂😂😂

    YanıtlaSil
  7. Azıcık farkla kaçırmışım :) Güzel günlerde kullansın, Korefenomenini tebrik ediyorum, sanada teşekkür ediyorum canım arkadaşım benim geçmiş olsun :) <3 :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim iki üsttesin😊😊 Gerçekten az farkla kaçırdın, bir dahakine inşallah❤️❤️ Çok teşekkür ederim Gonca'm tüm yardımların, desteğin için, her zaman yanımda olduğunu hissediyorum, çok değerlisin❤️❤️❤️

      Sil
  8. Ause'm inşallah diğer çekilişlerimde de şans sana güler😊😊 İyi ki varsın❤️

    YanıtlaSil
  9. Yok üstün güçleri var o sonuç değiştirilmiş olmalı kendinden çok emindi Feno :D
    Tebrik ederim güzel günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
  10. az bişeyle kaçırmışım ☺️

    hiç bi çekilişi kzanamadım bennn😐

    YanıtlaSil
  11. Fenomen'ı tebrik ediyorum. Güzel günlerde kullanması dileklerimi iletiyorum.:)

    YanıtlaSil