Garnier Göz Makyaj Temizleyicisi

Mayıs 23, 2016 39 Comments A+ a-

Merhaba...

Bugün, bir süredir kullandığım ve artık bitirmek üzere olduğum Garnier'in çift fazlı göz makyajı temizleyicisinden bahsedeceğim.

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/


Garnier'in çok sevilen bu göz makyaj temizleyicisini çok merak etsem de, uzun süre deneme fırsatı bulamadım. Ürün bence oldukça iddialı... Suya dayanıklı göz makyajını bile ovalamadan çıkartırken, aynı zamanda kirpikleri güçlendirip, 4 haftada daha kalın, yoğun ve güçlü kirpikler vaadediyor.

Ürün çift fazlı, üstteki yağlı tabakası açık mor renkte... Tüm çift fazlı ürünler gibi çalkalanarak kullanılıyor. Ambalajının üzerinde, bir kaç damla ürünün göz makyajını çıkarmak için yeteceği yazsa da, bu benim için geçerli olmadı. Pamuğun üzerine üründen bolca döküp, makyajımı çıkarıyorum. Her gözüm için tek bir pamuk, göz makyajımın neredeyse tamamını çıkarmak için yetiyor. Kalan kısmı ise, yağlarla çıkarıyorum. Fakat bu ürün tüm göz makyajını tamamen çıkartmak için yeterli, bu konuda bence başarılı bir ürün... Sahip olduğum maskaraların içinde en inatçısı olan Dior blackout waterproof maskaranın bile çoğunu çıkartıyor.

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Garnier göz makyaj temizleyicisi, iddia ettiği gibi, uygulamadan sonra yağlı bir his bırakmıyor. Fakat, gözlerime zarar da vermeden makyajımı temizliyor. Yanma, batma yada kızarıklık gibi bir sorunla hiç karşılaşmadım. Benim göz çevrem çok hassastır, bazı ürünlerde gerçekten sorun yaşayabiliyorum. Bu temizleyici beni hiç rahatsız etmedi.

Ben, Garnier ile ıslattığım pamuğu kısa bir süre gözlerimin üzerinde bekletip, yumuşakça silerek makyajımı temizliyorum. Kirpiklerimi dökmüyor, ancak ben gözlerimi temizleme sırasında ovalamıyorum. Ürünü kullanmaya başlayalı dört hafta oldu ancak, iddia ettiği gibi kirpiklerimde bir kalınlaşma ve güçlenme hissetmedim. Bu ürünü kullandığından beri kirpiklerinin arttığını söyleyen vloggerlar var ancak, bende böyle bir etkisi olmadı.

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Çoğu göz makyajı temizleyiciler gibi 125 ml olan bu ürünün, açıldıktan sonra 6 ay içerisinde tüketilmesi gerekiyor. Ambalajının kapağı sağlam, kolayca açılacağını zannetmiyorum. Yine de, ben bu tarz ürünleri taşırken, buzdolabı poşeti gibi, su geçirmez poşetlere koymayı tercih ediyorum. Ambalajının en sevdiğim yanı da, kapağının gayet kullanışlı olması... Ürünü kontrollü bir şekilde alabiliyorum, Loreal'in ambalajı gibi değil.

10-12TL civarında satılan bu ürünü Gratis, Watsons, Migros gibi çoğu yerde bulabilirsiniz. Uygun fiyatlı ve bence başarılı bir göz makyaj temizleyici... Ben kullandığım süre boyunca oldukça memnun kaldım.

Sevgilerimle...

39 yorum:

  1. Cildim hassaslaşmadan önce sıkça kullandığım bir üründü bu. Çok severim gerçekten ve sizin bahsettiğiniz gibi en zor maskaraları bile çıkartır❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevdim, makyaj çıkarmada gerçekten başarılı 😊 Çok teşekkürler❤️

      Sil
  2. Vaadi keske tutsa😄 su anda neutregena kullaniyorum bitsin o halde bunu kullanayim. Maskara onerisi de alayim. Daha gecen gun lorealmega volume aldim. Pahaliydi bi dee ama benim kirpikler volumelenmedi yaa. Lash architecti daha iyiydi sanki. Kirpik kisa ve orta seyreklikte benim. Oneri almismiydim senden canim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neutrogena favorilerimdem Felady😃 Maskara konusu biraz riskli aslında, beklentilerimiz farklı oluyor. Hacim versin istiyorsan, Max Factor 2000 calorie benim favorim ancak yapısı çok ıslak bir maskara değildir ve dikkatsiz bir durumda topaklanma yapabiliyor. Lancome hypnose drama ve dior diorshow da yüksek fiyatlılardan... Benim gerçek tavsiyem, maskara bazı kullanman olur aslında. Yeni bir maskara alacağına, Essence'in maskara bazını al Felady, 10TL gibi bi fiyatı var. Hangi maskarayı kullanıyorsan, onun altına baz kullanırsan istediğin hacmi yakalarsın. Ben artık öyle yapıyorum, keyfine göre bazı iki kat uygular, istediğin hacmi ve yoğunluğu ayarlayabilirsin😊😊

      Sil
    2. teşekkürler blanacım çok güzel bir bilgi paylaştın. dediğini yapacağım canım <3

      Sil
  3. Canım Blana'cığım.Nadiren de olsa gözlerime biraz makyaj yaptığımda özen göstermeden sadece yıkardım.Kızım ve torunum da makyaj yaparlar.Resmini çektim.Onlara soracağım bakalım ne kullanıyor yaramazlar? :))Eskiden böyle ürünler yoktu.Şimdi cilt itina ile korunabiliyor.Ben senden bir şey rica edeceğim, kaşların az da olsa gürleşmesi için bildiğin bir ürün var mı?Varsa paylaşırsan sevinirim canım.Ürün tanıtımın çok güzeldi, emeğine sağlık kızım.Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece Ablacığım, artık hem inkanlar arttı hem ulaşılabilir oldu gerçekten.
      Ablacığım kaş, kirpik gürleştirmek ve uzatmak için benim tavsiyem doğal yöntemler😊 Badem yağı ve hint yağını eşit ölçüde karıştırıp, yatmadan evvel kaşlarına uygulayıp uyu, sabah yüzünü yıkarken çıkacaktır. Gerçekten ben çok faydasını görmüştüm. Her gece bu yağ karışımını sürersen, kısa sürede etki etmeye başlıyor ablacığım, bende öyle olmuştu. Çok teşekkür ederim Ece Ablam, öpüyorum :)

      Sil
  4. Bende bugün yazdım ve programladım. Ben de sevdim bu ürünü zaten aynı şeyleri düşünmüşüz ürün hakkında :) Teşekkürler yazı için :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra ne güzel tesadüf olmuş :)) Aynı fikirde olmamıza da çok sevindim :) Senden okumak da çok güzel olacak ❤️

      Sil
  5. en sevdiğim göz makyajı temizleyicilerinden biri kirpiklerime ben de bir etkisini göremedim ama güzel temizliyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de severek kullanıyorum İrem Hanım, performansı beklentimin üzerinde çıktı 😊

      Sil
  6. Benim de favori makyaj temizleyicilerimden :) Güle güle kullan Blana'cım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Başak'cım, sürekli yeni ürün deneme hevesim olmasa tekrar tekrar alırım bunu 😃

      Sil
  7. Çift fazlı Diadermine göz makyajı temizleyicisini kullanmıştım vıcık vıcık yağlı bir his bırakıyordu, orda burda kullana kullana bitirdim sayılır azacık kaldı, ben aslında son zamanlarda bu mat likitleri çıkarmak için kullanır oldum :)) Bir onlar çıkarıyor ama napiyim :) Bir tane bunu alayım madem o niyetle ama önce sen tavsiye etmişsin sevmişsin gözlerde kullanıp bakayım, ondan çok daha iyidir belki, yağlı histe bırakmıyormuş :)) Çoook öpüyorum canım arkadaşım benim <3 <3 :****

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diadermine hiç denemedim canım benim, yapış yapış hissi de hiç sevmiyorum ben de :-/ Bu öyle yapışkan değil, benim göz çevrem çok kuru ama yağlı his de bırakmıyor öyle, deneyebilirsin canım arkadaşım. Umarım seversin :)) Ben de kocaman öpüyorum Gonca'm❤️❤️❤️

      Sil
  8. Çok merak ediyordum bu ürünü Blana onaylıysa alabilirim rahatlıkla :) Bende Diadermine çift fazlı kullanıyorum, genel olarak memnunum ama yağlı hissi bıraktığı gerçek.. Bu elimdeki bitsin de koşup alayım önerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem iyi iş çıkarıyor hem fiyatı uygun.😊 İndirimli de bulursan kaçırma derim Akela😊😊 Umarım sen de seversin❤️

      Sil
  9. Ben bu ürünle biraz geç tanıştım ancak bir tanesini denedikten sonra sürekli almaya başladığım bir ürün oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de geç tanışanlardanım Filiz Hanım ama çok sevdim sizin gibi❤️❤️

      Sil
  10. Garnier ürünlerine karşı bir sempatim var kırmızı rujum, fiyatı da uygun işlevleri de güzel. Şu an makyaj temizleyici olarak Diadermine Express 3ü 1 arada temizleyici suyu kullanıyorum. Olumsuz yorumlayanlar olsa da, ben çok sevdim, tenime de zarar vermedi uzun zamandır memnuniyetle kullanıyorum. Garnier'ın bu ürününe çoğu kez elim gitti almak için, çok kampanya gördüm ama Diadermine'i aldatamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul Hanımefendisi kendine uyanı bulduysan hiç bırakma😊 Benim gibi o nasılmış, bu nasılmış diye merak etmiyorsan, en iyisi cildinin uyum sağladığı üründür😊😊 Öpüyorum Hanımım❤️❤️

      Sil
  11. Ben göz makyajı temizlememde bebe yağından vazgeçemiyorum senin memnun kalmış olmana sevindim canım ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebe yağı değişik bir seçimmiş Açelya'm 😃😃 Ben memlektte ne var ne yok denediğim için, meraktan, tek üründe kalamıyorum ki😃😃

      Sil
  12. Blacaığım bende severek kullanıyorum bunu, daha öncesinde bebak kullanmıştım ama memnun değildim😌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebak denemedim Merve'ciğim, bunun performansını ben de sevdim😃😃

      Sil
  13. Blana'm sana birkaç damla yetmez sen bol bol dökersin bilirim ben seni ;)) Bu arada diyorum keşke 400 ml olan kusursuz temizleme suyu yerine bunu alsaymışım belki ileride alırım. Çoğu kişi kirpikleri güçlendirdiğini yazmıştı ama sende bir değişiklik olmamış. Hassas olan gözler için iyi olur :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde'm ewet, o sende hala sürünüyor, değil mi😕 Gerçi bende sevmedim Garnier'in misel suyunu aman aman. Ben bunun temizlemesinden memnunum ama bakım konusunda malesef diyorum😃

      Sil
  14. Makyaj temizleyicilere karşı nedense epeu uzağım çözemedim bu soğukluğumu :)))) sanki okadar kimyasalı ancak suyla yüz temizleme köpükleri/jelleri ile çıkarabilirim gibi geliyor.. bu tarz ürünlerin yüzde bıraktığı o yağlı his rahatsız ediyor beni gerçi bu marka öyle mi bilemiyorum ama şöyle söyleyeyim senin önerilerinle alışveriş listelerimi güncelliyorum Blana :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feray, suyla temizlik düşüncene sonuna kadar katılıyorum😊 Fakat seneler boyu kendi üzerimde deneme yanılmayla öğrendim ki, makyaj temizlemek ve cilt temizlemek ayrı yapılmalı. Bence, ancak iki aşamada cilt arınıyor. Ben önce makyaj temizleyicilerle makyajımı temizleyip, sonrasında bir temizleme jeliyle yüzümü yıkıyorum. Senelerdir siyah noktam yok, bu yöntemi uyguladığımdan beri de, her gün makyaj yapmama rağmen olmadı. Bu arada, güvenin için çok teşekkür ederim, çok gururlandım ve mutlu oldum❤️❤️

      Sil
  15. Ay blana ya kirpige hacım kalınlık diye girince pek bi heveslendim ama olmadı diyorsun, ben sana inanırım ki 😉
    Watsonun temizleme jelini kullanıyorum o yağlı gibi bırakıyor, fena değil bana göre tabi 😉

    YanıtlaSil
  16. Ay blana ya kirpige hacım kalınlık diye girince pek bi heveslendim ama olmadı diyorsun, ben sana inanırım ki 😉
    Watsonun temizleme jelini kullanıyorum o yağlı gibi bırakıyor, fena değil bana göre tabi 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore Fenomeni, kirpiklerim gürleşti diyen de var, bende hiç öyle bir etkisi olmadı. Temizlemesi güzel ama😃😃❤️❤️

      Sil
  17. Gözlere rahatsızlık vermeden temizlemesi çok güzel. Güle güle kullanın..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  18. Ause'm sevdiğine çok sevindim 😊 Kirpiklerime zarar vermedi ama bir güçlendirme etkisi ben hissetmedim. Sende olduysa, harika! Ben de bolca kullanıyorum pamuk ıslak olacak 😃😃 Öpüyorum seni kocaman

    YanıtlaSil
  19. Denemeyenlerden bi ben kaldım herhalde Blana 😂
    Aman canım far kullanıyorum ki maskara da gül suyuyla çıkı veriyo nolcek heç yani 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maskara gül suyuyla nasıl çıkıveriyo Nesli, bu işin sırrı nedir ya😂😂😂

      Sil
  20. Yorumları okuyunca gülsuyu ile çıkıyorsa ne ala. Hem zararsız hem de hoş. Blanacım ben Garnierin pembe makyaj temizleyicisini kullanıyorum. Pek memnun değilim. Bitince birdaha almayı düşünmüyorum

    YanıtlaSil
  21. Merhaba blogunuzu yeni keşfetttim ve ürünler konusunda bana çok faydası oldu, harika bir blog ve sizi takip etmeye devam edeceğim. Göz makyajı temizleyicisi olarak ben de Bebak ın Acıbadem Sütünü öneririm. En inatçı rimmeli bile nazikçe temizliyor. Sevgiler..

    YanıtlaSil