Catrice Chocolate Nudes Palet

Mayıs 11, 2016 58 Comments A+ a-

Merhaba...

Bugün ürünlerini yeni denemeye başladığım Catrice markasının Chocolate Nudes far paletini anlatacağım. Paleti bir ay kadar önce edindim ve o zamandan bu yana sıklıkla kullandım.



Catrice, ürünlerini uzun süredir merak ettiğim bir marka... Rossmann'a ne zaman yolum düşse, Catrice standının önünde oyalanmışımdır. Fakat markanın özel olarak merak ettiğim bir ürünü olmayınca, uzun süre standın başından eli boş döndüm. Bir süre önce kızarıklıklarımı nötürlemek amacıyla yeşil bir baza ihtiyacım olunca, şansımı Catrice'den yana kullanmaya karar verdim. Bazı satın alırken de uzun süredir gözüme çarpan Chocolate Nudes far paletini de denemeye karar verdim. 

Günlük makyajımda toprak tonları, gül kurusu-mürdüm farlar tercihim... Bu palet de renklerinin doğal tonlardan oluşması ve tek palet kullanarak makyaj yapabilme imkanı tanımasıyla ilgimi çekmişti. Bir markadan ilk kez far satın alırken hep çok tereddüt ederim; farlar en sevdiğim makyaj malzemeleri ve bu konuda oldukça seçiciyim. Satın alıp almamak konusunda uzun süre ikilemde kaldığım bu palet, neyse ki beni hiç pişman etmedi.


Catrice'in Chocolate Nudes far paleti altı renkten oluşuyor. Bu renklerin üçü mat, üçü ışıltılı... Hem mat bir baz rengi hem gölge vermek için mat bir gri-kahverengi hem de kaş kemiğine ve göz pınarına aydınlık katmak için ışıltılı bir kemik rengi fara sahip... Paletteki dördüncü ve beşinci renkler, ışıltılı orta tonlu kahveler ve bence göz kapağında harika duruyorlar. Son renk, mat, koyu bir kahverengi; sanırım eyeliner uygulaması için düşünülmüş...

Chocolate Nudes palet bence kalıcılık açısından hiç fena değil... Ben, her makyajımda mutlaka baz uyguladığımdan, tek başına performansları için sağlıklı bilgi veremesem de; bazla uygulandıklarında tüm gün renklerini koruduklarını söyleyebilirim. Sabah 6:30 civarında yaptığım göz makyajım, akşam 8:00 gibi eve döndüğümde aynen gözümde duruyor. 


Paletin, en pigmentsiz rengi, mat krem rengi olan, baştan ikinci far... Yani baz rengi... Ben bu rengi göz kapağıma büyükçe bir fırçayla süpürerek değil de, tampon hareketlerle uyguladığımda daha iyi performans alıyorum. Ancak bu renk, eğer tek başına krem rengi bir far ve eyeliner ile göz makyajınızı yapıyorsanız sizi memnun etmeyecektir. Baz rengi olarak kullanıp, üzerine uyguladığınız farları karıştırmak için zemin oluşturma konusundaysa, bence gayet iş görüyor. 

Gölgelendirme rengi olarak, üçüncü sıradaki rengi bazen tek başına, bazen de en sondaki koyu kahverengi ile karıştırarak kullanıyorum. Koyu kahverengi ile karıştırdığımda daha belirgin bir gölgelendirme elde ediyorum. Her iki farın da pigmentasyonu başarılı sayılabilir, gölgelendirme işlemi için tek kat uygulama yapmak çoğunlukla yetiyor. Son sıradaki mat koyu kahverenginin eyeliner olarak kirpik diplerine uygulamak isterseniz, sonuçtan hoşlanmayabilirsiniz çünkü; göz kapağında çok açık bir renk kullanmayacaksanız, kendini pek belli etmiyor.

Paletin dördüncü ve beşinci renklerini göz kapağımın üzerine uygulamayı seviyorum. Pigmentasyonları gayet iyi, ışıltılı yapıya sahipler. Tek kat uygulama yapmak yeterli gelse de, ben alışkanlıktan iki kat uyguluyorum. Farları fırçaya aldıktan sonra, fırçayı biraz silkelerseniz göz altına dökülme yapmıyorlar. Beşinci sıradaki renk içerisinde çok hafif kızıllık-kiremitlik barındırıyor ve paletin en sevdiğim rengi. Gün içerisinde içindeki minik ışıltılar çok az da olsa, yüzüme dökülebiliyor ama bu dert edilecek seviyede değil. Diğer renklerde, bu yüze dökülme sorunu hiç yok... Zaten, beşinci renkteki dökülme de, çok dikkat etmezseniz fark edilecek seviyede değil... 

Paletin ilk rengini kaş kemiğimin altına ve göz pınarlarıma aydınlık vermesi için uyguluyorum. Bu rengin de pigmentasyonu başarılı, diyebilirim. Çok yoğun olmayan, hafif bir aydınlık veriyor.

Catrice Chocolate Nudes palette genel olarak, tozutma sorunu yok denecek kadar az...

Günlük kullanılabilecek, fiyatına göre oldukça başarılı bulduğum Catrice Chocolate Nudes far paletini Rossmann'dan 20 TL civarında bir fiyata satın almıştım. İndirim dönemlerinde çok daha uyguna gelecektir. Altı adet far içeren bu palet, toplam 6gr ürün içeriyor.

Yakında tekrar görüşmek üzere...
Sevgilerimle...

58 yorum:

  1. renklere bayıldım pastelin arıyordum nude tonlarını ama buda olabilirmiş çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pastel Nude paleti ben sevememiştim. Farlar göz altıma çok dökülmüştü gün içerisinde. Bir de farları karıştırınca, renklerini kaybedip tek far gibi görünüyorlardı, anlaşamamıştım o paletle. Tabi, Pastel daha büyük bir palet... Ben yine de, Catrice'i tercih ederdim :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. şokolat nudes miii. anaaa, çikolatalı cıplaklaaar :)

    YanıtlaSil
  3. Hem mat hem ışıltılı renklerin bir arada olduğu paletler çok hoşuma gidiyor. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu tarz paletleri seviyorum, tüm göz makyajını tamamlamak için ideal :) Çok teşekkürler Gökçe <3

      Sil
  4. Yeni adın hayırlı olsun ah bir istanbula gitsem şu catrice ürünlerinden denesem çok mutlu olacağım yok burda ya:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Umarım deneme fırsatı bulursun sen de :)

      Sil
  5. harika renkler, kahve tonlarını hep çok severim . güle güle kullanın. blogunuzu takibe aldım ben de beklerim. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.
      Hoşgeldiniz, ben de geliyorum hemen :)

      Sil
  6. Gerçekten çok güzel bir palet Blana :)
    Almak isteyeceğim bir palet yani alırsam kullanırım mutlaka pek far kullanmıyorum çünkü hatta hiç diyelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, gerçekten doğal tonlardan oluşan güzel ve uygun fiyatlı bir palet :)) Öpüyorum <3

      Sil
  7. Mat kahve renklerden oluşan bir palet almayı çok istiyorum ve catrice oldukça güzelmiş her ne kadar 3 renk ışıltılı olsa da, keyifle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leydi, The Balm'ın meet matte trimony paleti kahve tonlarının ağırlıklı olduğu mat bir palet, aklında olsun :) İndirim zamanları değerlendirilebilinir. Bu paletteki en ışıltılı far beşinci, onun dışındakilerin ışıltısı çok daha hafif, denk gelirsen bir bakabilirsin :)) Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Güzel renkler. Ben beceremiyorum far isini. Güle güle kullan canim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya'cım alışkanlık meselesi makyaj biraz... Ben de eyeliner çekmeyi unuttum, uzun süre kullanmayınca :) Çok teşekkür ederim canım benim <3

      Sil
  9. Ause'm neredesin sen :( Bugün bee beauty peelingi aldım :)) Catrice'in diğer farlarını hiç bilmiyorum ama bu gerçekten iş gören bir palet :) Ambalajı kalitesiz ama kilitli kapağı hiç fena değil :) Tavsiye ederim, umarım beğenirsin <3

    YanıtlaSil
  10. Renkler çok naturel. Benim en tercih ettiğim bu tonlar ve siyah gri tonlardır. Renkli farları çok sevmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de tercihim hep naturel tonlar Nilgün Hanım😊 Maviler yeşiller bana göre değil😊😊

      Sil
  11. renkler çokk güzel, şu aralar en sevdiğim tonlarr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu tonları seviyorum Merve :) Bu palet de günlük olarak beni memnun etti açıkçası😊

      Sil
  12. Catrice önceleri hiç merak etmediğim bir marka iken ülkemizde satışı başlayınca oldukça dikkatimi çekti.Bu paletin pembe tonlu olanı aklımda.Sanırım bir gün merağıma yenilerek alacağım.Güle güle kullan ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Catrice benim de son zamanlarda ilgimi çeken bir marka... Pembe tonlu olanın yapısı da bunun kadar güzeldir umarım😊 Çok teşekkür ederim Filiz Hanım'cım❤️❤️

      Sil
  13. Renkler tam benlik. Hele senin eyeliner uygulaması için düşündüğün koyu kahve mat var ya, en sevdiğim far rengi diyebilirim hatta o renk tekli mat far arıyorum ne zamandır. Yine Catrice markasında olduğunu öğrendim dün. İlk fırsatta alayım.
    Bu palette alınır bence.
    Bu arada çok iyi bir inceleme yazısı olmuş çok teşekkür ederim paylaşım için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sondaki renk tüm göz kapağına bile kullanılabilir aslında, çok güzel bir çikolata-kahve😊 Güzel sözleriniz için ben çok teşekkür ederim, far paleti yorumlamak, diğer ürünlere göre daha zor geliyor bana, doğru anlatamamaktan çekiniyorum. Çok mutlu oldum, beğendiğiniz için😊😊 Öpüyorum❤️

      Sil
  14. ya ama ben senin güncellemeleri göremiyorum panelde niye öyle oldu ya :( çok güzel bir paletmiş canım güle güle kullan.bari sürseydin gözüne görseydik. böyle dumanlı göz makyajı çok hoş olur di mi bu renklerle;) ben fazla beceremiyorum farları. youtube videolara bakıyorum onlar gibi yapamıyorum :) böyle neyi nereye süreceğimi bilmiyorum. mesela sen bak ne güzel diyorsun şu renk şu kemiğime bu renk ortaya vs.. öğretsene bize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. FeLady, sen söyleyince fark ettim. Böyle bir sorun varmış. Yanda "bu siteye katılın" kısmına (gfc) tıklayıp tekrar şifreni girer misin? O zaman düzeliyor. :) Bunu duyurayım ben, sosyal medyada da, çok saol uyarın için.
      Ben far uygulamasıyla ilgili bir yazı hazırlayayım o zaman :) Aslında çok kolay :))

      Sil
  15. Ay şu pırıltılı gibi olan açık kahve kalp ben!!!! Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paletteki en sevdiğim renk o, Başak'cım😊 Çok teşekkürler😊Öpüyorum❤️❤️

      Sil
  16. BLANA! Bu paleti sevdim murdum nedir YA? Komşum duymasın ������
    Karıştırıp gölge falan diyorsun benim görmem lazım, tampon falan ah ahhh feno ne anlar ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu palet başlangıç için de, bence çok uygun Kore Fenomeni :) Uygulamalı anlatacağım ben onları, merak etme sen, çok kolay hepsi de😊😊

      Sil
  17. Çok güzelmiş Blana'm <3 <3 iyi günlerde kullan canım benim <3 yaa şu watsons, rossman neden bizim burda yoookk :))
    Ayrıca çok da güzel yorumlamış ve anlatmışsın :) emeğine sağlık canım arkadaşım <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikili'de yok mu watsons ve rossmann😱 Şu an isyan ettim😰 Teşekkür ederim canım benim, öpüyorum Açelya'm❤️❤️

      Sil
  18. bu paletlerde her renginde gözüm var hatta ama o kadar çok paletim var ki artık almamam lazım güle güle kullan harikaymış renkler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem Hanım, palet yığını bende de var😥 Bu yaz bikaç minik paleti masanın üzerine koydum, bakalım azaltabilecek miyim?! Çok teşekkür ederim❤️❤️

      Sil
  19. Tonlar şahane. Sonuçta çikolata...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çikolatayla imtihanım benim çok fena Zülal😃 Çok teşekkürler❤️

      Sil
  20. Renkleri çok güzel görünüyor, aynı palet içinde hem mat hem parlak tonlar olması da ayrı bir güzel :) Bana da beklerim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de, bu tarz paletleri seviyorum.Tüm göz makyajına yetiyor :) Takibe aldım ben de sizi :)
      Hoşgeldiniz❤️

      Sil
  21. Ne kadar güzelmiş renkleri zaten bayılıyorum paletlere çok güzel görünüyor guzel günlerde kullanin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farlara ben hiç karşı koyamıyorum😊😊 Çok teşekkür ederim❤️❤️

      Sil
  22. renk tonları çok hoş sağlıkla kullanın.

    YanıtlaSil
  23. Güle güle kullan. Tonları günlük olarak çok kullanışlı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlük makyajımda çok severek kullanıyorum😊 Teşekkür ederim İlke😊

      Sil
  24. renklere bayılıyorum ama çikilataa tonlarını bir türlü kullanamıyorum illa pembik olucak bana:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehe senin tarzın pembe Süslü Püslü, çok da yakışıyorlar😊😊❤️

      Sil
  25. Çok güzel renkleri ve çok kullanışlı bence de.Günlük hayatta kagverengi sevmeyen ben,makyajda nedense çok seviyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben toprak tonlarına oldum olası bayılırım😊 Kıyafette pek tercih etmesem de, makyajda çok naturel duruyor, ben de çok seviyorum😊 Çok teşekkürler😊😊

      Sil
  26. Çok güzel anlatmışsın blanam...bir de gözünde gorseydik daha da güzel olurdu. Senin makyaj bilgine hayranım ki ben makyaj yapmıyorum ama çok şey öğreniyorum. Neyi nasıl nerde kullanacağız 0 dan başlayan biri için bile super bir yazı olmuş. Eline sağlık canim

    YanıtlaSil
  27. Çok güzel anlatmışsın blanam...bir de gözünde gorseydik daha da güzel olurdu. Senin makyaj bilgine hayranım ki ben makyaj yapmıyorum ama çok şey öğreniyorum. Neyi nasıl nerde kullanacağız 0 dan başlayan biri için bile super bir yazı olmuş. Eline sağlık canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Anne Güncesi😊😊 Bu güzel sözleri duydukça çok mutlu oluyorum. Bir dahaki palet incelememde bir iki örnek de yapayım😊😊

      Sil
  28. Çok iyi bir paylaşım oldu kendi blog adresime de beklerim :)

    YanıtlaSil
  29. Ne güzel yazmis anlatmissiniz <3 Blogumu ilk actigim zamanlarda bende catrice far paleti yazmistim mat olan paleti, aklima geldi birden :)

    YanıtlaSil
  30. Rossmann'a gittiğimde bu sefer bende boşboş dolandım bu defa içimden hiçbir şey almak gelmedi. Gelen geçen çarpınca tepem attı raflar arası o kadar dardı ki Blana'm bir ara 'ayyyy yeter beee' diye bağırasım bilem geldi 😂😂

    Paletin seni mutlu etmesine sevindim renkleri gerçekten güzelmiş hergün kullanıyorsan bunun yarısı bitmeliydi cık cııık sana yakıştıramadım 😂 bu arada fiyat açısından gayet iyiymiş :)) sana artık far paleti almak yasak bir süre almıyorsun cezalısın :P

    YanıtlaSil
  31. Tam da günlük kullanıma uygun bir palet. Elimde bir sürü bu tarz paletler olmasa gerçekten alabilirdim.

    YanıtlaSil
  32. Tonlar çok güzel gerçekten de...

    YanıtlaSil
  33. renkleri çok ilginçmiş

    YanıtlaSil