Blog Okuma Listelerinde Yayınlarımın Görülmemesi İle İlgili Duyuru

Mayıs 12, 2016 77 Comments A+ a-


Merhaba...

Bugün, sevgili Yor(m)uyorum bloğunun sahibi Demirkadın Demir sayesinde yazılarımın birçok arkadaşımın okuma panellerinde görülmediğini fark ettim. Sanırım bloğumun isim değişikliği ile ilgili bir sorun bu...

Eğer, yazılarımı blog okuma listenizde görmüyorsanız, lütfen sağdaki GFC bölümünden, "bu siteye katılın" linkini tıklayarak tekrar şifrenizi girin, böylece yazılarım blog okuma listelerinizde görülebilecek.

Bir çok arkadaşım, neden yazmadığımı düşünmüş; halbuki yazıyorum ama blog listelerinizde görülmüyorum.

İlginiz ve desteğiniz  için çok teşekkür ederim.



Arkadaşlar, yine de olmazsa, Açelya bu yöntemle çözmüş; bir de onu dener misiniz? Bir de, Gökhan Tekin'in bu sorunla ilgili bir yazısı var: burada. Tekrar teşekkür ederim.


Demirkadın Demir, sorunu şu şekilde çözmüş:

Önce blog okuma listenize gelin. Yandaki çarkı tıklayın, açılan pencerede beni bulup çöp kutusunu tıklayarak silin. Daha sonra bloğuma gelip tekrar takibe alın.  Bu şekilde kesin çözülüyor sanırım, çoğu arkadaşımda böyle düzeldi. Böyle bir sorun olduğu için gerçekten çok üzgünüm, Süslü Püslü'de de aynı dert var arkadaşlar. Bloggerda bu konuda sorun var sanırım.




Sevgilerimle...




77 yorum

-yorum
anne güncesi
AUTHOR
12 Mayıs, 2016 Sil

Ben de görülüyorsun canım, demirkadın çok dikkatlisin bu arada her konuda öyle ama gözünden bir şey kaçmıyor. Müfettiş olmalıydın sen beni teftişe gelsen eyvanını yanmıştık

Yanıtla
avatar
12 Mayıs, 2016 Sil

Tamamdır canım <3

Yanıtla
avatar
Ece Evren
AUTHOR
12 Mayıs, 2016 Sil

Blana canım, evet bende de görünmedi, yayın girmedi mi acaba dedim.gfc olayını inşallah yapabilirim.Aksiliğe üzüldüm canım.İnşallah sorun hallolur bir şekilde.Sevgiler :)

Yanıtla
avatar
Kore Fenomeni
AUTHOR
12 Mayıs, 2016 Sil

Ben de paylaştım ��

Yanıtla
avatar
Blana K
AUTHOR
12 Mayıs, 2016 Sil

Ece Ablacığım, bloğumu takibe alır gibi yaparsan düzelecektir. Çok teşekkür ederim ablacığım, ellerinden öpüyorum😊

Yanıtla
avatar
Ece Evren
AUTHOR
12 Mayıs, 2016 Sil

Ya ben ne safım bu konularda.Google Friend Connect'den bahseder mişsiniz.Ay gerçekten çok güldüm kendime:)))

Yanıtla
avatar
Blana K
AUTHOR
12 Mayıs, 2016 Sil

Anne Güncesi, FeLady sağolsun, yoksa fark etmemiştim sorun olduğunu😃 Sende göründüğüme sevindim😊

Yanıtla
avatar
Blana K
AUTHOR
12 Mayıs, 2016 Sil

Teşekkürler Açelya'm ❤️

Yanıtla
avatar
Blana K
AUTHOR
12 Mayıs, 2016 Sil

Teşekkür ederim Kore Fenomeni ❤️❤️

Yanıtla
avatar
Blana K
AUTHOR
12 Mayıs, 2016 Sil

Ben de çoğu şeyi yeni yeni öğreniyorum Ece ablacığım 😊😊

Yanıtla
avatar
12 Mayıs, 2016 Sil

Bende de görünüyorsun no sıkıntı :D
isimde düzelmiş bu arada Blana :))

Yanıtla
avatar
Cahil Okur
AUTHOR
12 Mayıs, 2016 Sil

Ben byaa hödüklük yapıp uzak kalmışım blogdan :S Üzüldüm mü evet, sorry :(

Yanıtla
avatar
Akela
AUTHOR
13 Mayıs, 2016 Sil

Aa.. Durumun böyle olduğunu bildiğimden tekrarlayarak izleyici olmuştum aslında ama yine de gözükmüyordu yazıların.. Tekrar bir deneyeyim ben. :)

Yanıtla
avatar
Benim Tutkum
AUTHOR
13 Mayıs, 2016 Sil

Canım arkadaşım benim ben geçen gün tekrar giriş yapayım dedim çıkış yapıp girdim ama hani takipte değilse atmışsa dedim takip edeyim evet ama bu yayın olayınıda otomatik halletmesi lazımdı.Ben blog panelden değil direkt neti açtığımda bloguna baktığım için hiç dikkat etmemişim görülüp görülmemesine, şimdi geriye gittim bir kaç güne evet görülmüyor, giriş çıkış yaptığım halde :/

Yanıtla
avatar
13 Mayıs, 2016 Sil

Merhaba bundan sonrası sıkıntısız olsun inş. sevgiler.

Yanıtla
avatar
13 Mayıs, 2016 Sil

Blana tamammmdırrr :)

Yanıtla
avatar
audrey
AUTHOR
13 Mayıs, 2016 Sil

galiba görünmüyordun şimdi farkettim uzun zamandır blogu okumadığını hemen oturum açtım umarım görünecek artık..

Yanıtla
avatar
13 Mayıs, 2016 Sil

canım benim kontrol ettim. hatt panelden sildim tekrar üye oldum. hala senyokkenkirmiziruj olanın son yazısı duruyor ayy delircem bilen biri yardım etsin bize. ben sırf bu yüzden seni RSS den tkip edeceğim. RSS kurayım.

Yanıtla
avatar
13 Mayıs, 2016 Sil

blanacım bunu mutlaka çözelim kimseler göremeyecek güncellemeleri Gökhana sorsak

Yanıtla
avatar
13 Mayıs, 2016 Sil

FeLady ben Gökhan'a yazayım bakalım ne diyecek :(

Yanıtla
avatar
Basak Celik
AUTHOR
13 Mayıs, 2016 Sil

Ya ben yaptım ama hala yeni yayınlar okuma listesine düşmüyor :(((

Yanıtla
avatar
13 Mayıs, 2016 Sil

Merhabalar, bu sorunu blog sayfamda anlatmıştım.
Takip ettiğiniz blogun yeni yazıları blogger panelinde görünmüyorsa aşağıdaki linkteki anlattıklarımı yaptığınız zaman sorun ortadan kalkacaktır.
http://www.bloggokhantekin.com/2016/05/takip-ettigim-blogun-guncel-yazilari-blogger-panelime-dusmuyor.html

Yanıtla
avatar
13 Mayıs, 2016 Sil

Canım bende sorunun hala devam ettiğini gördüm ve şimdi düzeldi :) sorunu hala devam edenler şöyle yapsınlar..
seçenekler + site ayarları + bu siteyi izlemeyi durdur.
seni izlemekten vazgeçtikten sonra, tekrar seni izlemeye alıyoruz :))
ben bu şekilde yaptım ve düzeldi, artık yayınların panelimde görünüyor.

Yanıtla
avatar
Blana K
AUTHOR
13 Mayıs, 2016 Sil

Başak'cım Açelya'nın yöntemini de bir dener misin rica etsem 😥 Onda sorun çözülmüş😌 Acaba o şekilde sende de çözülür mü?😞

Yanıtla
avatar
Basak Celik
AUTHOR
13 Mayıs, 2016 Sil

Açelya'nın yaptığını yaptım; bakalım olacak mı? :)

Yanıtla
avatar
13 Mayıs, 2016 Sil

Oldu oldu direk sildim arkadaşlar takipten. Çöp kutusu işaretine tıkladım. Tekrar yptım. Ne oldu anlamadım . Neyse efendim sonra geldim tekrar takibe aldım veee voila!!! baktım panelde yeni kayıtların durupduru:)))
Bak şimdi sen bunu mutlaka görsellerle anlat tatlım. Panele girsinler, yandaki çarkta blog listesini açsınlar. sonra senin blogunun sırasına gelsinler sonra çöp kutusu var onu tıklayıp silsinler blogunu. sonra sitene gelip tekrardan izlemeye alsınlar. Olmazsa ikinci defa yapsınlar o zaman oluyor :) Ben önce izlemeyi durdur dedim olmamıştı İkincisinde direk silip attı.
Ay çok sevindim yaa. Üzülüyordum emeğine . Bunu duyururuz . İsim felan değiştirmemek lazım amanin baksana bloggerın yaptığına :(
neyse herşey hallolur hiç endişe etme herkeslere anlatırız canım Blanacım. Öptüm ^.^

Yanıtla
avatar
13 Mayıs, 2016 Sil

ben görüyorum canım, yine de oturum açtım =)

Yanıtla
avatar
13 Mayıs, 2016 Sil

Yayınladım nasıl bir üzüntü yayınlarım resmen yok kendi kendime okuyup içimden yorumladım:)) :p Ama benmki farklı bir sorunmuş postu yayınladıktan bir saat sonra kumanda panelinde gözüktü :/ buda idare eder deyip yetiniyorum şimdilik Çözümler çok iyi bende yayınlayayımda en azından yapamayanlara yardımım dokunsun çok teşekkür ederm blanam yine hemen yetiştin yardıma <3 <3

Yanıtla
avatar
sevdicann
AUTHOR
13 Mayıs, 2016 Sil

Süslü püslü gibi ben de ilk defa yaşadım bugün. Ama kontrol panelinde göründü sonra.

Yanıtla
avatar
mutfagabuyrun
AUTHOR
14 Mayıs, 2016 Sil

bende de sorun yok.normal görünüyorsun kumanda panelinde canım.

Yanıtla
avatar
14 Mayıs, 2016 Sil

Ben de yapayım canım hemen. Üzülme herşeyin çaresi var. Sevgiler

Yanıtla
avatar
dAğInIk AnNe
AUTHOR
14 Mayıs, 2016 Sil

Gökhan böyle yapınca olmuyor maalesef, eski ismiyle olan kayıtlar gözüküyor sadece, çıkıp tekrar takibe almak gerekiyor Blana'da.

Yanıtla
avatar
dAğInIk AnNe
AUTHOR
14 Mayıs, 2016 Sil

Duyurmaya çalıştık arkadaşım, yavaş yavaş düzelecektir takipçiler giriş yaptıkça :)
Üzülme sen!
Sevgiler

Yanıtla
avatar
Blana K
AUTHOR
14 Mayıs, 2016 Sil

Ayy çok şükür canım 😊😊

Yanıtla
avatar
Blana K
AUTHOR
14 Mayıs, 2016 Sil

Bir daha olmasın Cahil :p Çok teşekkürler Nihat ya, iyi ki varsın, eksik olma :))

Yanıtla
avatar
Blana K
AUTHOR
14 Mayıs, 2016 Sil

İnşallah düzelir Akela, olmadı Demirkadın'ın yöntemi kesin çözüm :-/

Yanıtla
avatar
Blana K
AUTHOR
14 Mayıs, 2016 Sil

Neyse ki, düzeldi sende canım arkadaşım. Çok üzüldüm kaç gündür :-/

Yanıtla
avatar
Blana K
AUTHOR
14 Mayıs, 2016 Sil

Çok teşekkür ederim, inşallah :) Sevgilerimle...

Yanıtla
avatar
Blana K
AUTHOR
14 Mayıs, 2016 Sil

Çok teşekkürler canım benim :)

Yanıtla
avatar
Blana K
AUTHOR
14 Mayıs, 2016 Sil

Umarım düzelir İrem Hanım :) Çok teşekkür ederim

Yanıtla
avatar
Blana K
AUTHOR
14 Mayıs, 2016 Sil

İnşallah olmuştur Başak'cım, Demirkadın Demir'in bulduğu yoldan kesin çözülüyor sanırım. Karalar bağladım resmen 😥

Yanıtla
avatar
Blana K
AUTHOR
14 Mayıs, 2016 Sil

Çok teşekürler arkadaşlar, yazıyı da güncelledim Dağınık Anne, desteğin için çok teşekkür ederim.
Gökhan sen de zaman ayırdın, sorularımı yanıtladın, çok saolasın :)

Yanıtla
avatar
Blana K
AUTHOR
14 Mayıs, 2016 Sil

Açelya'm senin yöntemini de yazdım yazıya. Çok teşekkür ederim canım benim, uğraştırdım sizi :)

Yanıtla
avatar
Blana K
AUTHOR
14 Mayıs, 2016 Sil

Felady, nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum. Benimle üzüldün, çabaladın, iyi ki varsın❤️ Güncelledim yazıyı, umarım herkes görür. Öpüyorum😘

Yanıtla
avatar
Blana K
AUTHOR
14 Mayıs, 2016 Sil

Duygun Evrim Su, çok teşekkür ederim :)

Yanıtla
avatar
Blana K
AUTHOR
14 Mayıs, 2016 Sil

Süslü Püslü bu ara bloggerda baya sorun var sanırım. Çözüldüğüne sevindim, elimden geldiğince her zaman ne gerekiyorsa yaparım canım benim. Çok teşekkür ederim :)

Yanıtla
avatar
Blana K
AUTHOR
14 Mayıs, 2016 Sil

Çok sevindim Sevdican, göründüğüme de ayrıca sevindim :)

Yanıtla
avatar
Blana K
AUTHOR
14 Mayıs, 2016 Sil

Çok şükür😊 Çok teşekkür ederim😊

Yanıtla
avatar
Blana K
AUTHOR
14 Mayıs, 2016 Sil

Çok üzüldüm Nilgün Hanım, ne yapacağımı şaşırdım:( Çok teşekkür ederim. :)

Yanıtla
avatar
Blana K
AUTHOR
14 Mayıs, 2016 Sil

Dağınık Anne, deselerdi ki blog yazacaksın ve o blog sayesinde dostlar edineceksin. Güler geçerdim,inan. Bugün bunu sizlerle yaşıyorum, her adımımda desteğinizi hissediyorum. Ne diyeceğimi bilemiyorum, bir dahaki görüşmemizde yüz kez öpücem sizi😍❤️ (yazar burada ağladı)

Yanıtla
avatar
Kore Fenomeni
AUTHOR
14 Mayıs, 2016 Sil

Felady! Dağınık dağıtırdı ortalığı ama bu sefer sen yani :)))

Çözüldü mü problem? Ben siteyi izlemeyi durdur dedim sonra yeniden takip et yaptım hemen düştü yayınlar panele ;)

Yanıtla
avatar
Kore Fenomeni
AUTHOR
14 Mayıs, 2016 Sil

Dağınık! yetmiş ah zamanı olsa bi de !!!!

Yanıtla
avatar
Kore Fenomeni
AUTHOR
14 Mayıs, 2016 Sil

Anaaammm ıslak mendil bol olsun lütfeeenn!!!
Blana takma kafana, düzelecek azcık zaman ;)

Yanıtla
avatar
Venus Ellie
AUTHOR
14 Mayıs, 2016 Sil

Tekrar takibe aldım canım :)

Yanıtla
avatar
14 Mayıs, 2016 Sil

Blogunda oturum açmıştım sonra tek tek taradım baktım hala görünmüyorsun sildim seni Blana.. Ekledim ama hemencecik :)))

Yanıtla
avatar
14 Mayıs, 2016 Sil

Neeeeyy! Görüşüyor musunuz siiiz, beni neden çağırmadınız hıh :)))

Yanıtla
avatar
15 Mayıs, 2016 Sil

Blana'm takipten çıktım sonra seni tekrar takibe aldım ;)

Yanıtla
avatar
deeptone
AUTHOR
15 Mayıs, 2016 Sil

sen yokken kaç kez kırmızı ruj sürdü biliyo mosooon bu blanaaa, beyefendiiiii :)))

Yanıtla
avatar
15 Mayıs, 2016 Sil

Sen dert etme canım benim. Bak bende de görünmüyormuş yazıların ama ben ne yapıyor Blana'm özledim diyerek zaten geldim :) Bu vesileyle de sorununu öğrenmiş oldum. Öptüm seni kocaman canım.

Yanıtla
avatar
15 Mayıs, 2016 Sil

tamamdır blanacağım 😊👌🏻

Yanıtla
avatar
15 Mayıs, 2016 Sil

Ben de kontrol edeyim. Ben google ve facebooktan yorum listemi olustruyorum zsten. Okuma listem çok dolu bakmiyorum.

Yanıtla
avatar
16 Mayıs, 2016 Sil

Takibi bırakıp yeniden ekledim umarım düzelmiştir..:)

Yanıtla
avatar
Filiz Şahin
AUTHOR
16 Mayıs, 2016 Sil

Çok can sıkıcı bir durummuş ancak neyseki bende de görünüyorsun :)

Yanıtla
avatar
Esra Yıldız
AUTHOR
17 Mayıs, 2016 Sil

Blana ben zaten gfc den takipteyim ama yine de giriş yaparak denedim ama akışta göremiyorum yaa :(

Yanıtla
avatar
Kore Fenomeni
AUTHOR
17 Mayıs, 2016 Sil Bu yorum yazar tarafından silindi.
avatar
Kore Fenomeni
AUTHOR
17 Mayıs, 2016 Sil

Geç düşüyor Esra! �� biraz bekle ��

Yanıtla
avatar
Blana K
AUTHOR
17 Mayıs, 2016 Sil

Ayıp etmişiz Gökçe 😱 Bir dahaki sefere mutlaka haber vereceğim😊

Yanıtla
avatar
Blana K
AUTHOR
17 Mayıs, 2016 Sil

Çok çok teşekkür ederim❤️

Yanıtla
avatar
Blana K
AUTHOR
17 Mayıs, 2016 Sil

Gökçe çok teşekkürler😊❤️

Yanıtla
avatar
Blana K
AUTHOR
17 Mayıs, 2016 Sil

Teşekkür ederim Gözde'm❤️❤️❤️

Yanıtla
avatar
Blana K
AUTHOR
17 Mayıs, 2016 Sil

Deep, ehe sen de takipten çıkıp tekrar takibe aldın mı?!😃😃😃

Yanıtla
avatar
Blana K
AUTHOR
17 Mayıs, 2016 Sil

İstanbul Hanımefendisi sen bambaşkasın zaten😊😊 Çok teşekkür ederim❤️❤️❤️ Ben de kucaklıyorum seni, öpüyorum😊😊

Yanıtla
avatar
Blana K
AUTHOR
17 Mayıs, 2016 Sil

Teşekkürler Merve'ciğim😊😊

Yanıtla
avatar
Blana K
AUTHOR
17 Mayıs, 2016 Sil

Teşekkür ederim Derya'cım, iyi ki varsın😊😊

Yanıtla
avatar
Blana K
AUTHOR
17 Mayıs, 2016 Sil

O şekilde kesin düzeliyor😊😊 çok teşekkür ederim❤️

Yanıtla
avatar
Blana K
AUTHOR
17 Mayıs, 2016 Sil

Filiz Hanım, çok şükür😊 Çok üzüldüm çünkü, bu sorun olunca😞

Yanıtla
avatar
Blana K
AUTHOR
17 Mayıs, 2016 Sil

Esra'cım hiç olmazsa eğer, beni silip tekrar gfc den izlemeye alırsan düzeliyor. Çok teşekkür ederim canım😊😊

Yanıtla
avatar