Bitirdiklerim (Mart-Nisan-Mayıs)-2

Mayıs 30, 2016 78 Comments A+ a-

Merhaba...

Bugün; mart, nisan ve mayıs ayında bitirdiğim ürünlerimden bahsetmeye devam edeceğim. Baharın gelmesi ve mevsim geçişinin de etkisiyle fazlaca ürün bitirdiğim için, yazıyı iki seferde yayınlamaya karar vermiştim. Bu biten ürünlerimin ikinci kısmı...

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/


Bitirdiğim ürünleri kısa kısa anlatacağım. Yazısını yazdıklarımın da linkini ekleyeceğim. Umarım sıkılmadan okursunuz.

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Yves Rocher Purbleuet Göz Makyaj Temizleyicisi: Yazısını burada yazdığım, çok memnun olduğum bir temizleyici... Çift fazlı, çalkalayıp kullanıyorsunuz. Çok memnunum.

Neutrogena Göz Makyajı Temizleyicisi: Bu ürün de sürekli kullandıklarımdan... Ambalajını değiştirip ürün miktarını küçültmüşler. Yeni bir tane satın aldım.

Neutrogena Deep Clean Canlandırıcı Makyaj Temizleme Suyu: Bu ürünün yazısını yazacağım. Memnun kaldım.

Bioderma Sensibio H2O: En sevdiğim misel su, budur. Yazısını yazacağım.

Loreal Üç Etkili Cilt Düzgünleştirici Kadifemsi Tonik (Kuru ve Hassas Ciltler İçin):
Hipoalerjenik ve alkol içermeyen bir tonik olduğu yazıyor ancak cildimi çok yaktı ve her kullanımda yüzüm kıpkırmızı oldu, zor bitirdim.

Neutrogena Liquid Yüz Temizleme Jeli: Benim senelerdir kullandığım temizleme jeli... Parfümsüz, pompalı olmasını da çok kullanışlı buluyorum.

Toni&Guy Cleanse Kuru Şampuan: Fena değildi ancak, hala Batiste favorim.

Moshos Garden Coco Hair Balsam Mask: Yazısı burada... İkincisi çoktan alındı.

Sally Hansen Revitalizing Foot Soak: Lavantalı bir ayak banyosu... Kokusu çok rahatlatıcı ve ayakları yumuşatması gerçekten güzel bir ürün... Ancak, lavanta yağı ve yumuşatıcı herhangi bir ürünle de bu etkiyi elde edebilirsiniz.

Garnier Makyaj Temizleme Sütü (Kuru ciltler için): Memnun olduğum bir ürün... Makyaj temizlemek için hiç kullanmadım, sabahları yüzümü temizlemek için kullanıyorum.

Nivea Pure Effect All in 1 Temizleyici: Temizleme, peeling ve maske olarak kullanılan bir ürün... Yağlı ciltler için uygun... Sen neden aldın derseniz, geçen yaz kullandığım güneş koruyucu bir türlü yüzümden arınmıyordu, sert yapılı bir ürünle kolay temizleyebilir miyim, diye düşünmüştüm. Tabi ki, yüzümde kullanamadım, cildimi sahra çölüne döndürdü. Akılsız başın cezasını da ayaklar çekti, ayak peelingi niyetine kullanıp bitirdim.

https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

The Body Shop Glazed Apple Vücut Peelingi: Şekerli bir peeling... Kokusu harika... Fena değildi.

Moshos Garden Amber&Rose Clay Mask: Kuru cildimi tahriş etmeyen, severek kullandığım bir kil maskesi... Çok memnunum ancak sürekli aynı ürünü kullanmaktan sıkıldım. Alternatif arıyorum.

Loreal Elseve Mucizevi Bakım Yağı (Besleyici): Oldukça bereketli bir ürün... Severek kullandım ancak mucizevi bir etkisini görmedim.

The Face Shop Avokadolu El Kremi: Kokusunu ve nemlendirmesini çok sevdiğim bir kremdi.

Loreal Nutri Gold Göz Kremi: Özellikle sonlarına doğru, göz çevremi cayır cayır yakan bu krem bittiği için çok mutluyum. Bir daha asla satın almayacağım. Yazısı burada...

Clinique Dramtically Different Moisturizing Lotion+ : Bu zamana kadar kullandığım en iyi nemlendiricilerden biri... Tembelliğimden yazısını yazamadan bitirdim. Üzerine iki de küçük boyunu bitirdim. Çok çok memnunum.

Benri Makyaj Temizleme Pamuğu ve Kulak Temizleme Çubuğu: İkisi de başarılı ürünler, şu an Rossman'ınkileri kullanıyorum.

Neutrogena Çatlak Topuklar İçin Ayak Kremi: Ayaklarımın çok kuru olduğu bir zamanda satın almıştım, çok memnun kaldım.

The Body Shop Glazed Apple Duş Jeli: Bu serinin kokusuna bayılıyorum. Kokusu hariç, sıradan bir duş jeliydi.

Yves Rocher Ultra Nourishing El Kremi: Çok kuru eller için üretilmiş bu kremi, severek kullandım. Yapısı yoğun, kıvamlı bir krem ve nemlendirmesi çok başarılı... Kış geldiğinde tekrar satın alabilirim.

Yves Rocher Hydra Vegetal Göz Kremi: Nemlendirmesi başarılı ve genç ciltlere uygun bu göz kreminin yazısı burada...

The Body Shop Almond Hand&Nail, Bademli El ve Tırnak Bakım Kremi: Bu el kremini de çok seviyorum. Hafif yapısına rağmen çok güzel nemlendiriyor. Yağlı bir katman bırakmadığı için bilgisayar başında çalışırken ideal...

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Benim bahar aylarında bitirdiğim ürünler bunlardı.

Yakında tekrar görüşmek üzere...

Sevgilerimle...



78 yorum:

  1. Benim merak ettiğim birşey var; bakımlı bir bayan olmak maliyetli mi gerçekten ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. patatesi rendeleyip yüze haftada bir maske yapmakta çok iş görüyor 🙃

      Sil
    2. Bence değil Cahil :) Gayet ekonomik şekilde bakımlı olmak mümkün :))

      Sil
  2. Ay o Elseve bakım yağı gerçekten bitmek bilmiyor, tebrik ederim! Elmalı her şeyin kokusuna ben de bayılıyorum! Yenilerini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elseve yağ sanırım 6-7 ayda bitti, sadece de onu kullanmama rağmen :)) Teşekkürler Başak'cım❤️

      Sil
  3. oh dolu dolu bitirmişsin, sen de benim gibi bitirdi mi çok bitirenlerdensin =) güle güle kullan yenilerini, coco hair balsamı ben de alacağım, ikinciyi alacak kadar svdiysen güzeldir =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Evrim :) Coco Hair Balsamın yazısını yazmıştım ama şöyle söyleyeyim; evde kendin saç maskesi yapıyorsan, muhtemelen çok da ihtiyacın yoktur ama benim gibi güzel kokan ve işe yarayan bir saç bakımına ihtiyacın varsa (ben evlenince böyle bir ihtiyaç hissettim) denemeni tavsiye ederim :))

      Sil
    2. evde saç maskesi henüz hiç denemedim, ihtiyacım var aslıdna yazın çok kuruyor saçlarım. =) bakacağım yazına da mutlaka <3

      Sil
  4. Part 1 ve 2 de bitti bahar ayları bitti hadi geçmiş olsun, ferahlamıştır biraz ortalık dicem ama nerdee =)
    Yeni cicilerini güle güle kullan :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ferahladı ferahladı Kore Fenomeni :)) Çok teşekkürler :)

      Sil
  5. Wuhuuuu, tebrik ederim, ne çok şey bitmiş, kesinlikle ihtiyaç alışverişi yapman gerek gibi görünüyor :)
    Gelsin yeniler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) İhtiyaç alışverişinin çoğunu anneler günü indiriminde yapmıştım, bir süre beni idare eder sanırım :))

      Sil
  6. Mucizevi denen hiç bir ürünün mucizesini göremedim bende canım benim, bizim mucizeden beklediğimiz cidden mucize sanırım, e adı üstünde mucize denenden mucize bekliyoruz bizim suçumuz yok ki :)) Kuru şampuanda benimde hala favorim Batiste, heyecan aramaya gerek yok :) Keyifle okudum canım arkadaşım sıkılmak ne demek 3-4 seri daha okurum şimdi :) <3 <3 <3:***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım mucizevi deyince beklentimiz gerçekten artıyor canım arkadaşım :)) Haklıyız bence de... :D Çok teşekkür ederim canım benim, öpüyorum ❤️❤️

      Sil
  7. Tebrikler çok bereketli bir bitenler olmuş :) gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
  8. Eline sağlık canım ben de yapmalıyım bitenlerimi onu hatırladim neutrogena pompali temizleyici benim de geç bulduğum ama çok sevdiğim bir urun oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok seviyorum bitenler yazılarını okumayı... :)) Neutrogena'nın bu jelinden senelerdir vazgeçemiyorum ben :))

      Sil
  9. Eline sağlık canım ben de yapmalıyım bitenlerimi onu hatırladim neutrogena pompali temizleyici benim de geç bulduğum ama çok sevdiğim bir urun oldu

    YanıtlaSil
  10. Canım Blana'cığım.Makyajla çok ilgim yok, ama hoşuma gidiyor paylaşımlarınız.Güle güle kullan canım.Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ece Ablacığım, senin ziyaretin yeter, çok mutlu oluyorum :) Ellerinden öpüyorum :)

      Sil
  11. Oh harika bir sürü şey bitmiş neutrogena makyaj temizleme ürünlerini merak ediyorum hiç kullanmadım özellikle göz temizleme suyuna bir şans vereceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neutrogena göz makyaj temizleyicisini çok seviyorum, ambalajını değiştirmişler, umarım yapısı da değişmemiştir İrem Hanım❤️❤️

      Sil
  12. Bahar dönemi dolu dolu güzel ürünler ile geçmiş anlaşılan... Yenilere yer de açılmış oldu...
    Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mevsim geçişleri biraz dertli oluyor hep :) Bu yüzden sanırım daha çok ürün bitiyor. Çok teşekkür ederim, sevgilerimle...

      Sil
  13. Oooo maşallah ne kadar çok ürün var öyle:)
    Aralarından benimde kullanıp memnun olduklarım var mesela Loreal mucizevi yağ.Yazdığına bende katılıyorum mucizevi değil ama yeterli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirde olduğumuza çok sevindim :))

      Sil
  14. ''Ollaaayyy'' demek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehehe Esra'cım öpüyorum kocaman 😘😘❤️❤️

      Sil
  15. Gelsin yeni ciciler o zaman ....
    Nasıl da güzel güzel hizaya sokmuşsun hepsini ... Tebrikler canım benim ...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Didemikam❤️❤️ Sevgilerimle...

      Sil
  16. Yves in çift fazlı temizle e suyunu ve clinique nemlendiriciyi , elseve saç kremini bende sevmiştim.
    Loreal göz kremi aynısı annrme de yaptı, kadın aldığına alacağına pişman oldu sonradan. İsmini hatırlamıyorum ama görseldekine çok benziyordu. Sanırım aynı ürün . bioderma artık evin demirbaşı 😂 Gelsin yeniler 👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nutri Gold, besleyici altın diye geçiyor göz kremi... Muhtemelen aynısıdır, göz altlarıma buz koyasım geliyordu :-/ Loreal'in cikt bakım ürünleriyle ben genel olarak anlaşamıyorum sanırım İlke. Üç etkili göz kremi de yakmıştı. Ortak sevdiğimiz ürün ne çokmuş :)) Teşekkürler :)

      Sil
  17. Clinique ddml'den ben de çok memnundum sonradan milya oluşumuna neden oldu, sonra da kendime uygun ürün bulmakta zorlandım. Ben instagramda bir part görünce şaşırmıştım ikincisini de okuyunca kendimi içten içe baskılamaya başladım ürün bitirme konusunda. Tebrik etmek geldi içimden :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Clinique bende öyle bir soruna neden olmadı ama benim cildim aşırı kuru, sanırım bu yüzden, çünkü losyon olmasına rağmen yoğun bir ürün :) Teşekkür ederim Leydi :))

      Sil
  18. blanacım yenilere merhaba :) neutrogena göz makyaj temizleyicisi bende de var 1 yıldır bitmedi yaa *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Felady benim ayda bir bitiyor, nasıl bu kadar bereketli oluyorsunuz siz ama :))

      Sil
  19. o kil maskesii 😍 ikinciyi aldım harikeeee😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merve'cim ben de çok seviyorum ama benim onuncu falan sanırım :)) Sıkıldım hep aynı maskeden :))

      Sil
  20. sayende watsons gratis neyin hayatından memnundur yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka memnun olanlar da var Deep, piyasayı birilerinin canlı tutması lazım, dimi ama?! :)))

      Sil
  21. Neutrogena ürünleri dışında hepsine katılıyorum

    YanıtlaSil
  22. Hep bitiremeyenlerdenim. Bilmem pek bu konulaarı :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Acemi Demirci seni okumayı özledim cidden, bu haftayı atlatayım, istila edeceğim bloğunu :)

      Sil
  23. Tekrar bravo vallahi ne kadar çok ürün maşallah gelsin yeniler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Süslü Püslü ❤️❤️❤️

      Sil
  24. ne çok ürün bitmiş:) Coco hair balsam'ı merak ettim, hemen yazısını okumaya ışınlanıyorum:)
    Bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Çok teşekkür ederim :) Ben de bloğunuzu takibe aldım. Bu hafta çok yoğunum, ilk fırsatta yazılarınızı da okuyacağım :) Görüşmek üzere...

      Sil
  25. Çok fazla bende de birikti bir fotoğraflayabilsem yenileri güle güle kullan canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)) Sizinkini okumak da çok güzel olacak :))

      Sil
  26. İşte buldum bloğu. Maşallah ne çok ürün kullanılmış. Bu güzel ve çokca yardımcı paylaşım için çok teşekkürlr. Bu sayede daha önce denemediğim ürünler hakkında bilgi sahibi olmuş oluyorum.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Funda Hanım :) Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim :) Sevgilerimle...

      Sil
  27. Çok ürün kullanmışsın maşallah mı diyelim. Tebrik ediyorum. Loreal Üç Etkili Cilt Düzgünleştirici Kadifemsi Tonik (Kuru ve Hassas Ciltler İçin) i aslında merak ettim ancak çok yakıcı his vermesi beni korkuttu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nilgün Hanımcım :) Tonikte alkolsüz olduğu ve hassas ciltlere uygun olduğu yazsa da, cildimi gerçekten çok yaktı. Sizin de cildiniz çok hassas, testerını denemeden satın almayın. Öpüyorum ❤️

      Sil
    2. Tamam canım. Teşekkür ediyorum

      Sil
  28. MaşALLAH Blana'm 41 kere hemde :)) epey bir yer açılmıştır evde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Açelya'cım❤️❤️

      Sil
  29. Hey maşallah ne de güzel bitmişler.

    YanıtlaSil
  30. Ne kadar cok ürün bitirmişsiniz :) benimde kullandigim ürünler var içlerinde bende bloguma beklerim sevgiler.

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz...
      Çok teşekkür ederim. Ben de takibe aldım sizi :)

      Sil
  31. Ne çok ürün bitmiş.Yenilere bolca yer açılmış ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitirmenin en keyifli yanı, yenileri denemek sanırım Filiz Hanım :) Teşekkür ederim ❤️❤️❤️

      Sil
  32. Bitmiş kutuları koymak çok hoş, evet gerçekten bitmiş :) Sadece bu kadar ürün kullanmak sağlıklı mı bilemiyorum... Sevgiler canım ❤

    YanıtlaSil
  33. Ne kadar çok ürün bitmiş :)) Yenilerine merhaba o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Sil
  34. ben de ki şaşkınlık yine nirvanalarda tur atıyor.
    koca bahar ayından bu yana bitire bitire sadece bir el kremi bitirebildim.
    bu arada blogunun teması mı değişti, yoksa bana mı öyle geliyor.
    belki de uzuuun zamandır buralarda olmadığımdan bana da öyle geliyor olabilir, lakin...
    epey bir farklı geldi işte. ve oldukça da hoşuma gitti. ^^ ismine yakışır bir biçimde yansıtıyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin tekrar River ❤️❤️ Bloğumun adıyla birlikte, belli belirsiz de olsa tasarımı da değişti. Sanırım bu değişikliği ancak senin gibi dikkatli bir göz seçebilir :)) Çok teşekkürler, beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  35. Loreal'in makyaj temizleme suyuda aynı şekilde bende etki yaptı canım kokusuda hiç hoşuma gitmiyor. Eline sağlık çok güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özge, Loreal'in misel suyunu ben yeni denemeye başladım. Umarım bende de öyle olmaz, çok memnun olan bir arkadaşım var, beklentim büyük. :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  36. 3 ayda ben hiç bişey bitiremem pardon elidor kuru şampuan bitti yaa :D oda zar zor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesli alemsin :)) Bak bende kuru şampuan bitiremiyorum, hep küçük boy :)))

      Sil
  37. Yine emek verilmiş bi yayın olmuş. Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim❤️❤️ Sanırım verdiğimiz emeği yine biz anlıyoruz❤️❤️

      Sil
  38. Blana'm sen yazarsında hiç sıkılarak okur muyum yahu :)) sen bu bitenleri yazmayı çok seviyosun dimi anladım ben seni seni 😊 garnier'in makyaj temizeleme sütünü kesmişsin hemen farkettim varya 😂😂

    YanıtlaSil
  39. Bu yazını çok sevdim, okurken keyif aldım :)

    Neutrogena makyaj temizleyicinin bence ambalajının özellikle kapak açılınca içine bir aparat eklenmesi gerekiyor, çünkü çok dökülüyor..
    Loreal üç etkili tonik de severek kullandım bende hiç yanma veya kızarıklık olmadı..

    Diğer ürünleri hiç kullanmadığım için yorum yapmak istemedim..

    Bu arada fark ettim ki, resmen makyaj temizliğine çok önem veren bir insansın bunu fark ettim :)

    Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil