Bitirdiklerim (Mart-Nisan-Mayıs)-1

Mayıs 25, 2016 52 Comments A+ a-

Merhaba...

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Bugün sizlere mart, nisan ve mayıs ayları boyunca kullanıp bitirdiğim bakım ürünlerimden bahsedeceğim. Oldukça fazla ürün bitirdiğim için, yazıyı ikiye böldüm. İkinci kısmını da haftaya yazmayı planlıyorum.


http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Neutrogena Deep Clean Makyaj Temizleme Mendili: Yapısı, benim için çok kuruydu. Bu mendili makyaj malzemelerimi temizlemek için kullandım, yüzümde sadece bir kez denedim. Yağlı ciltlere daha uygun bir temizleme mendili olduğunu düşünüyorum.

Purederm Snail Maske: Bu maskeyi sevdim. Verdiği nem benim için yeterli değil fakat tamamen etkisiz de değil... Kısıtlı zamanlarda işimi göreceğini düşünüyorum. Yeni bir tane satın aldım.

Flormar Oje Kurutucu Sprey:  Senelerdir kullandığım Flormar ürünü olduğunu söyleyebilirim. Ben, ojemin üzerine bir kurutucu üst cila uygulasam da, son adımda bu spreyi sıkıyorum. Bu spreyi sıkıp ev işi yapamazsınız fakat dışarı çıkabilirsiniz, benim gibi yatmadan evvel oje sürüyorsanız da yatak izinden bayaca koruyor. Bittikçe satın alıyorum.

Benri Oje Çıkarıcı (450ml): Bu oje çıkarıcıyı hiç sevmedim. İlk kullanmaya başladığımda performansı iyiydi fakat şişeyi yarılamadan eskisi gibi ojelerimi çıkarmamaya başladı. Zor bitirdim, bir daha satın almayacağım.

Cettua 1 Dakikada Spa Etkisi Sağlayan Temizleyici Maske: İçerisinde üç kullanımlık maske var. Maskeyi uygulayıp, cildinize masaj yapıyorsunuz ve suyla temizliyorsunuz. Uygulama anında maske ısı veriyor, o hissi değişik bulduğumu söylemeliyim. Ancak, temizleme performansının sıradan bir yüz temizleyiciden farklı olduğunu düşünmüyorum.

Caudalie Premier CRU The Elixir Serum ve Nemlendirici: Bu minik tester ürünler, bir Kozmela alışverişimde gönderilmişti. Nemlendiricisi benim için çok vasat... Fakat, serumdan çok memnun kaldım, elimdeki serumlar bittiğinde tam boyunu satın alacağım.

Beyond Duş Jeli, Hacim Veren Şampuan, Himalaya Deep Moisture Cream ve Angel Aqua Tonik: Beyond ürünlerini çok merak ediyorum. Bu deneme boylarını bana L'Arc-en-ciel blog Başak göndermişti. Tonikten gerçekten çok memnun kaldım. Nemlendirici de hiç fena değildi.

Clinique Smart Serum: Dürüst olmam gerekirse, bu serumdan beklentim çok yüksekti. Belki bu yüzden, hayal kırıklığına uğradım. Kesinlikle, bir Shiseido Ultimune değil.

Phyto Phytokeratine Ultra Repairing Maske: Yıpranmış saçlar için olan bu maskeden oldukça memnunum. Bendeki seyahat boyuydu, boyun tutulmasından dolayı düzgün akıtamadığım saçlarım iyice perişan olmuştu ve bu maske o sıra saçlarımı iyi toparladı.

Palmolive Body Butter Çikolata Tutkusu: Bnen hipotiroid hastasıyım, şimdi ne alakası var, diyeceksiniz. Hastalığımdan dolayı, yüksek kalorili şeylerden, özellikle tatlıdan mümkün olduğunca uzak durmam gerekiyor çünkü, çok hızlı kilo alıyorum. Canımın deliler gibi çikolata çektiği bir gün aldım bu duş jelini. Tavsiyem, canınız çikolata çekerse, gidin çikolata alın, ben ettim siz etmeyin. Bitirene kadar içim şişti, son derece yapay, kimyasal, rezil bir kokusu var. Eşim banyodan soğuduğunu söyleyip, tarihin ilk zamanlarına döndü, Hacı Şakir beyaz sabun kullanmaya başladı. Aman diyeyim...

Dermoday Hacim Veren Şampuan (Üzüm Çekirdeği ve Yeşil Çaylı): Bu şampuan paraben, SLS, SLES içermiyor. Bitkisel, temiz içerikli fakat, kuru saç derimi iyice çöle döndürdü. Fırçalarımı temizlemek için kullanarak bitirdim.

The Body Shop Body Butter Glazed Apple (50 ml): Kokusunu, nemlendirmesini ve yapısını çok sevdiğim vücut kremi... Elma kokusunu seviyorsanız, normal-kuru ciltliyseniz, tavsiye ederim.

The Body Shop Body Butter Virgin Mohito (200ml): Normal ciltlere daha uygun olduğunu düşündüğüm ama kokusuna bayıldığım bir nemlendiriciydi. Body Shop'un sitesinde göremedim, hala bu seri satılıyor mu, bilmiyorum.

Dove Hair Theraphy Kuru Saçlar İçin Şampuan: Dove'nin şaç ürünleriyle hiç anlaşamıyorum. Neyse ki, seyahat boyuydu.

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Nivea Duşta Vücut Kremi: Kakaolusu hariç, kuru ciltler için olan tüm çeşitlerini seviyorum. Yazısı burada...

Dove Deeply Nousrishing Body Wash (krem duş jeli): Denediğim ilk krem yapıdaki duş jeliydi. Bendeki seyahat boyuydu. Kremsi yapısından dolayı gıcır gıcır temizlik hissi vermiyor ancak, nemlendirmesini sevdim.

Bioblas Saç Dökülmesine Karşı Şampuan (Yavaş Uzayan Saçlar İçin): Bu şampuandan evlenmeden önce iki tane satın almıştım. Rossmann'da kasada oldukça indirimliydi. Evlenirlen de kutularını attım, taşırken yer kaplamasınlar diye. Saçlarımın dökülmesine iyi gelmeyi geçtim, hayatımda ilk kez avuçla saç topladım taraktan. İçeriği kutuda yazdığından ve kutusunu attığımdan fark etmemişim, içerik listesinde SLS ilk sıralarda. Saç dökülmesine karşı olan bir şampuana neden SLS koyarlar, bilmiyorum. İkinci şişeyi de ara ara kullanarak bitirmeye çalışıyorum. Bir daha eve sokmayacağım.

Yves Rocher Ihlamurlu Şampuan: Paraben içermeyen, bitkisel ve güzel bir şampuandı. Kuru saçlarıma yeterli nem vermese de, severek kullandım.

Natural Tech Energizing Shampoo (100ml): Bu şampuanı çok sevdim, uyguladığımda saç derimi arındırdığını ve saçlarımın nefes aldığını hissettim. Büyük boyunu satın alacağım.

Gliss Ultimate Repair Saç Maskesi: Çok severek kullandığım, sürekli satın aldığım maskem.

Listerine Total Care Zero Ağız Bakım Suyu: Bu ürünleri, üzerinde yazdığı gibi sabah akşam kullanıyordum. En son diş kontrolümde doktorum diş etlerimin çok kötü durumda olduğunu söyledi. Ben de ağız bakımıma çok dikkat ederim. Listerine'i kullanma sıklığımı duyunca, bu ürünleri böyle kullandığım için diş etlerimin hassaslaştığını söyleyip, haftada 2-3 kezden fazla kullanmamamız gerektiğini anlattı. Ağzımızdaki zararlı bakterileri öldürürken, yararlı bakterileri de öldürüyormuş bu ürünler. Artık haftada en fazla üç kez, yatmadan önce kullanıyorum.

Colgate Optic White: Severek kullandığımız bir diş macunuydu. Bir tanesini ofiste bitirdim.

Splat Blackwood Diş Macunu: Splat'ın tüm macunlarını sırayla deniyoruz. Bu siyah olanını da çok sevdik.

Adını Dahi Okuyamadığım Vücut Peelingi (Üzerinde limonlar, portakallar olan turuncu kavonoz): Hayatımda kullandığım en güzel vücut peelingiydi. Bir arkadaşımızın eşi Rus ve bu ürünü bana Rusya'dan hediye getirmişti. 1,5 sene sadece bu peelingi kullandım, ancak bitti. Kokusu şahane, keseleme işini asla zarar vermeden çok güzel yapıyor. Yağlı bir yapısı olduğu için de çok fazla kurutmuyor. Tekrar istemeye utandığımdan, bir daha kullanabileceğimi zannetmiyorum ama yolunuz Rusya'ya düşerse alın bundan.

Kruidvat Oval Pamuk: Aslında bitenlerime pamuk koymuyorum ama bundan çok memnun kaldım. Sanırım Watsons'dan satın almıştım. Benim gibi kalın yapılı pamukları seviyorsanız, aklınızda olsun. Hatırladığım kadarıyla çok da pahalı değildi.

Nivea 3'ü 1 Arada Makyaj Temizleme Mendili: Migros indiriminden bir kaç tane satın aldım. Bunları da makyaj malzemelerimi temizlemek için kullanıyorum.

Foot Spa Ayak Peelingi: Bu peelingden nefret ettim açıkçası. Ayaklarıma yapıştı, bir türlü arınmadı.

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Purederm Daily Moustrizing El Maskesi: Benim ellerimi çok kaşındırdı, gerekli sürenin yarısı kadar bile dayanamadım. Sonrasında da ellerim kıpkırmızı oldu. Bir daha satın almayacağım.

Sephora Göz Maskeleri: Özellikle pembe renklisini çok sevdim. Nemlendirmeleri hiç de fena değil... Denk geldikçe satın alacağım.

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere...

Sevgilerimle...




52 yorum:

  1. Kaç gündür bakamıyodum bloga ilk yazını gördüm aman allahım dedim oku oku bitmez dedim :))
    Ben asla böyle bir bitenler yazısı yazamam ki bi de devamı var :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neslihan aşkolsun ya, çok mu uzun olmuş :) Üç aylık ama bunlar :))

      Sil
  2. ohh performans süper canım nasıl temizlik olmuş yenilere yer açılmış....-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler İrem Hanım, baya çöp çıktı evden 😀❤️

      Sil
  3. Hakikaten Nesli'ye katılıyorum :)) maşALLAH'ın var Blana :)) ne yaptın sen böyle yahu :)) gerçi 3 aylık ama yinede Nesli ile bana biraz fazla geldi birden görünce :)) aralarında merak ettiklerim vardı, yorumların alıp almamam konusunda ki kararsızlığıma iyi geldi :)
    birde çikolatalı duş jeli varya :)) ondan bende almıştım kendime ama, Orço bir el koydu ona bana kullandırtmıyor bile sadece onun olmalıymış :)) çokda seviyor biliyormusun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açelya'm teşekkür ederim😃😃 O duş jeli çok yapay gelmedi mi size ama biz fenalık geçirdik valla 😃😃

      Sil
  4. Devirdaimin bol olsun arkadaşım! Bitirmek en çok sana yakışıo ;D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehe, teşekkür ederim Dağınık❤️❤️

      Sil
  5. Ooooooo bitmiş gitmiş hayırlısıyla yenilerine yer açmak gerekli ...
    Bioblas bende de hiç yeterli olamadı , çok inanmıştım ben de ...
    Maşallah arkadaşım düzenli ve detaylı bilgilendirmek kolay iş değil ...
    Uzun ama rahat okunuyor .... o kadar cilt bakımlarımı vs ihmal etsem de ben bile okudum vallahi
    Emeğine sağlık
    Sevgiler kırmızı rujlum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Didemika çok teşekkür ederim, mutlu ettin😊😊 Bioblas sorma ya, tam hayal kırıklığı oldu.
      Öpüyorum seni❤️❤️

      Sil
  6. Oyy, geçmiş olsun :) Ama hepsini okudum valla! Beyond'lar konusunda en azından fikrin oldu; toniği beğenmene çok sevindim. Yenilerini güle güle kullan şekercim! Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Başak'cım❤️❤️ Beyondları sayende denedim, şimdi aklım serumunda😊😊

      Sil
  7. Gülfeeeemmm vallahi hakkını veriyorsun helal yani!
    “ yatak izinden bayaca koruyor” oje de buna bile dikkat ediyorsun, neler aklına geliyor =) Ne ince ayrıntılar var, çok sığ baktığımı kabul ediyorum artık!
    Çikolata tutkusu beni benden aldı, o neymiş öyle =)
    Gliss türevleri saçta çok iyi beğeniyorum gerçekten ;)
    Piling lazım piling=)
    Hadi bakalım gelsin yenileri ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore Fenomeni serde süs püs olunca tabi dikkat ediyorum ister istemez😃😃 Neyse seni de baya alıştırdım diye düşünüyorum😃😃 Teşekkür ederim❤️

      Sil
    2. Kesinlikle, heves bile geldi daha ne olsun 😉

      Sil
  8. mükemmel şeyler bitirmişsin canım, ben de bir sepet ürün bitirdim ama yazmaya üşeniyorum :) tbs un mojito serisinin kokusuna ben de bayılıyordum senin de beğenmene sevindim ama göremez oldum dediğin gibi umarım kalkmamıştır. caudalie nin serumunu merak ediyordum, bir beğenene daha çıktı, eline klavyene sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Evrim😊 Mohito'yu yine bulsak, ben de çok seviyorum kokusunu😊😊 Caudalie serumu gerçekten çok beğendim, dokusu, cildimde hemen emilmesi ve nemlendiricinin etkisini arttırmasını çok başarılı buldum❤️❤️

      Sil
  9. yaaa , ama yaaaa, çok pis kıskandım resmen ;) çok kısa sürede bitirmişsin ki , harikasın ben yılda bile bitremem herhalde ama bitirmek istiyorum , niye bilmiyorum yenilerini de ben alaağım sonuçta ama bitirince sanki düzenli kullanmışım gibi hissediyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzenli kullanınca aslında bitiyorlar Kitap Eylemi😃 Bir de cildim kuru, onun da çok etkisi var😊

      Sil
  10. Maşallah arkadaşıma nasılda birikmiş :) Ben bunları saklamaya eriniyorum ondan hiç bulaşmadım baştan beri bitenlere yazısına :) Ama okumaya bayılıyorum, çok sinirim demi :)) Bu purederm el maskesini merak ederdim hep almadığım iyi olmuş o zaman, merakım giderdim sayende canım arkadaşım benim <3 <3 <3 :***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, keşke sen de yazsan, çok seviyorum bitenler yazılarını okumayı😊 Senin elinden de ne güzel olur😊 El maskelerine merakım çok ama Purederm fenaydı😞 Öpüyorum canım arkadaşım❤️❤️

      Sil
  11. Oyy maaşallah ama üç aylıksa ehh olabilir diyorum:) Gelsin yenileeerrr...

    YanıtlaSil
  12. Oyy maaşallah ama üç aylıksa ehh olabilir diyorum:) Gelsin yenileeerrr...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üç aylık... :)) Biraz fazlalar, sanırım mevsim geçişinden, bir de aylardır kullandıklarım da var içlerinde. :)) Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  13. Gerçekten pek çok ürün bitmiş.Yves Rocher'ın ıhlamurlu şampuanının kokusuna bayılmıştım.Sonra neden tekrar almadım bilmiyorum.Body Shop butterlar da favorim ancak büyük boylarını bir türlü bitiremiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ihlamurlu şampuanın kokusu bence de harikaydı Filiz Hanım :) Ben çok kuru ciltli olduğum için kolayca bitiyor kremler, iyi mi kötü mü, bilmiyorum :))

      Sil
  14. Yeni alışveriş vakti yaklaşmış demektir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse ki, bitiriyorum da ev dolup taşmıyor Gülşah :)))

      Sil
  15. Masallah ne kadar cok urun bitmis ben yazamiyorum boyle ayrintili tebrik ederim:)) devamini bekliyorum :) 😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süslü Püslü, sen de yazarsın bence :)) Çok teşekkürler <3 <3

      Sil
  16. Böyle görünce özeniyorum da ben bu kadar ürünü bir yılda anca bitiriyorum yaa nasıl yazacağım yayın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Naz :)) Biriktirmeye başla bence, ben de blog dolayısıyla biriktirmeye başlamadan önce kendi performansımın farkında değildim, çünkü atıyordum kutuları :)

      Sil
  17. Blana'm o kadar ürün bitirirsen tabi ki yazıyı ikiye bölmek zorunda kalırsın 😂su gibi tükettin hepsini ama özeniyorum sana izindeyim ha gayret :)) Bu oje kurutuculardan benim de almam lazım aynı beni anlatmışsın yatmadan önce sürünce yastık çarşaf izi çıkıyor 😂😂Purederm el maskesini görürsem ılmam ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde'm üç aylık bunlar ama normal dimi?! :)) Flormarı tavsiye ediyorum, bu kaçıncı kutum hatırlamıyorum. O çarşaf izleri beni deli ediyor :)) Alma Purederm'i ben iyisini bulacağım :)

      Sil
  18. vakitttt alışverişş vaktidirr o haldee gelsin yeniler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alışveriş zaten bitmiyor Feray :)) Neyse ki, hem renkli kozmetik hem bakım ürünlerini bitirebiliyorum :) Çok teşekkürler :)

      Sil
  19. Blanacığım, yazıyı okuyup bitirdiğimde ürünlerden ziyade aklıma ilk gelen şey: Ya bu yazı baştan aşağıya emek kokuyor!
    Fotoğraflaman, tek tek yazman ve bitirdiklerini saklaman.. Daha iyi nasıl yapılabilirdi ki?
    Ellerine sağlık, gerçekten hayran kaldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akela'm çok teşekkür ederim, çok mutlu ettin beni <3 <3 Ne desem bilemedim <3

      Sil
  20. bir kadında doğru renk ve elbise ile uyumlu ise en göz alıcı şey Oje'dir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Koray Bey, eller önemli gerçekten, ben de çok dikkat ederim.

      Sil
  21. Ben okuma listemde seni göremiyorum takip etmeme ragmen, facebook tan paylasimini simdi gördüm :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zey, beni takipten çıkıp, yani takip listenden silip tekrar takibe alır mısın? Düzeliyor bu şekilde yapıldığında. :-/

      Sil
    2. Yaptim umarim düzelmistir canim

      Sil
  22. Böylesi bir performansı kutlamak düşüyor ancak bana..Şapka çıkarttım:)
    Yine geleceğim gibi gözüküyo bu posta, çok faydalı olmuş. Ellerine sağlık Blana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)) Çok mutlu oldum, kocaman gülümsettin beni <3 <3

      Sil
  23. Ause'm ıhlamurlu şampuanı ben de çok sevdim ama kurutuyor, haklısın. Ben kullanırken saç kremi ve maskeyi biraz daha yoğunlaştırarak dengeledim. Palmolive'in kokusu çok plastiğimsi, nasıl desem çok yapaydı. Anlatamam yani, belki değiştirdiler kokusunu, bilmiyorum ki :-/
    Sephora göz maskelerinin pembesi favorim, en iyi o nem veriyor, aklında olsun. Ause'm sen bi aynaya baksana, maşallah diyorum, kendi güzelliğinin farkında değilsin <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  24. Blanacim çaliskansin masallah. Bütün bunlari bitirecek vakti nerden buldun kuzum? Hadi hemen alisverise. En keyifli yani o zaten bitenlwrin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya'cım zaten kuru cilt bir de hipotiroidle birleşince tahmin edersin eziyeti :-/ O yüzden el mahkum, vakit ayırıyorum bakıma. Çok teşekkür ederim canım ❤️❤️

      Sil
  25. Ben de bir serum arıyordum. Memnun kalmana sevindim. Gelsin yeniler diyorum senin için Blanacim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Caudalie serumu gerçekten çok beğendim Nilgün Hanımcım :)) Çok teşekkür ederim ❤️❤️

      Sil
  26. Özellikle dikkatimi çeken Listerine hakkındaki yorumun oldu.. Ben de hergün sabah ve akşam olacak şekilde 2 kez kullanıyorum.. Doktorunun dedikleri şaşırttı..

    Bir diğer soracağım şey de colgate hakkında.. O diş macununu ben de kullanıyorum.. Hassas diş ve diş etlerim var.. Bu ürünü sadece bitirmeye çalışıyorum.. Gayet güzel beyazlatıyor amenna.. Ama ağzımın içi yanıyor resmen onunla fırçaladığımda.. Sende de böyle oluyor mu canım ?

    Bitenlerini incelemek çok güzeldi :)

    YanıtlaSil