Sen Yokken Kaç Kez Kırmızı Ruj Sürdüm'den Sürpriz Var!

Mart 23, 2016 193 Comments A+ a-

Merhaba...

Benim için heyecan dolu bir haberle karşınızdayım. Bloğum 100 takipçiyi geçti ve ben de, kendime gizlice verdiğim sözü tutarak ilk çekilişimi yapmaya karar verdim. 


Bloğumu ilk açtığımda, 10 takipçi bile benim için büyük rakamdı. Açıkçası, beni kimsenin okuyacağını zannetmiyordum. Ancak bloğum bana o kadar iyi geldi ki, sizler okudukça, yorum bıraktıkça burası hayatımın çok önemli bir parçası oldu. İlk günden bu güne yanımda olduğunuz için çok teşekkür ederim.



Bu benim ilk çekilişim, benim için heyecan verici ve özel... Bu yüzden, en sevdiklerimi hediye etmek istedim. Sadece iki hediye seçtim: en sevdiğim yazarın bir kitabı ve en sevdiğim allığı. 

Yedinci Papirüs, Wilbur Smith'in mısır serisinin ikinci kitabı... İkinci kitap olması sizi yanıltmasın, seriden bağımsız tek kitap aslında ve benim de mısır serisinden okuduğum ilk kitap. Diğerleri bir kronoloji izliyor ancak Yedinci Papirüs bambaşka bir noktada seriye dahil oluyor. Bu bakımdan, tek başına okunabilir, bir devam niteliği yok.

Nars'ın ünlü orgasm allığı, benim en sevdiğim allığım... Benim gelin makyajımda kullandığım allık olarak da ayrıca özel... Aslında sadece allığı alacakken, Nars'ın hot sand aydınlatıcıyı sınırlı sayıda bir koleksiyonla tekrar çıkardığını görünce, allık ve aydınlatıcı paletini hediye etmek istedim. Bu seri sınırlı sayıda çıkarılmış ve içerisinde 10 gr ürün var yani orjinal boy orgasm allığı içeriyor zaten. Nars orgasm pembe-şeftali tonlarında, pembeliği baskın, ışıltılı bir allık... Işıltıları asla abartılı değil, kontrollü ve hafif bir uygulamayla bence günlük kullanıma da uygun, yoğun pigmentli ve benim her tene çok yakıştırdığım allığım. 


Yine çok konuştun, dediğinizi duyar gibiyim. Lafı daha fazla uzatmadan çekilişe nasıl katılacağınızı açıklıyorum.

Benim bu çekilişimin ve bundan sonra yapacağım tüm çekilişlerin katılım şartı olmayacak. Sadece belli tarih aralıkları belirleyeceğim. Biliyorum, blog çekilişleri, bloğu daha çok kişiye duyurmak, takipçi sayılarını arttırmak için yapılıyor genellikle. Ancak, sırf çekiliş yapıyorum diye, bloğumun hiç okunmadan, umursanmadan takibe alınmasının benim için bir anlamı yok. Beni gerçekten okuyan, arada sırada da olsa buraya uğrayan insanlar olsun, bana yeter! Bu bloğu hep içtenlikle ve dürüst düşüncelerimle yazıyorum, kızdırdıklarım olduysa affola ancak bu konuda samimi düşüncem bu. 

Bloğumu takip eden ve edecek olan arkadaşlarımın, ocak ayından itibaren 15 Mayıs 2016 tarihine kadar yaptıkları her yorum bir çekiliş hakkı olacak. Fakat yurt dışına gönderim yapamayacağım. 

İsterdim ki, her birinize birer allık paleti gönderebilecek bütçem olsun.

Hepinize tek tek teşekkür ediyorum ve sevgilerimi yolluyorum. 

Not: Gonca random.org için bana yardım edersin, değil mi?

Not2: Yanlış anlaşılmalar olmasın diye tekrar not düşüyorum. Bu yazıya değil, Ocak ayından 15 Mayıs'a kadar olan tüm yazılarımdaki yorumları esas alacağım. Çift yapılan yorumlar ve konu dışı olan yorumları dikkate almayacağım. Bu çekiliş, beni okuyan, değer veren arkadaşlarıma bir teşekkür hediyesi... Tüm çekilişlerim de böyle olacak. Örneğin, 15 Mayıs sonrasındaki yorumlarınız ikinci çekilişime dahil olacak gibi... Sevgilerimle...

193 yorum:

  1. Oleee süper ama yorum işlerinde en iddialıların başını Ruh ikizim çekiyor :)))
    NEyse kapışalım bakalım...
    altın kitabına nasıl kıydın blana k!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen zorlarsın baya Korefenomeni :) En sevdiğim Altın Kitabım işte, en sevdiğim yazar... Okuyan benim kadar sever umarım :)

      Sil
    2. Zorlayayım da şansım var mı acep Blana K! boşa heveslendirme, kürek çekmesi kolay mı güçsüz kollarla :)))
      Senden geçti ise oh ooo yani vardır bir kerameti :)))

      Sil
    3. Senin mi kolların güçsüz :) Ben ne yapayım o zaman :)
      Çok kerametli bir yazar Wilbur benden söylemesi :)

      Sil
    4. Evet tabii, çıt kırım bişi gördün yaaa :)))
      azcık bulaşsın bana da :)))

      Sil
    5. Ehehe ufak tefek olabiliriz ama bu yapabileceklerimizi etkilemez Korefenomeni :) Serde tembellik olmasa...

      Sil
    6. hep bize köstek yaaa tembellik ya değilse oh oooo :)))

      Sil
    7. Bak bak sohbet ayağına çekilişe yorum sıkıştırmalar :P Hiç yakışmıyor Fenom hiç :P heheh.. Geldi yorum canavarı :)
      Yaf Blana makyaj yazmasa benden yer bulamazsın da :P Oradan yırtıyor benden :P

      Sil
    8. hile hurdaya başvuruyorum paso da, kül yutmuyor Blana K! :)))
      Bizim zayıf noktamız make up yahu :))

      Sil
    9. Bak şimdi, make up yazıyorum diye hor mu görülüyorum :p

      Sil
    10. biz anlamıyoruz diye homurdanıyoruz, olur mu öyle şey :)))

      Sil
  2. Allığı hiç kullanmadım ama biliyorum yorumlardan, kitabı da hiç duymamıştım hadi bakalım herkese bol şanslar çekilişin hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun kırmızı rujum. Bol katılımlı olsun inşallah. Ne güzel ve anlamlı hediyeler bunlar böyle... İnşallah değer bilen birine gider:)
    Ocaktan Mayısa yorumlar bayağı çok olacak Blacığım, Allah kolaylık versin :)
    Şimdiden 111 olmuşsun bile. Maşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim İstanbul Hanımefendisi :) Şimdiden çalışmaya başlayacağım, yavaş yavaş :) Bu arada bir sonraki yazımda sana bir sürprizim var :)

      Sil
    2. Aaa merak ettim, şimdiden teşekkür ederim.
      Merakla bekliyorum ;)

      Sil
    3. Neden hanıma bu torpil anlamadım yahu!!! hııh küserim hee :))

      Sil
    4. Adı üzerinde hanım bir insan kendisi, bizim gibi muzur değil :) Küsme küsme severim seni Korefenomeni :))

      Sil
    5. ayy bunun üzerine bişi diyemem hakikaten, can evimden vurdun şu an :)))

      Sil
    6. Bir defa Hanımım'ın da muzurlukları var ben gördüm :P (kıskanç ikilinin ikincisi geldi :P) Ya ama işte konu Hanımım olunca fazla üsteleyemiyorum Hanımım da Hanımım ona laf yok (bir tek biz edebiliriz :P)

      Sil
    7. Ayrımcılığa hayır ama bana yapılırsa eywalllah hihihi :)))

      Sil
    8. Hanım bikere hiç muzurluk yapmaz, o bizim gibi değil. Yaptıysa da bir sebebi vardır :p Ayrımcılığa ben karşı değilim, hiç bilenle bilmeyen bir olur mu?! :)

      Sil
    9. Olmaz olmaz, ayrımcılık yapılsın bana ahahaha :)))

      Sil
    10. Hahhahaa Fenom dışı ayrımcılığa karşıyız biz :P

      Sil
    11. heh işte doğru söz "nokta" :)))

      Sil
    12. Ay ben yokken burada ne olmuş :) Hanımlar da arada espri yapar efendim, kötü sözler ağzımızdan çıkmadığına göre sorun yok :)
      Bu arada yapmayın etmeyin, Kırmızı rujum bu kadar yorumu nasıl sayacak da, çekiliş hakkı verecek. EL insaf yahu :)

      Sil
    13. o kaşındı ama napalımm hanımım! :)))

      Sil
    14. HANIMIM :D Ben bu yorumlarını daha çok sevdim hep böyle ol :)
      Ve önce Blana başlattı! Madem yorum diyor -ki o işte çok iyiyiz- haydi bakalım :D

      Sil
  4. Hayırlı olsun çekilişin Blana'm :))
    Ayrıca şartlarında çok mantıklı geldi bana, güzel düşünmüşsün canım.
    Hepimize bol şans olsun o zaman :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Açelya, düşüncemi beğenmene de çok sevindim :) Bol şans canım benim :)

      Sil
  5. Çekiliş konusunda haklısın bence de ama şu kısmı ayırıyor bence çekiliş sebebiyle bile olsa sonralarda kalan olacaktır eminim. İçeriğine de bakarlar hem bakınca da zaten kalma isteği gelicektir :))
    Hiç çekiliş yaptım mı yapmadım :)) düşüncem bu yönde sadece :))
    Hayırlı olsun çekilişinn :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İltifatın için çok teşekkür ederim, mutlu oldum :)

      Sil
  6. Allığı ne yapacağım ki, girmeyeyim bari derken, zaten her yorum bir çekiliş hakkı demişsiniz, genelde yorum bıraktığım için katılmış olacağım, çıkarsa eşime hediye ederim artık, hayırlı olsun çekilişiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adam Mutlu, kitap da var :) Okursun sen, seversin :) Bol şans dilerim, çok teşekkürler :)

      Sil
    2. Eşler ne güne duruyor Adam Mutlu ;)

      Sil
  7. bende varımmmmm :))) sevgiler....

    YanıtlaSil
  8. Sen hediyeleri vermesen de olur ben seni gene severek okurum ki :*
    Tatlı tatlı kiminle sohbetleşcem ben hem dimi ıma :)) Galp ben <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy canımsın sen Gözde :) Bitmesin tatlı sohbetlerimiz :) Kalp <3

      Sil
    2. Seviyorum ben seni :)) sen olmasan ben nasıl başka bloglar da senin yorumunun altına yorum yazcam ki :D sana öpücüklü emojiler yolluyorum ^.^

      Sil
    3. Ben de seni seviyorum <3 < 3

      Sil
    4. eee tabi iki nokta üst üste parantez gitmez Blana K!ya ona emojiler yakışır tabii, fakir mi komuşu kızı!!! :))))

      Sil
    5. Komşum ya :)) sana da kalpler gönderiyorum 💓

      Sil
    6. Gönder tabii asıl zengin insan benim yanii :)) Koriş yaa çok seviyorum Gözde!!!

      Sil
    7. Şşşş... Komşum! Neler oluyor burada?? Aşkımız yalan mıydı??? Bu ne yahu her taraf kalp! Fenom da karışmış! Ben niye geç kalmışım?? Olmamış!!!

      Sil
    8. Sen uyurken döndü bu dolaplar ki Dağınık!!! zzzzzz

      Sil
    9. Şimdi de ben uyurken kaçırmışım hep :)) Feno hep aklımı çeldi :P Bu arada Koriş dedin ben bi pısır pısır güldüm :D Buda o zaman Atakan ile güzel annesine gelsin 💞💞 duple ekstra

      Sil
    10. Gözde!!! sen bu emojilerle hep zengin girişi yapıyorsun, yakışır yakışır :)))

      Sil
    11. hahah öyle mi oldu komşu :)) yalnız sende bana yorumlarla bonusları topluyorsun gibi geldi ni dersin 🙊

      Sil
    12. eee herhalde olcak o kadar :)))

      Sil
    13. Gerçekten ne uyumuşum yahu :D Gece insanları sizi! Gidin yatın yaf :)
      Hahaaha komiksiniz yahu :D Komşum ne güzelmiş o duple ekstra :D Aldım kabul ettim hemen!

      Sil
  9. ve geldim :) şimdi geliyorum dedim ya orada . a ne şanslıyım yahu çekiliş postuna gelmişim :)
    şartsız şurtsuz ne tatlı çekilişmiş bu ama:) samimi bir şekilde düşüncelerini dile getirmişsin ve de haklısın canım. bu arada ürünler çok güzel.
    bolca görüşmek dileğiyle sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) Bol bol görüşmek üzere...

      Sil
  10. Merhaba bloğuna yeni üye oldum.
    Postları takipteyim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) Ben de ziyaretinize geliyorum :) Sevgiler

      Sil
  11. bende aynen sizin gibi düşüncelere kapıldım ama inşalla başarı oluruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence olacağız, en azından böylesinin daha anlamlı olduğunu düşünüyorum :) Bu arada hoşgeldiniz :)

      Sil
  12. Çekilişiniz hayırlı olsun :) bol başarı ve takipçiler dilerim
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Ne tatlısın! Hem harika hediyeler seçmişsin, hem de şart olarak belirlediğin şey bence de çok çok mantıklı ve hoş! Hayırlı olsun o zaman :) Şanslı olmak umuduyla, teşekkürler, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak çok teşekkür ederim güzel sözlerin için :) Bol şans dilerim. Sevgilerimle...

      Sil
  14. Merhaba;
    Deep sağolsun sayesinde sayfanızı keşfettim ...
    Görüşebilmek dileğiyle ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) Ben de geliyorum size :) Görüşmek üzere :)

      Sil
  15. Nice 100'lere olsun ve hatta benim gibi nice daimi okuyucuların olsun.. (yenilerden olabilirim ama tutunca bırakmayanlardanım ben!):))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen hiç bırakma Akela! Çok çok teşekkürler...

      Sil
  16. Canım benim, girdiği her yere neşe katan arkadaşım, çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  17. merhabalar,blogunuzu gördüm ee yemek kadar güzellikte dikkatimi çekiyor ve severek takibe aldım sayfanızı, bende beklerim, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) Ben ziyaret ettim bile sizi, şahane tarifleriniz var :)

      Sil
  18. Düşüncenize bayıldım çok mantıklı bir konuya değinmişsiniz. Ben sizi severek takip ediyorum ve cidden cok beğeniyorum. İnsallah ben kazanırımm cok istediğim bir üründü.. Herkese basarılarrr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağla çok çok teşekkür ederim, ben de seni çok severek ve beğenerek izliyorum :) Bol şans dilerim :)

      Sil
  19. Hayırlı olsun. Daha nice 100 ler 1000 ler 10000 ler görün inşallah. Çekilişinizde hayırlı olsun. Şanslı olan kazansın. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Funda Hanım, çok zarifsiniz :)

      Sil
  20. Canım random.org çok basit endişelenme siteye girip katılımcı sayıni yazıyorsun ve o içinden bir sayıyı ekranda gösteriyor ve kazanan senin o sıradaki katılımcin oluyor. Sürprizlere bayılırım. Seninle aynı duyguları hissetmişim. 15 oldugumdaki sevinci ve iste bugün de katılan var deyip 100, 200,300 , 500 derken 1000i geçmek bi mutluluk bi mutluluk verdi6 bana anlatamam. Şimdi biraz alıştım sanırım artık saymıyorum ;-) nice 100lere 1000lere canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nilgün Hanım, gerçekten her yeni bir kişiyi tanımak, yeni bir yorum okumak çok heyecanlandırıyor ve mutlu ediyor beni :) random.org bilgisi için de çok teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Bu arada bir yenisini daha öğrendim. wmaraci çekiliş yaz google a daha kolay çekiliş sonuçlandırılıyor

      Sil
    3. Bu arada bir yenisini daha öğrendim. wmaraci çekiliş yaz google a daha kolay çekiliş sonuçlandırılıyor

      Sil
  21. hımmmm bunu da duyurayım bi ara, çekilişlere katılmasam da destekliyom kiii :)

    YanıtlaSil
  22. Vallaha şartlar konusunda çok doğru bir karar vermişsiniz. Sadece takipçi arttırmak için yapmamanız çok hoş. Nars ın bu allığını da çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz... :)
      Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için, gerçekten de okunmak asıl önemli olan. Ben de takip ettiğim tüm arkadaşlarımı mutlaka okurum, yorum yaparım. Nars'ın allığı en sevdiğim... Bu arada, soyadlarımız aynı :))

      Sil
  23. Ayy benim canım arkadaşım çekilişmi yapmış hayırlı uğurlu bolll katılımlı olsun inşallah canım benim :) Senin için önemli olan sadece keyif alarak yazmak ve aynı keyfi okurlarına hissettirmek bunu çok iyi biliyorum canım. Yeni açtım pc anca görüyorum nasıl heyecanlandım bilsen ilk çekilişimi başlattığım ana gittim resmen :) Şart konusuna yeni bir soluk getirmişsin, umarım zorlanmazsın canım sanki biraz zorlayacakmış seni gibi geldi ama sen karar verdiysen vardır bildiğin üstesinden gelirsin :) Ve elbetteki yardımcı olucam random.org konusunda sen onu hiç düşünme sandığından da basit kolayca hallederiz..Canım arkadaşım tekrar hayırlı olsun ve nice yüzlere,binlere inşallah hep birlikte :) <3 <3 (kopamadım bir türlü:D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, nasıl duygulandırdın beni :) Gerçekten çok heyecanlıyım. Benim için yazmak ve okuyanlara da yazarken aldığım keyfi yansıtmak önemli sadece, biliyorsun zaten. O yüzden çekiliş koşullarını da bu şekilde belirledim. Şimdiden saymaya başlayacağım vakit buldukça :) Çok teşekkür ederim güzel arkadaşım, en başından bugüne kadar yanımda olduğun için, güzel kalbini esirgemediğin için ve tüm desteğin için <3 <3 <3

      Sil
  24. Ama kırmızı ruj yok bu çekilişte:))) Bloguna her girdiğimde su kırmızı ruj hikayen geliyor aklıma..bol katılımlı öksüz. Az olsun öz olsun...benimde şansım bol olsun. Dağınık varken bize kalmaz feno haklı....:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aha yine kulağım çınlamış :D Ne yazdığımı gördünüz yahu :P Ağzım var klavyem yok :P ehehehe..

      Sil
    2. kırmızı rujlar en çok Blana!ya yakıştığı için koymamış, pinti yaa, belki 200 olunca takipçi seni kırmaz anne güncesi!! :)))
      Bana hak veren insan sevgiler sana!!!

      Sil
    3. Vallahi bravo Anne Güncesi! Fark ettin kırmızı ruju :) Aslında çok düşündüm, ama allık daha anlamlı geldi. Bir dahakine olur belki :)

      Sil
    4. 200 olmaz Korefenomeni bence :) Hem ne pintiliğimi gördün yaa :)

      Sil
    5. olmaz diye bişi yok benim bilem kaç olmuş şoklardayım, hey gidi hey...

      Sil
  25. Yaaa bol katılımlı olsun demek istemiştim. Akıllı telefonun akılsızlıkları. Neyse bahaneyle bir yorum daha oldu. Arada bir girer çıkarım artık, yorum bırakırım..
    Şeyy "birine bakıp çıkacaktım" bahanesiyle....:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha :D Evet Güncem ben de gördüm senin klavyenin azizliği :)
      Şşş yorum kalabalığı yapmayın bakayım :P
      Ben yine tekne çimen seçmeye başladım çenem düşmüş demek ki! :)

      Sil
    2. O klavye sorunu bende de vardı, o özelliği kapattırdım :) Ben anladım seni Anne Güncesi

      Sil
    3. Sen hala orda mısın dağınık! Ben ise kano limuzin karavan seçiyorum ��

      Sil
    4. Öyle yazınca herkes anlamıo Fenom ;P bak herkes seçmiyormuş :D herhalde bizim zekadan da emin olamıyorsa ahahhaha :D

      Sil
    5. Gerçekten bi haber olanlar var, acep garazi bize mi 😀😀😀😀 Google de çekiliş yapacak galiba bizim yorumları saymakta güçlük çekince bu yönteme başvurmuş olabilir😁

      Sil
  26. deeptone dan güzel etkinliğiniz linkinden geldim sonra baktım çekiliş varmış aa dedim neden olmasın. Blog adınıza ben de bayıldıım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Çok teşekkür ederim beğendiğiniz için :)

      Sil
  27. BLANAAAA!!!
    Yayınını dün gördüm ama yetişemedim, dedim rahat rahat bakayım ne yapmış tatlı arkadaşım!
    Ve gördüm ki gerçekten de çok tatlı bir arkadaşmışsın sen :))) GÖNLÜ ZENGİN İNSAN!

    Tamamen aynı şeyi düşünüyorum! Şanslıyım ki ziyaretime gelenler hep samimi hep vefalı, inanılmaz keyifli bir ortamımız var :) Önemli olan da o bence! İnsanın gönlünden gelmesi, keyif alması!
    Ben de çekiliş yapsam yorumlardan gideceğim :) Hatta yorum değil kelimelerden bile gidebilirim :P

    Yorum yazmayı seviyorum, çünkü yorum almayı çok seviyorum :) Hele ki yazının okunduğunu belirten yorumlar! O yüzden hem yorum yazmaya hem de tüm düşüncelerimi yazmaya özen gösteriyorum. Hatta sizin gibi dostlarıma yazarken duramayıp yorumlara da laf yetiştiriyorum :D
    Çok şanslıyım çok gerçekten her yorumum ayrı güzel! Tüm can arkadaşlarıma da canı gönülden aynı dileklerde bulunuyorum :)

    Ve her yayınınızda her kararınızda "evet" diyorum "doğru tahmin etmişim!"
    GÜZEL YÜREKLİLER :)

    Riv şu ara kayıp ama o da aynı senin gibi yapmıştı. Hiç katılma zorunluluğu olmadan yorumlardan çekiliş yapıp hediye göndermişti :)

    Seviyorum sizleri!

    ÇEKİLİŞİN HAYIRLI UĞURLU OLSUN, SAMİMİ VEFALI TAKİPÇİLERİN BOL BOL OLSUN YORUMLARA YETİŞEME! VE SEVEREK KULLANACAK KİŞİLERE ULAŞSIN İNŞALLAH :)

    ÖPÜCÜKLER, SEVGİLER HERKESE (Sevgi Kelebeği o günkü uçuşunu tamamlamış... işinin başına dönmek üzereydi... Birden çok fazla sevgi dolduğunu farkedip gözlerindeki nemi temizleyerek yoluna devam etti... Ne içirdiniz yahu bana hangi ara bu hale geldim :S)

    YanıtlaSil
  28. Not: Yorum sayfanın yarısını kapladı :D ahahah hacimsel çekiliş de talep ediyorum :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hediyeyi kırışalım bari :))) Dağınık!!! gözünü karartmışsın belli :)))
      "Yorumunu çok beğendim, güzel yazmışsın..." ahahaha nasıl?

      Sil
    2. Dağınık Anne, ya hem güldürdün hem ağlattın beni :) Siz güzelsiniz bi kere, bu bloğu açmasaydım tanıyamayacaktım. En büyük kazancım bu :)

      Sil
    3. Hacimsel hediye veremiyorum, Korefenomeni de hile hurdaya başvurmaya çalıştı ama adaletten sapmayacağım. Aşağıya saçma yorum yazan Boraman da çekilişe dahil değil :) Adalet adalet adalet... :D

      Sil
    4. Ahhahaaha ya ne eğlendim ;D Fenom kaç kaç yakalandık!!!

      Sil
    5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    6. Şimdi ben size bir gerçeği dile getireceğim kardeşlerimmmm.😮Dün itibariyle 2016 nın ikinci çekilişini kazanmış bulunmaktayım💃💃💃💃💓💓💓💓Yani bu yıl benim yılım😎😎😎Sizlerin beni canı gönülden kutladığınızı hissedebiliyorum(evren bana diyor ki kıskançlıklarından saçlarını başlarını yoluyorlar😋😡😱)Acaba diyorum ki,çekilişten çekildiğinizi siz mi duyurursunuz ,yoksa ben mi😜

      Sil
    7. kıskançlık bizzz, o ne ki? hiç bilmeyiz zehra karabacak! :))) şansın daim olsun, biz kartları açık oynarız ;) bakalım neler olacak???

      Sil
    8. ama aynı yorumları çift dikiş gidiyorsun zehra karabacak! ne iş :)) Blana K! diskalifiye olsun hahahah :)))

      Sil
    9. ahahahahha Zehra Karabacak :D
      Senin yorumlara nasıl abone olabiliyoruz :D

      Sil
  29. harikaaaa!! bu arada blogunu yeni keşfettim ne tatliş blogmuş bu öylee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :))

      Sil
    2. poşet!cimm nasıl yeni yaa, kitaplara gömülünce kaçırdın galiba :))

      Sil
  30. bence bu da yorumdan sayılır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayılmaz, sen çekilişe katılmıyorsun bikere zaten :)

      Sil
    2. Niyekine???şahıs aileden mi?şirketten mi?😵

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  31. Kırmızı rujlu,tatlı kardeş👄Söyle o katılımcı kardeş ve ablalara(özellikle kfenomene)dağılsınlar. Ben geldim😎Hele de bugünlerde şansım bol, elim açıkken kimsenin şansı yok bşa hayale kapılmasınlar😈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte geldim burdayım,ben bu işte ustayım💪😄😌😽

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Hoşgeldiniz, baya neşeli geldiniz ne iyi ettiniz :) Korefenomeni'ne meydan okunması ayrı hoşuma gitti tabii :)

      Sil
    4. Ahhahaha Fenom rakip çıktı sana :D zehraaaa :))) sen tam bizlikmişsin ya gelsene bize deee :D çok güldüm :))
      Blana çok kibar cevap vermiş ama kibar arkadaşım benim :)))

      Sil
    5. Kibarımdır :) Korefenomeni'ne sıkı rakip hem de :)

      Sil
    6. Valla yaa, açık açık meydan okumalar falan, yüzüme söylesin :))) Zehra Karabacak! hadi bakalım.... yorumları çiftlemekle olmaz bu iş heee :))) dikalifiye olursun söliiim, şikayetim var haniii :)))

      Sil
  32. Kırmızı rujlu,tatlı kardeş👄Söyle o katılımcı kardeş ve ablalara(özellikle kfenomene)dağılsınlar. Ben geldim😎Hele de bugünlerde şansım bol, elim açıkken kimsenin şansı yok bşa hayale kapılmasınlar😈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam Zehra ikişer ikişer yayımlayıp hile yapıyor lütfen bu tuzağa düşmeyelim :D

      Sil
    2. Yanlışlıkla çift yapılan yorumlar sayılmaz, çok dikkatliyim Dağınık Anne :)

      Sil
  33. Ama sende küçücük,saf kardeşlerime anne şevkatiyle yaklaşıp onları sarıp sarmalayıp şansını arttırmaya çalışıyon annecim😵😘Bu şike değil de nedir ?sayın yönetici(burada kırmızı rujunu sürmüş,süslenmiş,püslenmiş tatlı kardeşe sesleniyom)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruh ikizim anaçtır, adaletsizliğe hayır diyor, iyi de ediyor... yöneticiye samimi yaklaşımlar, iltifatlar nedir? zehraaaa!!! yandın sen heee :))))

      Sil
    2. Hahahahaha yemişiz lafı baksana Fenom :D
      Analar candır sayılmaz :P Analar az çekilsin, yarımşar da 5 çekilsin demişler :P

      Sil
    3. Ahahahaha o yemekle ilgili değil miydi Dağınık Anne :D

      Sil
    4. Şşşş Blana çaktırma, günümüze uyarladım :P

      Sil
    5. :D aramızda kalsın o zaman :))

      Sil
    6. Kalsın, ben anlamadım zati 😂😂😂😂

      Sil
  34. Tlf gönderileri çift geliyor.Valla kasıt yok😤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben anlamam mimlendin, elime de koz verdin zehra karabacak!! ;)

      Sil
  35. Şartlı şurtlu çekilişlerden nefret ediyorum. Beni twitter'da takip etse ne etmese ne? Burada amaç bir şeyleri kutlamak ve paylaşmaktır, reklam yapmak değil. Yazdıklarınıza kıymet veren nice insanlara ulaşmanız dileğiyle, kutluyorum ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, anlaşılmak çok güzel... Tıpkı sizin gibi düşünüyorum ben de :)

      Sil
  36. Wilbur smith i ben de çok severim ^.^

    YanıtlaSil
  37. deeptone sayesinde haberdarım ve sizi izlemekyetim. Ben de beklerim, öykü, anı, deneme, gazei ve köşe yazılarım ile yalnızca benim çektiğim fotoğraflardan oluşan blogum www.acemidemirci.blogspot.com.tr adresine. Hüdaydalı selamlarımla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz...
      Hemen geliyorum ziyaretinize :)
      Görüşmek üzere...

      Sil
  38. Sevgili blana ben 3-4 gün önce takibe başlamıştım seni ama nasıl atlamışım bu çekilişi anlamadım ki :) hem de en çok sevdiğim çekiliş kitap çekilişi. Neyse yetiştim galiba benide al bende varım. Bu arada adaşım Zehra'ya katılıyorum sevgili su'nun çekilişinde kazanmış 2 Zehra olarak bu çekilişide kimseye bırakmayız değilmi adaşım :). Senide ayrıca kutluyorum Zehra adaşım. Hem ben vefalıyımdır yani öyle ceee eee deyip gitmem sık sık yetişebildiğim kadarıyla gelirim, okurum, böyle uzuuunn yorumlar bırakır giderim. G+1 mide unutmam yanii :)). Dağınığım bilir :). Hiç bir çıkar gözetmem :)) Şu anda cezalıyım (sanırım artık sağır sultan bile duydu. Duysun bu da benim intikamım ki google den :) hihihi ) neyse cezalı olmasam paylaşırdım da ama neyse bi dur az kaldı bitince paylaşçam söz. Bu arada beni bi aydınlatın bilenler ben cahile bi anlatsın :) şimdi bu yorum kadar çekiliş hakkı hep bütün yayınlar için mi geçerli? Yoksa bu yayına yapılan yorumlar için mi geçerli? Hadi aydınlatın beni bak ona göre yorum yapıcam. Daha uzatabilirim isterseniz :). Dağınığın yorumundan daha uzun olursa daha fazla hacimsel çekilş hakkı isterim buda böyle biline :). Bana bir an önce cevap verin ona göre 10 - 20 neyse artık yorum bırakayım. Ayy neyse bi durayım artık sonra kontrole gelirim hepinizi çok seviyorum. Sevgilerimle. ( buda mektup gibi mi oldu sanki? :))) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zehra, süpersin :) Bu konuya yazılan yorumlar değil ocak ayından mayıs 15 e kadar yayınladığım tüm yazılarımdaki yorumları dikkate alacağım. Yani aslında beni okuyan, izleyen, bloğuma gerçekten değer veren arkadaşlarıma teşekkür hediyesi bu. Ve tüm çekilişlerim böyle olacak.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Hehehe.Adaşım da gelmiş.Bahsettiğim çekilişin iki talihlisi vardı.Biri ben ,diğeri de Zehra Ertuğru😂😂😂😂Yani diyeceğim o ki "Fenomen sen şimdiden gönül rızanla çekilişten vazgeç istersen".Sona varmadan son çıkış.İlahi adalet geliyorum diyor haberin olsun😎😎😎(Ayrıca o kırmızı rujun hiç kimse de bu kadar güzel durduğunu ve yakıştığını da görmedim sayın yönetici💓😇🌹)

      Sil
    4. Hmmmm gelcem dedim geldim sözümü tuttum :) ama şimdi bu ocak ayından itibaren kısmı karışık olmuş biraz :) geriye dönüş zor biraz şimdide ben zaten hep ileriye bakarım :) o zaman bu günden itibaren hergün bir çekilş hekkı koy sepete blana hergün burdayım artık :))))

      Sil
    5. Fenomeni yabana atmayın, görücez Zehralar sizi 😂 bakıyorum ikincileri silmişsin ama iz kalmış 😉

      Sil
    6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    7. Su da yürür iz bırakmayız fenom😎😎😎

      Sil
    8. Su da yürür iz bırakmayız fenom😎😎😎

      Sil
    9. Emin misin Zehra😂😂😂 izleri takip ediyorum ben 😁

      Sil
    10. Hahahaha ya ne muhabbet olmuş burda :D zehralar sizi ayırabilmek lazım, zehra ertuğru sen 'kıymetlimis' olarak devam edeceksin hayatına :D zehra karabacak için de güzel bir isim bulalım :) hmmm yoksa sadece zehra mı desek nasılsa ertuğru kıymetlimis :D
      Evet kıymetlimis paylaşır, yazar, dolu dolu yazar ben şahidim!!
      Benim yayına gidemedim daha biraz kalabalıklaşmış başlayınca bitiremicem usul usul yaklaşıyorum ;P

      Şanslı zehralar sizi :)

      Sil
    11. Bitirim Zehra dedin yaaa 😂😂😂😂 cuk oldu 😉

      Sil
  39. Sevgili blana ben 3-4 gün önce takibe başlamıştım seni ama nasıl atlamışım bu çekilişi anlamadım ki :) hem de en çok sevdiğim çekiliş kitap çekilişi. Neyse yetiştim galiba benide al bende varım. Bu arada adaşım Zehra'ya katılıyorum sevgili su'nun çekilişinde kazanmış 2 Zehra olarak bu çekilişide kimseye bırakmayız değilmi adaşım :). Senide ayrıca kutluyorum Zehra adaşım. Hem ben vefalıyımdır yani öyle ceee eee deyip gitmem sık sık yetişebildiğim kadarıyla gelirim, okurum, böyle uzuuunn yorumlar bırakır giderim. G+1 mide unutmam yanii :)). Dağınığım bilir :). Hiç bir çıkar gözetmem :)) Şu anda cezalıyım (sanırım artık sağır sultan bile duydu. Duysun bu da benim intikamım ki google den :) hihihi ) neyse cezalı olmasam paylaşırdım da ama neyse bi dur az kaldı bitince paylaşçam söz. Bu arada beni bi aydınlatın bilenler ben cahile bi anlatsın :) şimdi bu yorum kadar çekiliş hakkı hep bütün yayınlar için mi geçerli? Yoksa bu yayına yapılan yorumlar için mi geçerli? Hadi aydınlatın beni bak ona göre yorum yapıcam. Daha uzatabilirim isterseniz :). Dağınığın yorumundan daha uzun olursa daha fazla hacimsel çekilş hakkı isterim buda böyle biline :). Bana bir an önce cevap verin ona göre 10 - 20 neyse artık yorum bırakayım. Ayy neyse bi durayım artık sonra kontrole gelirim hepinizi çok seviyorum. Sevgilerimle. ( buda mektup gibi mi oldu sanki? :))) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ZEHRA :D NERDESİN SEN GELDİN Mİ?????
      Beni geçemedin hacimde ha gayret :P
      Hepsi dahil hepsi ocaktan :)

      Sil
    2. Sevgili annecim ,seslendiğin Zehra hangisi ben miyim??Bensem sen nerde ben ordayım.Biliyorum ki Fenomla ilişkiniz Gözde yüzünden sallantıda (kalpler felan).Sen merak etme omzum ağlamak için daima senin 💕💕🙋

      Sil
    3. Bi fırsatçılık hallere bak hele 😁😁😁😁

      Sil
    4. Fenom bırak anneciğimin peşini😡Onun benim gibi akıllı,uslu,söz dinleyen,dedikodu yapmayan(cahilin gazetesin de gördük marifetlerini)bir EVLADA(yani bana )ihtiyacı var😌😌

      Sil
    5. Fenom bırak anneciğimin peşini😡Onun benim gibi akıllı,uslu,söz dinleyen,dedikodu yapmayan(cahilin gazetesin de gördük marifetlerini)bir EVLADA(yani bana )ihtiyacı var😌😌

      Sil
    6. Ahahahaa bitirim şey seni, o bensiz ben onsuz olmaz ki 😂😂😂😂

      Sil
    7. Hahaahaha Bitiriö yukarıdaki Zehra sensin de buradaki Kıymetlimis Zehra kayboldu o ;D
      Ama omuz olayını dikkate alıyorum çünkü dediğin gibi arkamdan iş çevirmişler, 2 yorumda bunlar sıkı fıkılaşmış beni saf dışı bırakmışlar, alayım ben o omzu gel ;D akıllı, uslu, dedikodu yapmayan (?!) omzu ;D ahahahan
      Ruh ikizimi satamadım ama bir çaresini bulcaz elbet ;P

      Sil
    8. Ahahaa hain planlar. . Entrikalar... hiç yakışıyor mu küstüm 😂😂😂

      Sil
    9. Küsüşündeki gülen suratı seveyim senin :D

      Sil
  40. Sayın kırmızının en güzelini sürmüş(aslında rujun güzelliği değil taşıyanın marfeti)hoş mu hoş yönetici,ben şimdi tekrar adaşım paylaşamadığı için onun yerine gfc de paylaştım.Nasıl olsa isimlerde aynı olur dimi😇💓💐😘👏💝🍬🍭

    YanıtlaSil
  41. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  42. Zehracımm (ayy gene yankı yaptı gibi oldu :)) ) çok teşekkür ediyorum benim içinde paylaşmış olmana valla bu zehralar çok iyi zaten yaa :)))

    YanıtlaSil
  43. Zehracımm (ayy gene yankı yaptı gibi oldu :)) ) çok teşekkür ediyorum benim içinde paylaşmış olmana valla bu zehralar çok iyi zaten yaa :)))

    YanıtlaSil
  44. Yillar önce okumustum çok güzel bir kitaptir. Katilanlara bol sans sana da bol bol yeni takipçiler dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap şahane gerçekten, gerçi Wilbur'un sevmediğim kitabı yok :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  45. bol katılımlı olsun inşallah severek takipteyim sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ben de keyifle takip ediyorum sizi :))

      Sil
  46. Çekilişi çok samimi buldum. Her blogger okunmak ve yorumlanmak ister. Okuyucun ve takipçin bol olsun. Katıldım. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hoşgeldiniz :)

      Sil
    2. Neşeli ben kazananazsam ,ki bu ihtimal düşük ama gönlüm senden yana💕💕💕

      Sil
  47. Şimdi ben bu çekişlişe bir şekilde dahil olurum lakin o makyaj malzemeleri bana çıkarsa çok kötü söz olur yeminlen :) Ama Wilbur Smith dıyorsun beni benden alıyorsun Blana K :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehe Cahil Okur sana çıkarsa da yapacak bir şey yok, bir "Pretty Woman" vardır illaki, hediye edersin :)) Wilbur'u da okursun ne güzel :)

      Sil
  48. Bak Cahil kardeş,eğer çekiliş sana çıkarsa(zor bir ihtimal ben varken ama neyse) sen o makyaj malzemelerini de al .senin çekilişi ben kazanacam ya hediyenle bana gönder .Aramız da.😉

    YanıtlaSil
  49. Bak Cahil kardeş,eğer çekiliş sana çıkarsa(zor bir ihtimal ben varken ama neyse) sen o makyaj malzemelerini de al .senin çekilişi ben kazanacam ya hediyenle bana gönder .Aramız da.😉

    YanıtlaSil
  50. Cahil yaaa olmaz, blana k ile gorusuyoruz biz makyaj malzemeleriniye göndermeniz sana ahahaaa ama Zehraya da gitmesin hani 😁😁😁 Zehra tüm çekilişleri parselliyorsun bakıyorum da 😉

    YanıtlaSil
  51. Kız dağınık burayıda dağıtmışsın. İsin gücün yok mu senin yaaa...feno da öyle. Bunlar varken bize kalmaz ki yaaa;)))
    Neyse bi bakayım dedim ne var ne yok, kim girmiş çıkmış:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anaaaam Günceye yakalandık yine ;D
      Senle bu ara çift dikiş gidiyoruz tek yürek olduk ahahaha :D birlikten kuvvet doğarmış devam :)

      Sil
    2. Anne Güncesi iyi ki varsın, toparlarsın sen bizi :) Yoksa halimiz harap :)

      Sil
    3. Eeee blog alemi bizden sorulur anne güncesi! lütfeeeennn :) Bize destursuz girişler yakışır :)))

      Sil
  52. son yazımı görsene amaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa deep sen çekilişlere katılmıyon sözde ama,hepsinde de yorumun var.Bu ne iş ben anlamadım😵Eğer katılmıyorsan benim adımla yorum yaparmısın?Hani boşa gitmesin ,ondan ötrü😉😉😉

      Sil
    2. :) hihi şirineee :)

      Sil
  53. Yazını çok sevdim, çok içten ^-^ Bu aralar buralarda yoktum ama bloğunu,temanı seviyorum çok hoşuma gidiyor ^-^ Yazılarının devamını ve bol içten takipçilerin olması dileğiyle ^-^, bu arada çekiliş için teşekkürler :*

    YanıtlaSil
  54. Çok sevinçlerine tanık olalım. Sevinçlerimize tanık olasın :) Kutlarım seni. Çok sevgiler Blana :)

    YanıtlaSil
  55. Gördüm ki buralarda ben yokken ardımdan çok sallanmış. Çekilişe katılma çekimserliğimi kaldırıyorum ve çekilişteyim. Kitap benim olacak, allığı kim isterse alabilir. Bende şeftali tonları iyi durmaz zaten :D

    YanıtlaSil
  56. Bize şans kalmamış. Korefenomeni kazanır bunu

    YanıtlaSil
  57. Kore Fenomeni bu çekilişden men edilsin lütfen, şikenn dibine vurmuş durumda :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu gün son gün "Kırmızı" o kitabı istiyorum bak sıkı takipteyim ona göre :)

      Sil
  58. nasıl yani pek bişey anlamadım

    YanıtlaSil