Loreal True Match Kapatıcı

Mart 10, 2016 71 Comments A+ a-

Merhaba...

Bu yazımda, Loreal'in True Match kapatıcısından bahsetmek istiyorum. Çoğu kişinin memnun olduğu, hatta öve öve bitiremediği bu kapatıcıyla ilgili, benim kendi adıma söyleyecek çok fazla olumlu cümlem yok. 


Loreal True Match kapatıcıyı, geçen sene yaz sonundan bu yana kullanıyorum. Bu ara bitirmeye çalıştığım için, yazısını yazmak istedim. Bendeki rengi 2 numara, vanilla... Sarı alt tonlu bir renk, sanırım bu kapatıcının diğer renkleri de sarıydı. Ben, göz altlarımda morluklar olduğu için ten rengimden bir ton koyu kapatıcılar tercih ediyorum, bu sayede göz altlarımı geri plana atmış oluyorum. Aydınlık, belirgin göz altları, beni okuyanların çok iyi bildiği, kabus niteliğindeki çizgilerimi de belli ettiğinden tercihim değil. Eğer aydınlık istiyorsam, bunu kapatıcıyla değil, aydınlatıcı ürünlerle yapıyorum.



True Match kapatıcı, yoğun kıvamlı, örtücülüğü yüksek bir ürün... Hızlıca uygulanması gerekiyor, çünkü hemen sabitleniyor. Sabitlendikten sonra yerinden oynatmanız ve rütuşlamanız zor... Ben correctorumun üzerine, iyice nemlendirdiğim süngerim ile uygulayıp, pudrayla sabitliyorum.


Bu kapatıcının seveni çok, bir çok yerde övgü dolu cümleler okudum hakkında ve merakıma yenik düşüp satın aldım. Fakat, yapısı o kadar kuru ki, benim aşırı kuru göz altlarımda kabuk kabuk görünüyor. Süngeri o kadar ıslatıyorum ki, ürünü nemlendirmek için, neredeyse sulandırıp uyguladığımı bile söyleyebilirim. Ne yapsam, göz altlarımı çöle döndürmesine engel olamıyorum. Göz kremimi normalden yoğun uyguluyorum, ürünü mümkün olduğunca inceltiyorum ancak fayda etmiyor. Üstelik, nem vereceğim diye, süngeri çok ıslatınca, ürünün kapatıcılık özelliği de kalmıyor ve ben bunca çabayı boşa harcamış oluyorum.


Loreal True Match kapatıcı beni bu kadar uğraştırmasına rağmen, yine de anlaşmanın bir yolunu bulabilirdim, göz altlarımda biraz kalıcı olabilseydi. Bu kapatıcı, pudrayla sabitlememe rağmen, uyguladıktan 3-4 saat kadar sonra göz altlarımda parçalanıyor. Bir kısmı nereye gidiyor, gerçekten anlamış değilim. Geriye parça parça, kabuk kabuk, kabus gibi bir görüntü kalıyor. Üstelik kalan kısım, bulunduğu yere öyle bir sabitlenmiş oluyor ki, dağıtarak durumu kurtaramıyorum. Zorlasam görüntü daha da kötüleşiyor, bir de zaten hassas olan göz çevremi tahriş etmiş oluyorum. Sarı rengi, o parçalanma durumundan sonra turunculaşıyor. Ne yazık ki, bu ürünle yıldızımız bir türlü barışmıyor. 


True Match kapatıcıyla, bence göz çevresi yağlı olanlar gayet iyi anlaşabilir. Çok kuru göz altlarınız varsa, önermiyorum. Ancak örtücülüğü yüksek ve sarı alt tonlu kapatıcı arayanlar bakabilirler. Ben bittikten sonra kendisiyle ilelebet vedalaşacağım.

True Match kapatıcı, 5ml'lik bir ürün, klasik sünger bir aplikatörü var. 33 TL civarında satılıyor ancak indirim dönemleri değerlendirilebilir. Loreal ürünleri satan bir çok mağazada ürünü bulabilirsiniz.

Sevgilerimle...

71 yorum:

  1. Ben almayı düşünüyorum çünkü yağlı göz çevrem ve cildim :) Paylaşım için teşekkürler. Sevgiler ♥
    Kızsal Şeyler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman çok seversin, bu kapatıcıyı :) Sevgiler...

      Sil
  2. İyi oldu bu paylaşım alsammı diye düşünüyordum sağol canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim okuduğun için :)

      Sil
  3. Bende merak ediyorum bu kapatıcıyı teşekkürler paylaşımın için bende takibe aldım sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :)
      Faydalı olduysam ne mutlu bana... Sevgiler :)

      Sil
  4. Severek kullanıyorum çok az kaldı bitti bitecek sanırım artık, sabitleme kesinlikle istiyor, nemli bir süngerle kullanmak en mantıklısı dediğin gibi canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nemli süngerle uygulamak benim için de daha iyi oluyor canım benim, keşke bu kadar kurutmasaydı :)

      Sil
  5. Çok sevilen ürünler genellikle bende hayal kırıklığı yaratabiliyor.Bazense sevilmeyeler gayet uygun olabiliyor.Ben bu kapatıcıyı almadım ancak bir kez kardeşimde denedim.Denedikten sonra almayı planladığım bir ürün olamadı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız, aynını ben de yaşıyorum zaman zaman. Keşke ben de deneseydim satın almadan önce :)

      Sil
  6. Göz çevrem normal sayılır, şu aralar kapatıcı arayışındayım ne alsam bilemiyorum. Bunu okuduğum iyi oldu , teşekürler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz çevreniz çok sorunlu değilse, Note bb kapatıcıya bakabilirsiniz ;) Onun da yazısı blogda var :)

      Sil
  7. kötüymüş çatlaması o görüntü hiç hoş olmuyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma, felaket... İşin kötüsü rütuşlaması neredeyse inkansız :(

      Sil
  8. Bende bu ürünü kullanıyorum kapatıcılığı gayet iyi olsada benimde göz altım cok kuru ve hemen cizgilere doluyor. pudrayla sabitledikten sonraki o görüntüyü sevmedigimden artık pudra kullanmıyorum malesef bitmesini beklediğim bir ürün. hala daha düzgün kapatıcıyı bulamadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağla Mac select moisturecover nemlendirici özellikli, güzel bir kapatıcı, gelin makyajımda kullanmıştım. Bir de Note bb kapatıcıyı öneririm :)

      Sil
  9. Bana da yaramaz sanırım bu durumda :(

    YanıtlaSil
  10. Bak ya bitirmeye çalışıyorum diyor sus bakim bitmesin demelisin tımam mı sonra ben bitenler serisi hiç yapamayacak mıyım benim hıkkım yok mu ki :D Senin gözaltları kuruttuysa beni maaf eder ben daha çok stick kapatıcı kullanıyorum. Yine yağlı ciltliler çok şanslı yine yineee :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha Gözde bugün el kremim bitince sen aklıma geldin, üstüne de rujum bitti, gülümseyerek andım seni :) Canımsın yaa... :) Ben güveniyorum sana gelecek bitenler yazısı, konfetiler patlatacağız :) Stik kapatıcı hiç kullanmadım, kolay mı uygulaması?

      Sil
    2. Ay bana el kremi deme yine dayanamadım yenisini aldım yakında yazarım :D Bence bir grup kuralım bana diren gözde elbet sende bitireceksin diye :)) Stik kapatıcının tek sıkıntısı terleyince çizgilere dolma yapıyor :/ Makyaj süngeri ile uyguluyorum ıslatınca dağıtması kolay oluyor ;)

      Sil
    3. Bende tüm kapatıcılar çizgilere doluyor zaten, çizgi çizgi değil ki fay hattı :)

      Sil
    4. O bende yazın terden oluyor 😂Şu sıralar her şeyi kafaya taktım kuaförüm sağolsun 2 tane beyaz düşmüş saçların azalmış diyerek beni uçuruma sürükledi. Nımıssız hirif o kadar da pıra aldı 😢Millet mahallenin dedikodusunu aktarır buda beni yerden yere vuruyor ay dur konu nerdeydi heh takılma ben çok güzelim ıhh ıhhhıııı de 💕

      Sil
    5. Çok güzelsin sen Gözdem, bu kuaförler ürün satmak için her şeyi der😶

      Sil
    6. dimi ama dimi ��güzel gören senin gözlerin �� şuaraya da bi kalp bırakayım

      Sil
  11. çok merak ettiğim bir üründü, almamaya karar verdim sayende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz altların kuruysa tavsiye etmem canım :)

      Sil
  12. Neredeyse indirimden alacaktım, iyi ki yazın denk geldi! Biz de kendisiyle imkanı yok anlaşamayız o zaman :( Çok teşekkürler paylaştığın için, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de övgü dolu yorumlara aldanıp almıştım, şimdi bitsin diye çabalıyorum. Ben teşekkür ederim, sevgiler :)

      Sil
  13. ayy ben de az kalsın alacaklar grubundayım. Kuru göz altlarına sahip biri olarak iyi ki almamışım dedim şuan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok kurutup kendini belli eden bir kapatıcı... Almadığınız iyi olmuş

      Sil
  14. Benim de göz altlarim kuru ama catlama olmadi bende.. Sabitlense bile günün yarisinda kalici, diger yarisinda ucup gitmis oluyor ilginc bir sekilde.. Ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günün yarısında tamamı uçsa razıyım, yarısı uçup yarısı kalınca görüntü felaket bende :(
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  15. Bu fondötende sevmediğim şey gözenek gözenek durması sürünce. Yani bir şey sürdüğün bariz belli oluyor.

    YanıtlaSil
  16. Ama bu kapatıcıda bazı yabancı makyaj bloggerlarının yağla uyguladığını da gördüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu seri sanırım kalın yapılı olduğu için gerçekten çok yapay duruyor. Ben de hiç sevmiyorum o görüntüyü. Yağ ile kuruluğunu almak için uyguluyorlar sanırım, yapısı bozulmuyor, demekki

      Sil
    2. Gördüğüm yapısının bozulmadığı ama ne kadar bozulmadan duruyor o da şüpheli. Tekrar gözenek gözenek olabilir hemen.

      Sil
  17. döküyorum bunu o zaman

    YanıtlaSil
  18. Güzel ve faydalı paylaşımınız için çok teşekkür ederim. Bende ürünü almaktan vaz geçtim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim yorumunuz için, çok mutlu ettiniz.

      Sil
  19. blogunun ismi ne güzel ama yaa :) bloguma da hoşgeldiin. görüşürüz kiii gelirim kiii. bloglara üye olmadan okuyom yaniii şaşırma taam mıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam :) Hoşgeldin :)

      Sil
    2. Deep! Kendi de enerjisi de çok cici Blana'nın bak sen de çok seversin :)

      Sil
    3. Senin enerjin güzel Dağınık Anne :) Seviyorum seni <3

      Sil
  20. Kapatıcı diyince koştum geldim ama memnun kalmamana üzüldüm. Bir üründen memnun kalmak için zorlamak sıkıcı bir şey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitse de gitsek diye zorluyorum valla :) O inat ben inat, bakalım bu işin sonu nereye varacak :) bak yukarıya dökmeye niyetlenenler var Dağınık Anne :)

      Sil
    2. O nemli sünger baya yiyor sanırım sen dök dök bitir :D

      Sil
    3. Elimden geleni yapıyorum, bitmiyor :)

      Sil
  21. süslü püslüden buldum sizi. bende almayı düşünüyodum ki benim cildim biraz sorunlu almamam gerekiyor demek ki yazıyı görmem iyi oldu :))

    YanıtlaSil
  22. Cildiniz hassassa bence başka alternatiflere bakın. Note bb kapatıcı, parabensiz bir kapatıcı örneğin, göz altınızda çok fazla morluklarınız yoksa beğenebilirsiniz. Yazısı blogda var.
    Hoşgeldiniz bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldumm talan ediyorum blogları yavaş yavaş keşif sürecindeyim de birazcık :))

      Sil
    2. Bloğumu gönlünüzce talan edebilirsiniz, çok memnun olurum :)

      Sil
  23. Kapatıcılığı güzelmiş canım ama göz altlarını kurutması kötüymüş, dediğin gibi yağlı ciltler için iyi olabilir ama yinede göz altlarını kurutan ürünleri pek kullanmamak lazım ki kırışıklıklar artmasın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım, ah o kırışıklıklar...

      Sil
  24. Ben de her zaman kullandığım kapatıcıdan almaya gittiğimde,görevli kızın zorlamasıyla denemiştim.zorla satmak istemişti hatta.ama denedikten sonra evet bu size olmadı diye itiraf etmişti.

    Her cilt gerçekten bambaşka deneye deneye kendimize uygun olanı bulmak lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Minikare, her ürün herkeste bambaşka sonuç verebiliyor. Cilt tipimiz ve beklentilerimiz belirliyor bunu biraz da. Deneye yanıla doğru olanı bulmaya çalışıyoruz

      Sil
  25. Ahhh ahhh hiç kullamadım bugüne kadar desem...Şaşırtırmıyım sizi bilmem ama :)) ama artık yüzümdeki çizgiler kullansan iyi olur demekte..Bu konularda çok cahil olan ben...Merakla okudum değerlendirmeni...Benim çok yol almam lazım bu yolda :)) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o çizgiler... İnanın ben de son bir iki senedir kapatıcı kullanıyorum, yorgunluktan oluşan göz altı morlukları mecbur kıldı. Çizgilere yapacak bir şey yok, bende de çokça var, yenileri oluşmasın diye çaba sarfetmek lazım :) Okuduğunuz için çok teşekkür ederim, sevgilerimle :)

      Sil
  26. baksanaa, lorealin true kötülükleri kapatıcısı var mııııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke olsa Deep, koliyle satın alırdım o zaman

      Sil
  27. Her yeri kuru bir insan olarak sevemeyeceğim bir ürün sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı sizin gibiyim. Kuru cilt çok sıkıntılı malesef...

      Sil
  28. Blogun adı da çok hoşmuş... :)

    YanıtlaSil
  29. ben de kapatıcı olarak aynı markayı kullanıyorum canım bu arada mimlendin :)

    YanıtlaSil
  30. Aaaa hayal kırıklığı oldu ; almayayımmm o vakit :/

    YanıtlaSil
  31. oldukça merak ettiğim kapatıcılardan birisi de bu... bu yazını okumam çok iyi oldu inan.. ben de öve öve bitiremedikleri için bunun fondötenini almıştım ama yok yani bir kere bile kullanamadım. cildimle uyum sağlamadı bir türlü ne yaptıysam olmadı, pütür pütür durdu, kapatıcılığını da hiç beğenmedim, sorunsuz yerleri resmen sorunlu hale getirdi. kapatıcısı daha başarılıdır diyordum ama sanırım almayacağım. ellerine sağlık canım benim, cidden faydalı oldu yazın.. <3

    YanıtlaSil