Son Zamanlardaki Nude Dudak Kombinim

Şubat 16, 2016 36 Comments A+ a-

Merhaba...

Bugün sizlere son bir aydır, her gün kullandığım dudak kombinimden bahsetmek istiyorum.





Ben, tam bir dudak parlatıcısı bağımlısıyım. Her ne kadar, heves edip bir kaç tane mat ruj satın alsam da, neredeyse hiç kullanamadan hepsini bir kenara kaldırmak zorunda kaldım. Mat rujların altına dudak nemlendiricisi kullanmak bana fayda etmiyor, ne yazık ki... Ben, nemlendirici özellikli rujların altına dudak nemlendiricisi kullanan biriyim. Havalar iyice ısındığında ve ben sert rüzgarlardan kurtulduğumda, mat rujlarla ilişkimi tekrar gözden geçirmeyi deneyeceğim. Şimdilik dudak parlatıcılarımla aramı iyi tutmaya devam etmem gerek, zaten çok sevdiğim ürünler...

Essence'in "Taste the sweets" ismindeki dudak parlatıcısı, benim dudak rengimle neredeyse aynı... XXL Nude serisine ait bir lipgloss... Umarım, bu seri hala satılıyordur. Ben geçen sene, yaz tatilime çıkmadan hemen önce satın almıştım. Bol molalı ve uzun bir yolculuk yapacaktım ve hem dudaklarımı kurutmayacak hem de bakımlı gösterecek doğal görünümlü bir dudak ürünü ararken, Gratis'te bu parlatıcıyı görüp satın almıştım. Bir kez tatil gidişinde ve bir kez de dönüşünde kullandım, sonra da bu ürünü bir kenarda unuttum.


Bir ay kadar önce, tabiri yerindeyse, bu parlatıcıyı yeniden keşfettim, diyebilirim. Yapısı yoğun, opak ve nem vermesi başarılı bir ürün... Dudak parlatıcılarında bildiğimiz o yapış yapışlık, bu üründe minimal düzeyde... Aşırı parlak bir ürün değil, bence ışıltısı kararında... Eğer, benim gibi dudak parlatıcılarını seviyorsanız, 5 TL fiyatına göre bu ürün şahane! Kokusu, bence güzel; kalıcılığıysa herhangi bir parlatıcı kadar... Dışarıda olduğum zamanlarda, soğuk havayla aramda bir bariyer oluşturup dudaklarımı koruyor, benim için bu yeterli. 5 ml'lik bu parlatıcının miktarının da yeterli olduğunu düşünüyorum. Ben yaklaşık yarısına kadar kullandım bile ancak, benim gibi her gün kullanmazsanız uzunca bir süre gidebilir.

Taste the sweets, elimdeki Flormar 201 numaralı dudak kalemiyle çok iyi arkadaş olunca, bu
ikili elimden düşmez oldu. Önce renksiz bir dudak nemlendiricisi uyguluyorum, üzerine Flormar 201 numara dudak kalemimle bastırmadan, hafifçe dudaklarımı dolduruyorum ve son olarak Essence dudak parlatıcımı uyguluyorum. Dudak kalemi, parlatıcının kalıcılığını biraz arttırıyor. Tabi ki, bir şey yer içersem dudaklarımda kalmıyorlar, zaten benim böyle bir beklentim yok. Dudak kalemini de, Watsons'dan 4.5-5 TL gibi bir fiyata satın almıştım. Bu ikili, aynı zamanda benim için uygun fiyatlı bir alternatif de oluyor.


Kalem ve parlatıcı ikilisinin, bende uygulanmış hali böyle... Uygun fiyatlarına göre çok başarılı bulduğum bu ikiliyi çok severek kullanıyorum.

Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle...

Sevgilerimle...

36 yorum:

  1. Ay benim dudak kalemim bayılıyorum flormar kalemlerine yenilerini aldım geçtiğimiz gün :) dudak parlatıcısıyla da çok güzel olmuş

    Gözde'nin Blog Günlüğü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Flormar'ın kalemlerini seviyorum, bu rengi de favorim :) çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. Essence'in bu nude ruju hoş gerçekten ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de severek kullanıyorum :) Nude serisinin diğer renkleri de güzeldi.

      Sil
  3. rengi çok güzelmiş genel olarak bu seriyi seviyorum sana da yakışmış :)bu arada 58, takipçnim bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Hoşgeldiniz. Ben de geliyorum hemen.

      Sil
  4. Glossu çok beğendim. Sana da bu stil yakışmış canım.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ıadei ziyarete geldim. Takipteyim

    YanıtlaSil
  6. Bende mat ve yapış yapış rujları sevmem :)) Çok güzelmiş rengi fiyatıda uygunmuş :) teşekkürler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rujlar konusunda sevdiklerimiz benzer demek ki :)
      Ben teşekkür ederim

      Sil
  7. Bu tonları kullanamıyorum ama sizde çok hoş durmuş :)

    YanıtlaSil
  8. Günlük kullanmak icin cok ideal sana da yakismis :) takibe aldim canim Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkürler :)
    Hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
  10. Çok naturel bir renk. Çok yakışmış. Ben de bu tonları çok seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlük olarak doğal tonları kullanmayı ben de çok seviyorum. Beğenmenize çok sevindim

      Sil
  11. Bende de bir rengi var ama ben pek gloss insanı değilim renk dudağımda bağıracak bu hafif tonlar genç kızlara çok yakışıyor hayırlı olsun blogun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben glossları hala seviyorum, biraz da mecburiyetten sevdim aslında. Rujlar hep dudaklarımda deri değişimlerine sebep oldu :(
      İltifatınız için teşekkür ederim, üstüme alındım genç kız deyimini :)
      Çok teşekkür ederim yorumunuz ve ziyaretiniz için :)

      Sil
  12. Merhaba
    bende mat renk bir ruj aldım dediğin gibi hemen kuruyor dudak çatlıyor. Ben de ara verdim. :(
    Takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba...
      Ben mat rujları yazın tekrar deneyeceğim, havalar soğukken imkansız gibi...
      Hoşgeldiniz, mutlu ettiniz :)

      Sil
  13. bende essence lipglossu severek kullanıyorum.hatta aynısından bende de var.Güzel bir ışıltı veriyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatına göre bence harika glosslar, bunlar :) Ben de çok severek kullanıyorum. Ne güzel, aynı ürünü kullanıyormuşuz :)

      Sil
  14. Çok yakışmış bu renk.essence gloss'ları fiyatlarına göre çok başarılı bulup seviyorum bende ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Ben de çok severek kullanıyorum :)

      Sil
  15. Nasıl da doğal ve hoş duruyor:)

    YanıtlaSil
  16. Çok teşekkür ederim, utandım :) Dudak parlatıcısı seviyorsanız bu renge bakmanızı öneririm :)

    YanıtlaSil
  17. Dudak parlatıcılarını kendime bronzlastığım zaman daha çok yakıştırıyorum. Bu renkte güzelmiş bende görünce alayım.

    YanıtlaSil
  18. Dudak parlatıcılarını kendime bronzlastığım zaman daha çok yakıştırıyorum. Bu renkte güzelmiş bende görünce alayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bronzlaşabilenleri çok kıskanıyorum :) Bence de güzel, doğal bir renk... Çok teşekkürler...

      Sil
  19. Essence in bu glossunun cok fazla videosi ve yorumu vardi hic parlatici kullanmadigimdan kac kez gittim geldim ama almadim hic degilse bi tane aliyim diyorum suan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki siz de parlatıcıları sevmeye başlarsınız böylece... :)

      Sil
  20. Rengini çok beğendim. Güle güle kullanın.. Sevgiler..

    YanıtlaSil