Note BB Concealer

Şubat 24, 2016 42 Comments A+ a-

Merhaba

Bugün sizlere bir süredir elimden düşürmediğim bir kapatıcıdan bahsedeceğim. Çok sevdiğim arkadaşım Gonca (Benim Tutkum blog) Note bb concealerdan övgüyle söz edince, ilk işim bu kapatıcıyı arayıp bulmak oldu. İyi ki, satın almışım. Bu sayede Note markasıyla da tanışmış oldum.




Note bb concealerın bendeki rengi 01, ürünün en açık tonu... Pembe alt tonlu olduğu için göz altlarındaki morlukları belirginleştirmeden aydınlık bir görüntü vermek için ideal bir ürün... BB ibaresine aldanıp bol keseden ürünü uygulamak hata olacaktır, oldukça kıvamlı ve minicik bir miktarı iki göz altıma da fazla fazla yetiyor. Ürünün metal bir aplikatörü var ancak, ben bu aplikatörü kullanmıyorum. Aplikatörle ürün miktarını ayarlamak biraz zor geldiği için, ürünü yüzük parmağıma alıp uyguluyorum. Benim kullanmadığım metal aplikatör, serinlik hissi vererek göz altlarını rahatlatabilir. Ürünün miktarı, alıştığım kapatıcılara göre çok yüksek... Örneğin; Loreal true match kapatıcı 5ml iken, Note bb kapatıcı 10 ml... Hal böyle olunca, kullandığım miktarı da düşünürsem, bu ürünü bitirmek beni zorlayacaktır. Bu zamana kadar karşılaştığım en bereketli kapatıcı olduğunu söyleyebilirim.


Sorunlu göz altlarınız yoksa, Note bb concealer size tek başına yetebilir. Bence, BB özellikte bir ürün için kapatıcılığı gayet iyi... Benim gibi yorgun ve çoğunlukla mor göz altlarınız varsa bir corrector ile bu sorunu çözebilirsiniz. Ben burada anlattığım Nars'ın bazını uygulayıp ardından mor bölgelerimi Bobbi Brown corrector ile gizliyorum. Son adım olarak da Note bb kapatıcımı uyguluyorum. Transparan bir pudrayla sabitlemeyi de unutmuyorum. Böyle anlatınca çok uzun bir işlem gibi gelse de, aslında tüm bunlar bir-iki dakikamı alıyor.


Note bb kapatıcının en sevdiğim özelliği, göz altlarımı kurutmaması aksine sağlıklı ve aydınlık göstermesi oldu. Kapatıcılarla en büyük derdim, zaten çok kuru olan göz altlarımdaki o mat görüntüyü vurgulayıp, o bölgeye bir ürün uygulandığını belli etmeleri... Çoğu kapatıcıda bu sorunu yaşarım ama, Note kapatıcıda istediğim sağlıklı görüntüyü elde ettim. Ben ürünü en çok Sigma'nın 3d kapatıcı fırçasıyla uygulayıp üzerinden bolca nemlendirdiğim süngerimle geçerek kullanmayı seviyorum. Zaten nemlendirici bir yapısı var, nemli süngerimle bunu arttırmış oluyorum. Ürün kıvamlı görünse de, homojen ve incecik bir şekilde dağılıyor. İsterseniz parmaklarınızla, isterseniz fırça yada süngerle rahatlıkla uygulayabileceğinizi düşünüyorum.

Benim göz altlarıma dolmayan ürün olmadığı için, bu konuda yapacağım hiç bir yorum sağlıklı olmayacaktır. Maşallah hendek kıvamındaki çizgilerime dolmayacak ürün olduğunu zannetmiyorum.

Kalıcılığından bahsedecek olursam; bu konuda da performansı iyi... Sabah 6:30 civarında uyguladığım ürün, akşam 5 civarında silinmeye başlıyor ama bu dikkat çekecek derecede değil... Bu sorunu yaşarsanız yanınızda taşıyıp pratik bir şekilde tazelemeniz de mümkün, ben ihtiyaç duymuyorum. Ancak gece de dışarıda olacaksam mutlaka tazelemem gerekecektir.


Note markası hayvanlar üzerinde deney yapmıyor. Bu ürün paraben ve parfüm içermiyor.

Note bb kapatıcıyı Boyner, Watsons, Note mağazalarında veya çeşitli internet sitelerinde bulabilirsiniz. Ürünün fiyatı 25 TL civarında, indirimli dönemlerde daha uygun fiyatlara satın alabilirsiniz.

Gonca'nın ürünle ilgili yorumunu da okumak isterseniz buradan  ulaşabilirsiniz.

Sevgilerimle...

42 yorum:

  1. ben 03 numarayı aldım çok da memnun kaldım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni olumlu anlamda şaşırtan güzel bir ürün bu, ben de çok memnunum :)

      Sil
  2. Canım benim güvenin için tekrar çok teşekkür ediyorum, seninde memnun kalmana çok sevindim :) Bahsettiğin gibi kolay bitecek bir ürün değil, markanın diğer ürünlerini yavaş yavaş denemek istiyorum artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, ben teşekkür ederim, sayende hem çok güzel bir kapatıcım oldu hem de markayla tanıştım. Ben glosslarını ve fondötenlerini merak ediyorum şimdi :) bb kremi pudra bitişliymiş sanırım, o yüzden ondan vazgeçtim

      Sil
  3. güzel bir ürüne benziyor canım elimdeki ürünler biter bitmez kesinlikle sans vereceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seveceğini düşünüyorum, umarım yanılmam :)

      Sil
  4. Note ürünlerini zaten seviyorum.Bunu da denemeli ilk fırsatta ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de markanın diğer ürünlerine bakacağım ilk fırsatta :)

      Sil
  5. Kalıcılığı çok iyiymiş sırf bunun için bile denemeye değer❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pudrayla sabitleyerek neredeyse tüm gün kalıyor gerçekten, bu bakımdan da çok iyi :)

      Sil
  6. Merak ettiğim ürünlerden biriydi teşekkür ederim bilgilendirdiğin için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim okuduğun için :)

      Sil
  7. bu ürünü bende aldım ama henüz kullanıma açmadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım siz de en az benim kadar memnun kalırsınız :) Sizin yorumunuzu da okumak isterim :)

      Sil
  8. Note ürünlerini genel anlamda beğenerek kullanıyorum buda merak ettiğim ürünlerinden biriydi, teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben diğer ürünlerini de merak ediyorum, genellikle güzel yorumlar duyuyorum :) Ben teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Bu Creamini aldım gayet başarılı, buna da bakıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BB kremi mat bitişli diye duymuştum o yüzden hiç denemedim ben :) Bunu da seversin umarım :)

      Sil
  10. Bende BB krem alıcam ama karar veremedim gitti. Bloguma Pure Beauty tavsiyesi geldi benim kafadan dumanlar çıkıyor :)) Bu arada ah senin şu makyaj süngerleri çok güzeller ^.^

    Gözde'nin Blog Günlüğü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim aklım Missha'da Gözde :) Missha mı denesek ki ;)

      Sil
  11. en kısa zamanda deneyeceğim bir kapatıcı canım teşekkürler. :) Bloğunu yeni keşfettim; istersen bana da beklerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimleri takip ederseniz çok uygun fiyata denemiş olursunuz :) Umarım beğenirsiniz.
      Hoşgeldiniz, ben de ewe gider gitmez iade-i ziyarete geleceğim bloğunuza :)

      Sil
  12. Bu kaliteye bu fiyat çok iyi. Teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten fiyatına göre performansını çok yüksek bulduğum bir ürün...
      Ben teşekkür ederim :)

      Sil
  13. Fiyatı uygunmuş Blana K! Hayvanlar üzerinde deney yapmaması da bi +, ellerine sağlık güzel inceleme olmuş, bende alayım bundan ;) Blana K.! fotodaki klasik alyans sana mı ait ? :))))

    YanıtlaSil
  14. Fiyatı uygunmuş Blana K! Hayvanlar üzerinde deney yapmaması da bi +, ellerine sağlık güzel inceleme olmuş, bende alayım bundan ;) Blana K.! fotodaki klasik alyans sana mı ait ? :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al tabi Korefenomeni :) Beğenirsin umarım :)
      Evet benim alyansım, klasik alyans :) Anneminkine göz koymuştum ama alyans ölünce bile çıkmaz dedi, vermedi:) Ben de aynısından seçtim alyansımı :)

      Sil
    2. Alyanslara göre kişiliği, tarzı bağdaştırmaya başladım da :)))
      Benimki de düz ama kalınından bilirsin ;)

      Sil
    3. Alyans seçiminin kişilikle alakası olabilir, bir tercih söz konusu sonuçta... Mesela ben modern, desenli alyansları hiç beğenmem sanki süs için takılmış yüzükler gibi gelir bana. Alyans bir semboldür ve klasik olmalıdır, dünyadaki en önemli semboller basittir mesela... Alyans da onun gibi... İnce seçmemin sebebiyse tamamen taşıması kolay olsun, hafif olsun diye :) Tabiki bunların hepsi kişisel tercih meselesi...

      Sil
    4. Şimdi ben bu durumda nasıl biriyim acaba??

      Sil
    5. Benim gibisin :))) Yeterince açıklayıcı :))) aynen öyle düşünüyorum, benimki ağır kalın olunca eşim tutturdu illa belli olacak ince diye :)) ya değilse favorim annelirin elindeki tabikisi ;) fondöteni nerelere bağladık Blana K! gördün mü, beni hayal et şimdi :))))

      Sil
    6. Ben sana yazdığımdan beri, sembol bilim hakkında düşünüyorum, buyur burdan yak :)

      Sil
    7. basit şeylere mana yüklemesi hayal gücüne kalıyor, incikli kokoş şeyler zaten ortada oluyor her şey :)))
      Sembollerin altındaki gizemler... aman hafta sonu nasılsa düşün düşün :)))) ben kurdu düşürdüm nasılsa :)))

      Sil
  15. Bende geçen alışverişimde almıştım, bir kaç kere denedim ürün miktarını ayarlamak gerek çok fazla oluyor. Kapatıcılığı, yapısı hoş ama pembe alt tonlu ürünleri fazla sevmiyorum ben. Yine de günlük olarak kullanılır, correctorı kullanmadan morlukları kapatmada başarılı dediğin gibi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miktarı ayarlamak zor olduğu için ben önce parmağıma alıyorum ürünü, öyle daha kolay oluyor. Göz altı morlukları çoksa en iyisi pembe alt tonlular, sarı ve mor kontrast renkler olduğu için birbirlerinin etkilerini arttırıyorlar ve o morluklar daha da belli oluyor sarı kapatıcılarda

      Sil
  16. Oldukça övülen bir marka note ben hiç indirimde rastlayıpta alamıyorum bir şeyler normal fiyatları biraz pahalı geliyor bana

    YanıtlaSil
  17. sARI ALT TONLU OLMASA HEMEN ALICAM DA...

    YanıtlaSil
  18. Note'un hem bb kremini hem kapatıcısını ben de çok başarılı buluyorum ciltle olan uyumları çok başarılı

    YanıtlaSil
  19. Selammm bende size bişey danışmak istiyorum benım çok sayıda çillerim güneş lekelerim yani çoğunlukta bunun için ne önerirsiniz günlük dışarı çıkarken falan uygulayabileceğim neler olabilir fondötenle kapatsam da belirgin yine ama fondötenler de çok yağlı ağırlık yapıyo sizce neler yapmalıyım

    YanıtlaSil
  20. kesinlikle çok seviyorum bu kapatıcıyı.. bazen buzdolabına koyup serin serin uyguluyorum güzel rahatlatıyor. eline sağlık canım <3

    YanıtlaSil
  21. Bu ürün bende her kullandığımda sivilce yaptı. Son derece memnun kalmadığım bir ürün oldu

    YanıtlaSil