Loreal Paris Nutri Gold (Besleyici Altın) Göz Kremi

Ocak 15, 2016 8 Comments A+ a-

Merhaba...

Bugün bloğumun konuğu, üç ayı aşkın bir süredir kullandığım Loreal Paris Nutri Gold (Besleyici Altın) göz kremi... 

Bu üründen önce kullandığım, yine aynı markanın üç etkili göz kremi, bana istediğim nemi vermeyince arı sütü, kalsiyum ve besleyici yağlar içerdiği belirtilen nutri gold göz kremini denemek istedim.


Loreal Paris, ürünün her yaşa uygun olduğunu ve dört hafta içerisinde göz çevresinde belirgin sonuçlar elde edileceğini söylüyor. Kremin göz çevresini besleyip, pürüzsüzleştireceğini iddia ediyor.





Nutri Gold göz kremiyle ilgili benim deneyimlerime ve düşüncelerime gelirsek;

Öncelikle, ben bu kremin her yaşa uygun olduğunu düşünmüyorum. Bu ürün, oldukça yoğun yapılı, ağır bir krem... Kremin minik kavonozunu ilk açtığımda, yapısı yüzünden kısa süreli bir şaşkınlık yaşadım. Tereyağı kıvamında, parmaklarımla ısıttığımda bile kolayca incelmeyen bir krem... Açıkçası, bu yoğun yapısı beni önce korkuttu. Göz çevrem çok kuru olmasına rağmen, yine de yağ bezesi oluşturur mu, diye düşünüp endişeyle denediğim bir ürün oldu. Neyse ki, bende yağ bezesine yada bu tarz olumsuz bir duruma sebep olmadı. Sadece, nadiren de olsa göz çevremde yanma yapıyor ama bu, kısa sürede geçiyor. İşte, bu beni bile korkutan kıvamlı, kalın, yoğun ve oldukça yağlı yapısı nedeniyle genç ciltlerin kullanımına uygun olduğunu düşünmüyorum. 25-30 yaş arasındaki arkadaşların hafif yapılı, ince kremleri tercih etmeleri bence daha uygun olacaktır.


Yukarıda bahsettiğim yapısından dolayı Nutri Gold, gündüz makyaj altına uygulayabileceğim bir krem olamadı. Cilt tarafından emilimi çok zor... Yüzük parmaklarımla ürünü alıp, pıt pıt hareketlerle göz çevreme uyguluyorum. Benim için, akşamları makyajımı temizledikten sonra uyguladığım bir göz kremi oldu. Sadece akşamları kullandığım için de, hala bitiremedim.

Nutri Gold göz kreminin, benim göz çevremde kırışıklıklarıma ve göz altı morluklarıma bir etkisi olmadı. Ancak, çok yoğun nem veriyor ve bu yönüyle beni memnun ediyor. Fark edilebilir bir kokusu yok. Kıvamlı yapısından dolayı, ürün azaldıkça kavonozdan almak zorlaşıyor. Fakat, bu kadar katı bir ürün tüp ambalaja da uygun olmazdı, diye düşünüyorum.


Bence, göz çevreniz yağlıysa, bu kremden uzak durmalısınız. Yağlı göz çevrelerinde, yağ bezeleri oluşturabileceğini düşünüyorum. Normal ciltler bile dikkatli kullanmalı... Krem, shea yağı içeriyor. Ürün içeriği konusunda hassas olanlar için, içerisinde parafin ve paraben gibi kimyasallar olduğunu belirtmeliyim.


Ben, bu kremi bitene kadar kullanacağım. Ancak, ara sıra da olsa göz çevremi yaktığı için ve gündüz kremi olarak kullanamadığım için bir daha satın almayacağım.

Ürün 15ml cam kavonozda geliyor ve yanılmıyorsam 30 tl civarı bir fiyata satılıyor.

Buraya kadar okuduğunuz için, çok teşekkür ederim.

Kucak dolusu sevgiler...

8 yorum:

  1. Göz altlarını yakması sıkıntıymış, yapısıda belirttiğin gibi yoğun yayılımı zordur helede biraz daha incelmiş gözaltlarına sahip biri için baya zor. Aklımda sebamed'in göz altı kremi var epeydir onunda kırışıklıklara ve morluklara bir etkisi yokmuş gerçi çok fazla ama nemi tutması gayet güzelmiş üstelik bu kadar katıda değil tüpte.. Güzel bir indirimde düşünüyorum bakalım..

    YanıtlaSil
  2. Bu kremi kullanmak gerçekten zorluyor beni :-) Sebamed'in q10 içeren göz kremini ben de merak ediyorum, nem vermesi güzel diyorlar. Nutri gold bitsin, yeni arayışlara gireceğim :-)

    YanıtlaSil
  3. Bence etkili bi krem. yağ bezesi oluşturan kremlerden olmaması çok güzel. Yanma hissi bende de olur kesin çünkü çok hassas cilde sahibim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nem vermesi gerçekten başarılı... Zaten yapısı o kadar yoğun ki, uzun süreli verdiği nemi hissediyorsunuz ve buna rağmen yapış yapış bir his de bırakmıyor. Tek sıkıntısı emiliminin zor olması... Yanma hissi çok kısa sürüyor ama cayır cayır bir yanma, fena yani :-(

      Sil
  4. Blana! Ne güzel anlatıyorsun, incelemenizi çok iyi, hiç sorun işaretı kalmiyor, benim normal sanki yağ oranı, yakıyorsa falan hiç bulasmayayim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Korefenomeni :) Yorumları sayarken gördüm bunu, atlamışım ;) Benim göz çevrem çok hassas, çoğu krem yakıyor ancak, bu özellikle bitmeye yakın çok kötü oldu. Hiç bulaşma :)

      Sil
  5. Bu kremi ben de kullanıyorum. Yaşım 28 ama cildime zamanında iyi bakmadığım için 30 yaş üstü ürünleri kullanıyorum. Ben de sadece yatarken kullanıyorum ve aylardır kullanmama rağmen bitmedi, yakın zamanda da bitmeyecek gibi. Bittiğinde başka bir ürün deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de zamanında iyi bakmadım cildime. :( Zannediyoruz ki, hep gencecik kalacak. Bu kremi ben de gece kullandım hep. Gündüz, yapısı çok yoğun olduğu için kullanamadım. Bitirdim ve yenileri denemeye devam ediyorum. Umarım aradığımızı buluruz :)

      Sil