BeeBeauty Vanilla&Cheesecake Vücut Peelingi

Eylül 07, 2016 47 Comments A+ a-

Merhaba...

Bugün BeeBeauty Vanilla&Cheesecake peelinginden bahsedeceğim.

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

BeeBeauty vanilyalı ve cheesecakeli peeling, bir vücut peelingi... Tıpkı yüzümüze, ellerimize ve dudaklarımıza nasıl peeling uyguluyorsak, vücudumuza da peeling yapmalıyız. Peeling işlemi, cildimizi ölü derilerden arındırır, kan dolaşımımızı hızlandırır ve hücrelerimizin yenilenmesini sağlar. Cilt tipimize uygun ürünlerle ve cildimizin ihtiyacı kadar sıklıkta peeling yapmamız çok faydalı olur.

BeeBeauty peeling, şekerli ve orta sertlikte bir ürün... Tanecikleri hassas cildimi tahriş etmiyor ve keseleme işlemini de güzel yapıyor.


http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Ürünü yeterli miktarda alıp, dairesel hareketlerle tüm vücuduma uyguluyorum. Bu sırada cildimizin nemli olması gerekiyor, bu yüzden ben uygulama öncesi duşta biraz zaman geçiriyorum. Uygulama esnasında, yaptığı keseleme işlemini çok net olarak hissedebiliyorum, bunun cildimin çok hassas olmasıyla da ilgisi olabilir. Ancak kıyaslamam gerekirse, yapısı The Body Shop'un şekerli peelinglerinden daha sert... Yukarıda söylediğim gibi, cildimde tahriş, kızarıklık gibi sorunlara neden olmuyor.

BeeBeauty vanilyalı ve cheesecakeli peelingin en sevdiğim yanı, keseleme işleminin ardından durulandığımda yumuşacık, nemli bir his bırakması... Sanki bir vücut yağı uygulamışım gibi bir sonuç veriyor. Ürün, kavonozunda pek öyle görünmese de yağ içeriyor. Vanilyalı cheesecake kokusunu seviyorsanız, aynen o şekilde kokuyor. Ben kokusunu gerçekten çok seviyorum.

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Ürünün plastik, ağır olmayan ancak sağlam kapanan bir kavonozu var. Parfüm içeriyor. Paraben içermiyor.

BeeBeauty Vanilla&Cheesecake peeling, 200 ml olarak satılıyor. Ben haftada bir kez uyguluyorum, bu uygulama sıklığımda kullanım ömrü bence hiç fena değil. Bu peelingi canım arkadaşım Ause Esua sayesinde satın almıştım ve çok memnun kaldım. Başka çeşitleri de var mı, bilmiyorum ancak, bulursam onları da denerim sanırım. Ause'nin bu peelingle ilgili düşüncelerine de buradan ulaşabilirsiniz.

BeeBeauty markası sadece Gratislerde satılıyor. Ben yanlış hatırlamıyorsam 15 TL gibi bir fiyata satın almıştım.

Hepinize huzur dolu günler dilerim.

47 yorum:

  1. Vanilya kokuları kalp ben <3 <3

    YanıtlaSil
  2. Bunu bende kullanmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendeki de yeni bitti, hazır indirim varken bulabilsem çok iyi olacak :)

      Sil
  3. Sevgili İlke'nin yazdığı gibi vanilya kokuları <3 ben :D Ben dusta kese işlemini daha çok seviyorum. Vucüt peelingleri çok tercihim değil :/ Elina sağlık canım benim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vanilya kokusunu nerde bulsam koşuyorum valla Nisa :) Benim cildim çok hassas, kese işlemi bende deri soymaya gidiyor, pek acılı oluyor yani :-/ Peelinglerle rahat ediyorum :) Teşekkür ederim canım <3 <3

      Sil
  4. Ay ben buna bayılıyorum, duşta kendimi yiyesim geliyor ve aynen, bıraktığı o nemli-yağlı, yumuşacık cilde de bayılıyorum! Güle güle kullan Blana'cım, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim Başak'cım :) Kokusu ve bıraktığı yumuşacık, nemli hisse bayılıyorum :) Teşekkür ederim, çok öpüyorum :)

      Sil
  5. ay en een sevdiğim peeling iyi hatırlattın bak indirim varken hazır stok yapayım bayılıyorum kokusuna verdiği o yumuşacık nemli hise :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hazır indirim varken, evin yakınındaki Gratis'e uğrayıp ne var ne yok toplasam mı diye düşünüyorum İrem Hanımcım :))

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Bu peelingi yorumlara da bakınca alasim geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bayılıyorum, tavsiye ederim Nilgün Hanımcım :)

      Sil
  8. Bu peelingin kokusuna hayranım ben ama bıraktığı arınmamış hissi pek sevmiyorum.Alıp bir kutu bitirdikten sonra duş jelini edindim ve sürekli elimin altında bulunduruyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygulama sonrasında gıcır gıcır bir his vermiyor haklısınız ama ben o yağlı, yumuşak hissi çok seviyorum. :) Duş jeline bakayım ben, kokusunu çok seviyorum <3 <3

      Sil
  9. Elimdeki peeling bitince buna da şans verebilirim. Kokusu çok yoğun mu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu çok kalıcı değil, uygularken alıyorum sonrasında hafifliyor. Narenciye kokuları gibi keskin ve ortalığı buram buram kokutacak kadar değil... Testerları oluyor, aklınızda olsun. :) Tavsiye ederim, güzel bir peeling :)

      Sil
  10. merhaba
    vanilya kokulu her şeye bayılan biri olarak gratise gidince bu ürüne de bakacağım:). benimde bloguma uğrarsan çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba...
      Vanilya kokusuna bayılıyorum ben de, umarım siz de bu peelingi dener ve beğenirsiniz. :) Bloğunuza uğrayacağım :) Teşekkürler...

      Sil
  11. Vanilya cheesecake miiii!! İndirimde bir şey almadığımla böbürleniyordum ama işler değişecek gibi! Ama ihtiyaç alışverişi bu, ondan kötü sayılmaz, değil mi BlanacımBen Soap&Glory'nin bir vücut peelingini kullanıyordum. Daha doğrusu bacak peelingi diyordu ama ben yerime kullandım, çok sevmiştim; aynen nemli yumuşacık pürüzsüz bırakıyordu. Belki yerini doldurur bu ürün.
    Tavsiyeye teşekkürler,
    Öperim!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep'cim kokusu bir harika, sonrasında bıraktığı hissi de çok seviyorum, sanki vücut yağı kullanmışım gibi nemli yumuşacık bir his... Mutlaka bakmanı öneririm :)
      Son bir buçuk senedir, bir arkadaşımın Rusya'dan hediye getirdiği bir peelingi kullanıyordum, kiloluk bir şeydi. Ondan daha iyisini bulamam diyordum, çok memnundum. Utancımdan kızdan ikinci kez isteyemedim :) Bu peeling benim için, diğerinin yerini tuttu açıkçası, belki senin için de öyle olur.
      Öpüyorum kocaman <3 <3

      Sil
  12. Uzun zamandır böyle bir ürün almayı düşünüyordum bu yüzden benim için faydalı oldu yazın, üstelik fiyatıda uygun. Eğer alıp kullanırsam blogumda kesinlikle bahsederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorumunuz için :) Umarım kullanıp beğenirsiniz :)

      Sil
  13. Blana'm vanilyalı ve cheesecakeli miiiiii 😍 Ay nasıl sevilmesin ki bunun kokusu vanilya arsızı beni bilmiyo musun 😂 Ben duştan zaten çıkamıyorum kremleri sürmekten bide peelingi yapsam 1 saat çıkmam annem kescek valla 🔪💣 Piki canımız çok çekerse yiyebiliyor muyuz ben kendimi tutamıyorum böyle olunca bıaak 🙈🙊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdem bilmez miyim senin vanilya aşkını :)) Duştan ben de çıkamıyorum, sıradan bir gün olsa bile... Haftada bir vücut peelingi yapmak çok iyi geliyor bana, bence denemelisin ama yenmez bak :D

      Sil
  14. Vanilya kokusunu normalde sevmem, aslında yiyecek olarak sevmiyorum da diyebiliriz çünkü diğer türlü vücudumda kokusunu almak garip şekilde hoşuma gidiyor :) Bu peelingi bu anlamda bayıla bayıla kullanıyorum, benim sevdiğim gibi taneleri gayet yeterli küçük değil, cildimde net hissedebiliyorum varlığını, iyice arındırmayıp kullanıyorum bende, bazıları ciltte kalan üründen o histen rahatsızmış ama benim aksine cildimde kalan o yağlı-nemli his acayip hoşuma gidiyor ve neme doymuş hissediyorum kendimi.Seninde sevmene çok sevindim canım arkadaşım. Ellerine emeğine sağlık çook öpüyorum <3 <3 :***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim ben hem kokusunu hem kendisini çok seviyorum vanilyanın :) Bu peelingin taneleri küçük değil ama tahriş de etmiyor, çok sevdim yapısını. Zaten sonrasındaki o yağlı, nemli, yumuşacık hisse bayılıyorum canım arkadaşım :) Sevdiğimiz ne çok ortak ürünümüz var :D Çok teşekkür ederim güzel Goncam, öpüyorum kocaman <3 <3

      Sil
  15. Cheesecake'li her şeyi seviyorum. Bunu da kesin almalıyım! Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  16. En kisa zamanda hemen alacagimm vanilya kokusuna bayilirim gule gule kullan blanacim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübracım çok teşekkürler :) Umarım sen de benim gibi seversin :)

      Sil
  17. bunun kokusuna ölüyorum bitiyorum ya :D hem linomu hem de çiiizkeyki çok sevidğimden snırım :D vücut losyonunu kullanıyorum ben de =) eline sağlık canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu şahane gerçekten Evrim :) Duş jelini de alırım belki :) Çok teşekkürler canım :)

      Sil
  18. Ausem senin sayende keşfettim bu güzelliği, nasıl senden bahsetmem ki! :)
    Çok memnun kaldım, şimdi Welness Beauty'i deneyececeğim ama bunu muhakkak yedekleyeceğim. Ay ben bakayım Ausem, duş jeli de varmış :) Teşekkür ederim kuzum <3 <3

    YanıtlaSil
  19. Fotoğrafları görünce almak istedim bi an, ne kadar güzel görünüyor gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok seviyorum, bu indirimde bir tane bulup yedekleyebildim😊😊

      Sil
  20. evime yakın graitisi talan etmişler, çalışanlar şaşkın ben şaşkın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecim burda da aynı sorun var😂😂😂😂 Aradığım hiç bir şeyi bulamadım. Raflar bomboş😂😂😂

      Sil
  21. Kisa girerken peeling deneyebilirim artik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oralarda varsa buna da bir bak Deryacım😊😊

      Sil
  22. ismi beni almalısın diye cagırıyor blana =))) tav oldum resmen. bildiğin hatur hutur kese yapıyordum ben =)))

    YanıtlaSil
  23. Benim de yillardir aklima geldikce aldigim urunlerden. Kokusuna bayiliyorum! :)

    YanıtlaSil
  24. Başka bir markanın peelingine bir takıldım cesaret edip değiştiremiyorum ama sen yazdıysan ben alır denerim.
    Paylaşım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  25. Sırf vanilya kokusu için almak isteyip bir türlü bulamadığım peeling. En kısa zamanda bende deneyebilirim inşallah :)

    YanıtlaSil
  26. Blana'm hiç denk gelmemiştim,görürsem alayım çok sevdim anlattıklarını :)

    YanıtlaSil