Moshos Garden Amber&Rose Kil Maskesi

Temmuz 27, 2016 48 Comments A+ a-

Merhaba... 

Bugün, yazmakta aslında oldukça geç kaldığım Moshos Garden Amber&Rose kil maskesinden bahsedeceğim.

Maskeler, cilt bakımına önem veren bir çok kadının olmazsa olmaz bakım ürünlerinden... Ben de, maske yapmayı gerçekten çok seviyorum. Cildime derinlemesine bakım yaptığımı hissediyorum. 

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/


Benim çok kuru bir cildim var. Dolayısıyla kil maskeleriyle aram genellikle iyi değil... Cildimi çok kurutup tahriş edebiliyorlar. Moshos Garden'ın Amber&Rose kil maskesi, bu zamana kadar en iyi anlaşabildiğim kil maskesi oldu. 

Ürün, cildi kurutmadan gözenekleri ve ölü hücreleri temizlediğini, cildi besleyip yumuşattığını ve cildin ışıltılı görünmesine yardımcı olduğunu iddia ediyor.

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Moshos Garden kil maskesini, her kullanımımda yarım tatlı kaşığından biraz fazla miktarda bir kaba alıyorum. Ben yarım çay kaşığı kadar (bazen daha fazla, maskenin durumuna göre) suyla inceltip uyguluyorum. Siz, isterseniz hiç sulandırmadan da uygulayabilirsiniz. Ancak, maske kurudukça sulandırma ihtiyacı artıyor. Dil fırça dediğimiz, fondöten fırçasıyla uygulama yapıyorum. Göz çevreme ve dudaklarıma değdirmeden tüm yüzüme eşit miktarda uygulama yapmaya dikkat ediyorum.

Maskeyi uygulamadan önce, yüzümü mutlaka temizliyorum. Vaktim varsa çok ince bir peeling yaptığım da oluyor. Kil maskesini uyguladıktan sonra da kuruyana kadar bekliyorum. Kuruması çok uzun sürmüyor. 

Kil maskesi tamamen kuruyunca, iki adet yüz pedi kullanarak, suyla maskeyi yavaş yavaş, cildimi ovalamadan çıkarıyorum. Yüzümü iyice temizlediğime emin olduktan sonra, tonik uygulayıp cildimi nemlendiriyorum. Açıkçası, kil maskesini uyguladıktan sonra çoğunlukla nem maskesi yapıyorum.

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Moshos Garden Amber&Rose kil maskesi, uygulama sonrası yüzümde tabi ki gerginlik oluşturuyor. Ancak bu, denediğim diğer kil maskelerinden çok daha az... Hiç beklemeden cildime yoğun nem verdiğim için de sorun yaşamıyorum. Cildimde tahrişe yol açmıyor, uygulama sonrası yanaklarım hafifçe kızarıyor ancak, kutuda zaten bu kızarıklığın normal olduğu yazıyor. 

Benim gözenek sorunum yok ancak, siyah nokta oluşumunu bende engelledi. Zaten, cildimi tamamen temizleme yolunu bulduğumdan beri siyah nokta sorunum hiç kalmadı. Cildimi gayet güzel arındırıp temizlediğini düşünüyorum. Ayrıca, bu kil maskesinin ardından, siyah nokta temizleyici bantları kullanırsanız çok daha iyi sonuç alabilirsiniz. Ancak cildiniz benim gibi hassas ve ince deriliyseniz, bunu yapmayın. Maskeyi ilk kullanmaya başladığımda bu yöntemi denemiştim. Gerçekten işe yarıyor ancak, o siyah nokta bantları, bu maskenin peşine uyguladığımda benim incecik derimi de sökmüştü ve burnum yara olmuştu. Bu yüzden, hassas ciltlere siyah nokta bantlarını önermiyorum.

Amber&Rose kil maskesi, benim cildimin ışıltılı görünmesini sağlamıyor ancak, bir kil maskesinden böyle bir beklentim de yok.

Maske, kullandığım kaptan ve uyguladığım fırçadan da çok kolay arınıyor. Bence, bu da bir avantaj...

Tüm Moshos Garden ürünleri gibi, Amber&Rose kil maskesi de paraben, SLS gibi koruyucular ve doğada bulunmayan hiç bir madde içermiyor. Doğal içerikli, organik bir ürün... Maskenin çok hafif ve bence çok güzel bir kokusu var. Marka, hayvanlar üzerinde test yapmıyor.

Ben, haftada bir kez uyguluyorum. Bir kavonozu bana yaklaşık bir buçuk ay gidiyor. Bu, bitirdiğim üçüncü kavonozum. Gerçekten memnuniyetle kullanıyorum. Genellikle markanın 3 al 2 öde gibi kampanyalarını takip ediyorum. Ürün 70 gr ve Moshos Garden online satış sitesinde 44 TL'ye satılıyor.

Sevgilerimle...

48 yorum:

  1. Supermis.. bende kil maskesi arayisindaydim ve acikcasi Moshos Garden markasinin urunlerini cok merak ediyordum. Benim cildimde mevsime bagli degisiyor ama ozellikle yanak bolgem cok kuru. Tahris etmemesi iyi olmus. Sanirim bunu deneyecegim Blana. Opuyorum cok. Tesekkur ederim ����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra'cım benim markadan denediğim ilk ürün buydu ve bittikçe alıyorum. Çok memnunum, bir kil maskesine göre naif bir yapısı var. Umarım sen de beğenirsin😊 Ben teşekkür ederim canım benim, öpüyorum kocaman❤️❤️

      Sil
  2. Şahaneymiş Blana, iyi günlerde kullanmaya devam et inş. Amber ve gülü görünce, çok hoş bir kokusu olacağını tahmin ettim. Bazı maskeler fırçadan ve kaptan temizlenmiyor gerçekten de. Bir ürünü kullandıktan sonra, bana çok iş çıkarmaması hoşuma gidiyor.
    Mutlu günlerde kullan canım benim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hanımım çok teşekkür ederim😊😊 Her yere bulaşan, temizlenmeyen ürünleri ben de sevmiyorum. Üstelik bu maske tamamen organik... Öpüyorum Hanımım❤️❤️

      Sil
  3. Güle güle kullan bitanem :) Bende kuru ve hassasım hep korkuyorum bu tür şeylerden :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübra'cım bu maskeye kadar ben de çekiniyordum. Benim cildim kurudan öte, severek kullanıyorum😊😊 Çok teşekkürler❤️❤️

      Sil
  4. moshos maskelerini seviyorum ama haftada bir kullandığım için çok dayanmıyor bozuluyor gibi geliyor bana yarısına varmadan atmak zorunda kaldım 2 tane :-(( seninki ne durumda??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem Hanımcım, bu üçüncü kavonozum ve ben de haftada bir kullanıyorum. Benim ürünlerim hiç bozulmadı. Fakat, ilk geldiği gibi kalmıyor, zamanla yapısı kuruyor maskenin, kurumuş toprak gibi görünüyor. Ben kullanacağım miktarı bir kaba alıp, kutusunda yazdığı gibi, istediğim kıvama gelinceye kadar sulandırıyorum, iyice karıştırıp uyguluyorum. Kurumuş görüntüsü oluşması hariç, bir değişim olmadı şimdiye dek, 1,5 ayda da bitiyor genellikle. Sizinkilerde koku değişimi falan mı oldu??

      Sil
  5. İyi günlerde kullan Blana'm <3
    Gözeneklerle benim de başım belada :)) cilt yapıma uygun ve memnun kalacağım bir maske bulamadım daha :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Açelya'm😊😊 Ben Moshos'dan çok çok memnunum. Dermokil'i de övüyorlar, her cikt tipi ve yaş aralığı için kil maskeleri var, aklında olsun ama ben hiç Dermokil denemedim canım. Özlettin kendini bu arada ❤️❤️

      Sil
  6. Blana'm bende hiç bir maskeden ışıltı vermesini beklemedim bugüne kadar 😊 En son himalaya maskesinden sonra hayata küstüm resmen aklıma geldikçe çildiriyorum 🙈 Kil iyidir bak merak etmedim desen yalan olur 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdem kil maskelerinin ışıltı vermesi bana ütopik geliyor zaten😃 Çok memnunum bu maskeden ben, bakalım senin deneyeceğin nasıl olacak?? Himalaya'yı ben de hatırlamak istemiyorum, ödümü koparmıştın Gözde😌😌

      Sil
  7. Kıl maskesini çok seviyorum bunu da denemek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildim kuru olduğu için, kil maskeleriyle anlaşmakta hep zorlanmıştım. Bu ürün beni çok memnun etti😊😊 Umarım sen de denersen, memnun kalırsın.

      Sil
  8. Blana yaa benim kil maskesinin görüntüsü daha güzel, sanırım kil değil, şüphe ettim =)) kil tanecikleri var galiba akabinde ben de nemlendirici maske yapıyorum ama dediğin gibi bir gerginlik olmadı bende, neden ki, içime sinmedi, gözenek sıkıntısı mevcut, siyah nokta eh işte, bu maskeyi almak istiyorum yani =((( Maskeden ışıltı beklentisi olur mu yaa, hem kil, ben bile öğrendim =))) Ellerine emeğine sağlık arkadaşım, fotolar da hoş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore Fenomeni, bir ay kullan elindekini, bakalım ne olacak. Her maskenin cildi germesi gerekmez, bir de havalar sıcak, bunun da etkisi var. Olmadı sana da Moshos alırız, bundan memnun kalırsın😊😊 Teşekkür ederim Kore Fenomeni, fotolara çok emek veriyorum, biliyorsun😃😃❤️❤️

      Sil
  9. Ause gidip aldim ben hemen 🙊🙊 kargoya bile vermisler

    YanıtlaSil
  10. Hepsi de denenmeli. İsmi de çok güzel. Amber and Rose. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Acemi Demirci😊 Gül ve amber ne güzeller ve ne güzel kokarlar, değil mi?! Öpüyorum sevgiyle❤️❤️

      Sil
  11. Ausem, kampanya dönemlerinde çok daha avantajlı oluyor. Ben çok memnunum canım benim😊 Kampanya yakalarsın sen kesin❤️❤️

    YanıtlaSil
  12. Esra'cım, inşallah sen de memnun kalırsın😊😊 Hem kargo hızı hem de müşteri hizmetleri iyi firmanın, maille soru sorarsan da dönüş yapıyorlar. Yorumlarını merakla bekliyorum, mahçup olmam umarım😊❤️❤️

    YanıtlaSil
  13. Bu sıra ben de maskelere merak saldım ve uyguluyorum. Bunu bilmiyordum. Listeye yazdım. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kil maskeleri cilt temizliği için, büyük yardımcı Nilgün Hanımcım😊 Ben teşekkür ederim❤️❤️

      Sil
    2. Canım benim kil gerçekten önemli cilt için.

      Sil
  14. 😚😚 olur mu kuzum hepimizin cilt yapisi farkli.. mahcup olacak bir durum yok💓💓

    YanıtlaSil
  15. Ya, artık ben de kendime bakmayı düşünüyorum Blana'cığım.Cildim yağlıydı şimdi biraz azalsa da yine yağlı.Cilt maskesi güzel bir öneri.İnternetten alışverişi de severim.Yalnız arkasından kullandığın tonik onun markası nedir, yoksa ikinci kutu tonik mi?Emeğine sağlık canım.Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece Ablacığım, tonik olarak gül suyu kullanabilirsin, doğaldır hem de cildini yağlandırmaz. Ardından da bir nemlendirici de uygularsan çok iyi olur😊😊 Yorumun ve desteğin için çok teşekkür ederim, ellerinden öpüyorum ablacığım❤️❤️

      Sil
  16. Moshos Garden'in Lavantalı maskesini severek kullanıyorum bende.Cildim zaten karma olduğundan ve maskenin vaadi de nem vermek olduğundan kuruma,gerginlik gibi durumlar yaşamıyorum .Bundan sonra diğer maskelerinide denerim herhalde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de her siparişime daha önce denemediğim bir ürünlerini ekliyorum Filiz Hanımcım :) Markayı genel olarak seviyorum. :) <3

      Sil
  17. İyi gunlerde kullanin :) cok guzel anlatmissiniz ama ben bir turlu kullanamiyorum belkide yanlis urun kullanimindandir minnak sivilceler cikiyor hep:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süslü Püslü, sanırım yanlış ürün seçiyorsun. Kil maskesinin sivilce yapmaması lazım, zaten sivilceleri kurutuyorlar genel olarak. Maille ulaşırsan, bildiğim kadarıyla yardım etmeye çalışırım. Öpüyorum <3 <3

      Sil
  18. blanaaağğğ😍 bende aylardır kullanıyorum, memnunum yüzümü böyle durulaştırıyor yumuşacık yapır, özellikle özel günlerde çıkan bir iki sivilceyle birazcık mücadele ediyor ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecim senin de beğenmene ve ortak bir ürünümüz olmasına çok sevindim😘😘

      Sil
  19. Kuru ve hassas bir cilde sahip oldugumdan bu tip maskelerden cekinmisimdir hep ama moshos garden markasini hic deneme firsatim olmadi benim icin bilgilendirici ve cok guzel bir yazi oldu tesekkur ederim 😊💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de cildim kuru ve hassas, buna rağmen bu maskeyle çok iyi anlaşıyorum.😊 Ben teşekkür ederim okuduğunuz ve yorum yazdığınız için❤️❤️

      Sil
  20. Siyah olması çok ilgimi çekiyor bu ürünün :) Benim yağlı cildimi bile inanılmaz kurutuyor kil maskeleri seni düşünemiyorum canım benim :( Yalnız bu kil maskelerini benimde artık fırçayla uygulamam lazım, bir ton ürün gidiyor elimle uygularken :)) Canım arkadaşım benim çoook öpüyorum <3 <3 :***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah kil içindeki Goncam, beyaz kil beni perişan etti hep😱 Moshos sonrası cildim geriliyor ama hemen nem maskesi yapıyorum canım arkadaşım. Bir de bu yumuşak yapılı bir maske😊😊 Kullanmadığın bir fırçanı değerlendir canım benim, daha rahat edersin hem de😊 Öpüyorum güzel arkadaşım❤️❤️❤️

      Sil
  21. Siyah nokta oluşumunu engellemesine bayıldım :) Kullanılması gereken bir ürüne benziyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildinizi düzenli temizliyorsanız, makyaj kalıntısı vs bırakmıyorsanız, bir kil maskesiyle de destekleyince sonuç harika oluyor. Benim tek bir siyah noktam kalmadı, çok işe yarıyor.
      Bu arada hoşgeldiniz😊😇 Telefonda bloğunuzun gfc si görünmüyor, yarın ofiste bilgisayardan bakıp takibe alacağım sizi😊❤️ Çok teşekkür ederim ilginiz için😊😊

      Sil
  22. Etkileri seni cok mutlu etmis sevindim Blanacik :) Normalde yagli bu aralar karma ciltli biri olarak beni de memnun edebilir, zaten merak ettigim bir marka ama henuz bir ürününü kullanmadim. Türkiye´ye gelince alacaklar listeme ekliyorum , tesekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu maskeyi gerçekten sevdim Zey :) Moshos'un bir de Klementin kil maskesi var, gözenekler ve daha çok yağlı ciltler için. Bence, hem Amber Rose hem Klementin senin için alternatif olabilir :) Öpüyorum❤️❤️

      Sil
  23. Benim de kuru bir cildim var, senin ki kadar hassas değil yani ince değil. Sonrasında hemen beklendiği yoğun denilsin bunun için ayrı bir maske mi yapıyorsun, yoksa krem mi kullanıyorsun. Bu konuda aydınlatır mısın, benim için çok önemli bir konu çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazım hatası oldu canım, yoğun nem uyguluyorum denimişsin ya

      Sil
    2. Anne Güncesi, kil maskesinden sonra, eğer elimde varsa, ilk tercihim nem maskesi yapmak oluyor. Yoksa da, günlük nemlendiricimi maskeymiş gibi, normal kullandığımın iki-üç katı uyguluyorum ve bekliyorum. Bir de eczanelerde satılan Ceradolin krem var, parfümsüz olanını ben nem maskesi gibi kullanmayı seviyorum, aklında olsun, gerçekten iyi sonuç veriyor😊❤️

      Sil
  24. Benim de kuru demek bunu kullanabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güvenle kullanabilirsin Deryacım😊😊

      Sil
  25. Ben de burun bandı kullananlardanım.. Uzun zamandır kil maskesi kullanmıyorum.. Çok kuruttukları için.. Senin kadar ince ya da kuru bir cildim yok canım ama sende bile böyle güzel etkileri olduysa (cildin hassas olduğu için böyle söylüyorum) benim cildimde de hasarsız bir sonuç verebileceğini düşünüyorum.. Tekrar kil maskesine başlayacak olursam, sırf şu siyah noktaları iyileştirdiği için bunu alabilirim :)

    YanıtlaSil
  26. Benim de en sevdiğim maskeler kil maskeleri :) Moshos gardeninki de çok başarılı :)

    YanıtlaSil