Tangle Teezer

Ocak 03, 2016 14 Comments A+ a-

Merhaba...

Bugün sizlere, son on gündür varlığına şükrettiğim bir taraktan bahsedeceğim.

Tangle Teezer'ı eminim ki, bir çok bloggerın kaleminden okumuşsunuzdur. Bir de benden dinleyin istedim.



Bu tarağın; original, aqua splash, salon elite ve compact styler olmak üzere dört çeşidi var.  Bir de yanılmıyorsam, çocuklar için olan bir çeşidi var. Bendeki compact styler...





Uzunca bir zaman, Tangle Teezer'a sahip olmak istedim. Bu tarağı çok merak ediyordum ancak, bir tarağa 55 tl gibi bir ücret ödemek bana pek mantıklı gelmiyordu. Balayına gitmeden önce, blogger arkadaşım sevgili Tuğba'nın (Süslü Kokona) buradaki yazısını okuyunca iyice cesaretlendim. Balayına giderken duty free de çok uygun bir fiyata compact styler bulunca da almamazlık edemedim.



Bu tarak saçları inanılmaz kolay açıyor, bu kesinlikle doğru!.. Üstelik, her taramada kopan ince telli, hassas saçlarımı hiç koparmadan taradı. İlk kez, tarama sonrası tarağımda avuçla saç olmuyor. Ancak, saçının elektriklenmesini de aldığını söyleyenler var, o konuda bende olumlu bir sonuç sağlamadı.

Benim Tangle Teezer'la aramdaki kopmaz bağların oluşması ise, on günlük bir mevzu sadece :-) Bu yazıyı da, bir minnet yazısı olarak düşünebiliriz. :-)



On gün kadar önce, bir gece eşim tarafından sarsılarak "yanıyorsun" feryatları eşliğinde uyandırıldım. Ateşim 40 dereceye çıkmıştı! Sanırım, çocukluğumdan beri geçirdiğim en ağır hastalık sürecini yaşadım. Tek başıma doğrulamadım, kendi kendime beslenemedim. Tüm vücudumu kaplayan inanılmaz ağrılar vardı. Saç diplerime dokunamıyordum. Saçlarım, sürekli terlemekten, yıkandıktan sonra tarağa tahammül edemememden örümcek ağına döndüler.

Sonra, aklıma Tangle Teezer geldi! O güne kadar, tarağı çok sevsem de ara ara kullanmıştım.  Sürekli onu kullanma alışkanlığım yoktu. Karışıklıktan kafamın arkasında yumak olmuş saçlarımı, deli gibi acıyan saç derimi hiç rahatsız etmeden açtı bu tarak! İnanamadım. Diğer taraklarıma tahammül edememiştim çünkü. İyileşene kadar da, sürekli kullandım. Dolayısıyla, artık benim göz bebeğim olmuş durumda.



Elektriklenmeyi alıp almadığı yada saç uzatıp uzatmadığı konularında bir yorum yapamayacağım ancak, saçları çok kolay ve acısız açtığını deneyimledim. Saç derim çok hassasken bile!..

Compact styler çok küçük bir tarak... Eğer, saçlarınız gür, kalın telli ve uzunsa size yeterli gelmeyecektir. Original olanına bakabilirsiniz, ben original olanı da edinmeyi düşünüyorum. Saçları koparmadan, acıtmadan çok güzel açıyor. Özellikle duty free ye yolunuz düşecekse mutlaka oradan bakın. Ben 10-12 dolar gibi bir fiyata almıştım.



Şöyle bir baktım da, fena çenem düşmüş. Buraya kadar zahmet verip okuduysanız çok teşekkür ederim.

Sevgilerimle...

14 yorum:

  1. Benimde saç yapım ince,hacimsizdir.Yıkamadan sonra tararken zorlanıyorum aslında bana şart bu üründen güzeline denk gelsem alıcam ama pek büyük bir şehirde olmayınca insanın yolu pek düşemiyor oralara.Ancak aklımda,bulduğum ilk fırsatta alıcam bu bahsettiğin markadan,gold rengide pek hoşmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne hikmetse, bu ince telli saçlar inanılmaz karışır!. Mutlaka bakmanı öneririm canım ilk fırsatta, bizim için güzel bir buluş bu :-)

      Sil
  2. Uzun zamandır inceliyorum yorumlarını ben de bu tarağın. Ama çok pahalı geliyor bana, o kadar parayı versem mi vermesem mi hala karar veremedim. Duty Free lere ben de bakayım bakalım, kampanya yakalarsam belki bende bir güzellik yapabilirim kendilerine :)
    Güzel yorumlama olmuş, gayet zevkli okudum ağzınıza sağlık. Bu arada çok geçmiş olsun, bir daha olmaz inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de fiyatı konusunda tereddütte kalmıştım gerçekten ama duty free de daha uygun bir fiyata alma imkanım oldu. Mümkünse öyle yapmanızı gerçekten öneririm :-) çok teşekkür ederim, her şeyin başı sağlık... Zahmet verip okuduğunuz için de ayrıca teşekkürler..

      Sil
  3. Ürün çok afillli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altın sarısı olunca albenisi daha da artıyor, değil mi?! :-)
      Çok teşekkürler...

      Sil
  4. Benimde uzun süredir almak istediğim ve fiyatından dolayı ertelediğim bir üründü.Yazın Duty Free'ye bakarım artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duty Free'de çok daha uygun fiyata alırsınız, öylesi çok daha mantıklı bence ;-)

      Sil
  5. Ya bu tarağı bu aralar çoğu blogda görüyorum :D Fiyatı pahalı gelse de en sonunda alacağım sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnce telli yada çok karışan saçlarınız varsa çok işinize yarar bence :-)

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Bende senin gibi bir tarağa o kadar para verilir mi diyenlerdenim. Tarağı çok merak ediyordum, dayanamayıp alacağım sanırım :))

    YanıtlaSil
  8. Sanırım ben de edinmeliyim, teşekkürler canım yazın emeğin için :*

    YanıtlaSil
  9. Blana çok merak ediyordum, alırım bi original artık ben. Çok güzel anlatmışsın canım, teşekkür ederim..

    YanıtlaSil